Jason Isaacs interview in The Guardian

Seeking imaginative new worlds and new civilizations

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daenelia
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2017, 09:47

Jason Isaacs interview in The Guardian

Bericht door Daenelia »

Natuurlijk zijn we nog niet gewend aan de nieuwe captain die ook nog eens een behoorlijke bad-ass lijkt te zijn (meer nog dan Sisko!). Maar dit is wel het moment om ook eens de acteurs achter de personages in Discovery te leren kennen.

The Guardian heeft een leuk interview met Jason Isaacs. En dat had ik me nog niet geraliseerd: Isaacs is een Northerner! Net als ... Patrick Stewart. En mijn gozer, die is ook uit het Noorden van Engeland. Hij heeft meteen twee streepjes voor bij mij. :)
“I was an original series fan, what they call ‘TOS’ in the biz. Kirk represented everything that a man was or ought to be. He was brilliant, fearless, mischievous, flirty. He was swaggering. But then Spock was the other side of me, too, which was cooler, cautious and sarcastic.”
Da's ook leuk om te horen! Dat maakte me net zo blij als te lezen dat Peter Capaldi ook een groot Doctor Who fan was. Het voelt dan een beetje alsof wij, als fans, een medestander hebben die weet wat wij voelen of kunnen voelen.

Hoe valt de captain van Discovery hier op het forum?

NB: er staan géén spoilers in het interview, maar ik kan me zo voorstellen dat in een discussie over de kapitein van de nieuwe serie misschien wel ietwat spoilerige zaken voorbij kunnen komen. Kruisje is rechtsboven in je tab :)
Plaats reactie