(2.08) Four Months Ago

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

(2.08) Four Months Ago

Bericht door tuvok4774 »

"The events of the "missing four months" are explored. Mr. Bennet moves his family to California, while Maya and Alejandro discover they must make their way to the U.S. Meanwhile, a mysterious killer stalks the previous generation's Heroes.

12 november uitgezonden in de states
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Hm, "The events of the "missing four months" are explored. Mr. Bennet moves his family to California,"

Dat hebben ze er zeker uitgeknipt, er zat helemaal niets met de Bennets in, maar daar wisten we eigenlijk ook alles wel weer van.

Ik vind het fijn dat Peter zijn geheugen weer terugheeft, want het was zonde dat hij alles kwijt was voor het verloop van de serie.

Verder was deze aflevering misschien niet zo "spannend" en nieuw als de andere, maar het was wel nodig om te zien te krijgen wat er nu precies is gebeurd in de vier maanden tussen seizoen 1 en seizoen 2.

Het blijft een van mijn favoriete series
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ik vond het een leuke aflevering. Zeker omdat we nu ook gezien hebben wat er tijdens de finale van het eerste seizoen gebeurde en we toch een beetje geupdate zijn. Erg leuk dat dit werd gedaan dmv het teruggeven van Peters' geheugen.
Ik ben weer erg benieuwd naar de volgende aflevering. Vooral wat de plannen van Adam zijn.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

ik mistte het verhaal van mohinder en noah wel een beetje, maar dat was verder overkomelijk. toffe ep verder, alleen....


hoe kwam de Haitian weer in de Company? :S was die halverwege S1 niet voor ze op de vlucht geslagen?
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Ach ja, dan kunnen ze nog een keer een six months ago doen
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Interessant. Maar wel een beetje een goedkopen manier om de kijkers in het duister te laten voor een paar afleveringen en dan in één aflevering even snel alle puzelstukjes op hun plaats te laten vallen...
Plaats reactie