Volume 3: Villains

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Volume 3: Villains

Bericht door Trekscaper »

Het zal nog een tijdje duren voordat we Volume 3 van Heroes zullen zien, maar in de tusentijd kunnen we ons heroes verslaving bevredigen met nieuwsberichten, spoilers en media.

Nieuws en spoilers

Wat zal in Volume 3 te zien zijn:
1) Ali Larter will return to the show (as Kristin at E!Online has already reported) but are planning to wrap up her storyline up in Volume 3. (editor’s note: Also, there are rumors floating around that Ali Larter’s evil alter ego Jessica will be a part of the Volume and not Niki.)

2) Micah’s storyline will end also

3) David Anders (Adam) will return and will meet a new friend

4) Adrian Pasdar (Nathan) well thats it up to the fans and he “might be back so don’t worry.”

5) Zachary Quinto (Sylar) will be more bad ass then ever and when we come back he will kill a star on the show

6) Villains is the start of something bigger for Heroes and hopefully it will be more fast pace then Generations (Volume 2).

or of darker storylines for the Superhero genre so it is good to hear that Adam and Sylar will be back terrorizing the Heroes.
http://www.heroesrevealed.com/spoiler/v ... hats-next/

Media

Recent was er op de Jules Verne Festival een preview te zien van Volume 3. Camera's waren verboden, maar toch had iemand met zijn camera het opgenomen. Kwaliteit is dus niet zo best. Maar je kan wel al zien dat de sfeer veel donkerder is. Zie het op:
http://www.youtube.com/watch?v=OB_H0T-DyQU
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Sylar gaat iemand vermoorden, een ster...de storyline van Nik/Jessica loopt af...zie ik daar een connectie? Zou Sylar wel een mooie dubbele persoonlijkheid aan over kunnen houden.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Trekscaper »

Volgende week maandag begint de 2 uur durende seizoenspremiere in Amerika. En hier alvast een cool promo:

http://nl.youtube.com/watch?v=hNL5FLbkpuE
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

:cheer:

heb d'r ziin in
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Miriam »

Ben benieuwd ja. :) Twee afleveringen achter elkaar in HD, downloaden dus ;)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Paulstartrek »

Oew, dat ziet er goed uit :9~
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Jim »

nee, nee geen ultimate clash

ja, ja nieuwe heroes :cheerblauw: :cheergroen: :cheer:
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Paulstartrek »

het zal altijd goed tegen evil worden, dat schijnt het publiek zo te willen anders begrijpen ze het niet meer ofzo :S

En dan krijg je dus idd ook een ultimate clash, maar goed kan ook mooi verfilmd zijn
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Miriam »

Als het maar niet afzakt naar goed vs. kwaad gedoe. Dat hebben we nou wel vaak genoeg gezien.
BBC schijnt ook tegelijk met de Vs te beginnen met S3, dat zou wel mooi zijn.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

Ze betalen toch ook mee?

En dit is door z'n setting een serie die altijd over goed versus kwaad zal gaan, het is gebaseerd om stripboeken! Als dat je niet aanstaat moet je er niet naar kijken. Er is niets zo storend als mensen die een serie afkraken met een verkeerd verwachtingspatroon. Een serie kan nooit meer zijn dan wat ermee bedoeld wordt. Met deze serie wilden ze een stripverhaal op de tv brengen en dat is ze tot nu toe, ook in volume 2, heel goed gelukt. Sylar wordt dit seizoen alleen nog maar meer "slecht" en waar ik eigenlijk op hoop (en gezien de titel is het heel reeel) is dat we een gevecht tussen de bad boys krijgen om te bepalen wie er het meest "slecht" is.
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Jim »

serieus, ze hoeven niet aan dat standaard geneuzel toe te geven imho
niemand verwacht zo'n overduidelijk good vs bad patroon
Spoiler (weergeven)
ok, die scheidslijn is dubieus nu ik net 3x01 gekeken heb (wat is goed/wat is slecht?) maartoch
en dan dat hero-starwars moment *yakkes*
  had het verhaal langzamer laten afrollen, dit stevent af op een regelrechte dood na seizoen 5 ofzow
mits we geen andere werelden ontdekken :lachhuil:
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

wat zou er mis zijn met een mooi afgeronde serie van 5 seizoenen dan? da's beter dan dat ze het na x seizoenen plots moeten afkappen
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel seizoenen het worden zolang ze de producenten, net als bij bijvoorbeeld Alias, maar op tijd laten weten dat het laatste seizoen begonnen is zodat het verhaal afgerond kan worden.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Galenfuinion »

