(3.08) Villains

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

Het klopt nog steeds verrassend goed...de manier waarop het gebracht wordt is alleen crap...vooral deze ep.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Galenfuinion »

Ik heb echt het idee dat alles elkaar tegenspreekt.

En toen Peter uit die taxi stapte, dacht ik: toen was zijn pa al dood. Maar het liep natuurlijk niet synchroon met de Petrelli-verhaallijn, maar het maakte het er niet makkelijker op. En als het zo verwarrend is, waarom dan doen. Er zat verder geen toegevoegde waarde aan deze scene, het kwam meer geforceerd over.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

Het grotere verhaal is niet zo heel verwarrend, maar ik zit er vermoedelijk ook redelijk goed in op het moment. Deze ep sloeg echter nergens op (of ik moet eigenlijk zeggen: hoe langer ik erover nadenk hoe minder deze ep ergens op slaat). Die flash-backs verhelderde egenlijk maar twee dingen: a. Hoe Sylar "slecht" werd (iets dat inderdaad nog wel wat meer uitleg mocht na alle andere ontwikkelingen met zijn karakter) en b. hoe de relatie ma petrelli en pa petrelli inelkaar zat. Dat had ook veel sneller op een andere manier gekund...had een beetje het idee dat dit eigenlijk een recap ep was.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

meredith + broer verhaaltje was ook ietwat overbodig.... petrelli en sylar verhaallijnen waren wel interessant, en wat mij betreft de 'redding' van deze ep :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

Jah alleen was Elle weer ontzettend irritant
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

had ik geen problemen mee, maar ik vind dat sowieso wel een boeiend karakter :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

ik vind haar zo verschikkelijk naief...nu is daar opzich wel een leuke opbouw van gemaakt...maar ik kan daar gewoon slecht tegen...heb iedere keer de neiging om naar de computer te roepen "STOMME TRUT" ;)
natural_lurker
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jul 2005, 23:05
Locatie: 3rd rock from the sun

Re: (3.08) Villains

Bericht door natural_lurker »

De grootste Bullsh*t vind ik toch wel het Elle/Sylar(/Noah) verhaal, het voegt niets toe (echt heel overbodig imho), het maakt Sylar (en Noah) minder interessant (vernietiging van het originele Sylarpersonage bijna (ok is nog Gabriel maar dan nog, zelfmoordpoging WTF :? ) en het is op zijn zachtst gezegd best wel irritant (voornamelijk omdat het echt uit de lucht gegrepen lijkt en er niet van te voren wordt nagedacht wat ze met zo'n rare storyline bewerkstelligen. En daarnaast is het ook nog eens saai. En verwarrend.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

@CC: ja, maar, dat kan ook een reden zijn om een karakter leuk te vinden natuurijk ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

@lurker: het gedrag van noah en sylar klopt naar mijn mening wel gewoon hoor. je moet wat noah betreft iig niet vergeten dat ie toendertijd nog heel erg 'into' de company en het volgen van orders was. en dat sylar een beetje emo is... ach, t zit in de familie zullen we maar zeggen :P

wat ik trouwens wél tof vond aan t meredith + broer verhaal was die ene comany gast die opeens weer terug was :) (hoewel compleet overbodig, maar ach)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

@NL: Het verhaal was nodig om te verklaren waarom Sylar ook goed zou kunnen zijn...veel mensen hadden daar zonder verklaring moeite mee (ik niet zoals elders al valt te lezen)

@RR: Nee toch? Of wil je later een naieve vrouw ofzo?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door Raynor's Revenge »

neej, dat dan weer niet :') maar in een serie vind ik t af en toe wel lollig om een grote blunder van een karakter mijlenver aan te kunnen zien komen :P
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.08) Villains

Bericht door captain crash »

jah..maar daar hadden we vanaf seizoen 1 Hiro voor...nog eentje was naar mijn mening niet echt nodig
Plaats reactie