Er waren 5 seizoenen gepland in ieder geval, maar wel altijd met mogelijkheid tot meer. Maar ik denk dat nu alles is gereset met seizoen 3, dus van die plannen zal weinig over zijn:P

Ik vind de serie te groot voor zichzelf. Teveel personages. Iedereen keert terug op de een of andere manier, en wordt dan maar een regular. Nooit eens iemand afmaken, de cast groeit met de aflevering. Dit kan goed uitpakken, maar op de een of andere manier werkt het niet. De clipshow-mentaliteit draagt hier aan bij, en is ook iets waar ik me best aan stoor. Per personage 3 scenes in 1 aflevering, waardoor je ten eerste niet echt mee gaat leven in die aflevering, ten 2e gebeurt er veel te weinig, en ten 3e levert dit een onbevredigend gevoel op na de aflevering.

Liefste zou ik wachten op volledig seizoen, maar dan spoilervrij is lastig in een omgeving waarin iedereen kijkt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

daar is terugkijken voor uitgevonden...bij Heroes is dat bovendien geen straf. Ik snap trouwens nog steeds niet waar iedereen het idee vandaan haalt dat dit een reset is...mensen moeten echt eens met wat meer aandacht kijken naar wat er in 2 gedaan is (inplaats van alleen maar roepen dat het niks was).
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

in aflevering 1 van S2 heeft Kaito t bijvoorbeeld al over z'n 'legacy' die hij aan Hiro moet doorgeven, we weten nu eindelijk wat dat was
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

Sylar geeft ook aan dat hij als eerste achter de krachten Claire aan zal gaan. Het feit dat de Firma (hou de Nederlandse vertaling aan) er een dubieus beleid op na hield werd in seizoen 2 ook steeds duidelijker...ze willen het gevaar helemaal niet wegnemen, ze willen het testen, onderzoeken enz. Dus dat de villains ergens opgesloten zaten kan niet echt een verrassing genoemd worden. Ook het adrealine verhaal was al duidelijk door de manier waarop Maya neergezet werd, het is nu alleen benoemd. Tjah en gekut met de tijdlijn in de toekomst is er vanaf seizoen 1 al. Ik hoop alleen dat ze nog meer zullen laten zien waarom Peter ervoor gekozen heeft naar het verleden te gaan.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Volume 3: Villains

Bericht door uss defiant »

Zolang ze maar weinig Suresh laten zien en doorgaan met de rest zoals ze ermee bezig zijn wordt het imo een mooi seizoen. Suresh is behoorlijk storend. :{
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Galenfuinion »

Ik blijf het een reset vinden. Een leek kan invallen op dit moment, en de eerste afleveringen zijn er totaal op gebrand op nieuwe kijkers te introduceren.

BTW, what was wrong met die final twist?

Zie episode 2 topic...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Volume 3: Villains

Bericht door Miriam »

Er komen in iedergeval hele 'vette' villians aan. Ik kijk echt uit naar het verdere verloop van de serie. Het lijkt toch niet zo standaard te verlopen als ik gedacht had. Ik hoop niet dat die villians te sterk zijn want dat maakt hun opsluiting weer debiel.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Volume 3: Villains

Bericht door captain crash »

Galenfuinion schreef:Ik blijf het een reset vinden. Een leek kan invallen op dit moment, en de eerste afleveringen zijn er totaal op gebrand op nieuwe kijkers te introduceren.

BTW, what was wrong met die final twist?

Zie episode 2 topic...
Een reset is een nieuw begin van het verhaal, dat is dit heel duidelijk niet. Het is niet meer dan logisch dat ze zo nu en dan proberen de serie ook kijkbaar te houden voor nieuwe mensen, dat doen ze zelfs bij Lost. En iets dat een reset lijkt hoeft het ook nog eens niet te zijn, denk aan seizoen 4 van Alias.
Plaats reactie