Moet sisko terug komen?

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Moet sisko terug komen?

Bericht door captain crash »

Als er een ds9 miniserie of film zou komen moet Sisko dan terugkomen of kan hij beter profeet blijven? En, wat zal de rol van zijn kind zijn in de toekomst van star trek en zullen we dat ooit nog te zien krijgen? En...is het een jongen of een meisje?
Gebruikersavatar
Q-continuum
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 141
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:49
Locatie: Jabeek

Bericht door Q-continuum »

Hmmm... Daar zeg je me wat. Het beste lijkt mij als Sisko een prophet blijft. Dat is het beste voor de continuiteit van de hele serie. Anders krijg je weer zoiets als worf die gewoon weer terug bij de enterprise kwam. Dat is alleen maar slecht voor het verhaal.

Het kind zal waarschijnlijk gewoon opgevoed worden door Cassedy, daar zal niet veel speciaals mee gebeuren.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Het is het kind van de Emissary, dus daardoor zal hij/zij al een speciale betekenis hebben.

Als er een vervolg komt op DS9 in de vorm van een miniserie zal dat denk ik wel in het teken staan van de terugkomst van The Sisko en zijn ongeboren kind.

Waarom dat de continuiteit van de serie in gevaar brengt, is me een raadsel. Niemand zegt dat hij gewoon terug moet komen en weer captain zijn zoals dat met Worf in de TNG films gebeurd.

De vraag is dus niet "Moet The Sisko terugkomen?" maar "Hoe moet The Sisko terugkomen?" :)
Gebruikersavatar
Die_ene
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:07
Locatie: Gehucht op de Veluwe

Bericht door Die_ene »

Als ik het niet helemaal verkeerd heb opgevat meen ik in 'what you leave behind' opgevangen te hebben dat hij terug kan keren wanneer hij maar wil, dus ook VOOR dat hij een prophet werd, omdat hj dan toch geen tijd meemaakt. Het zou leuk zijn als hij dus gewoon eerder terugkomt dan dat hij weggaat, of een uur daarna, maar eigenlijk een paar eeuwen heeft doorgebracht als prophet, en dan fijn de geboorte van zijn kind bjwonen en hem opvoeden. Een andere oplossing is misschien dat hij terugkomt als zijn zoon een oude opa is ofzo...
Maar ik denk dat hij gewoon heel kort na zijn vertrek weer terug moet keren... lekker ingewikkeld allemaal, maar er word waarschijnlijk toch nooit een mini-seie van ds9 gemaakt..., ze zullen het wel allemaal aan onze fantasie overlaten.
Gebruikersavatar
jOzh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 427
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:34

Bericht door jOzh »

Hmm, DS9 zonder Sisko is eigenlijk geen DS9 naar mijn mening. Dat zou hetzelfde zijn als Nemesis zonder Picard. De hele serie is Sisko hoofdrolspeler geweest, als er dan een film of miniserie komt moet ie zeker meespelen, desnoods als Prophet (maar liever weer gewoon als Captain...)
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Bericht door B'Ellana »

het moet inderdaad de vraag zijn 'HOE' en niet 'OF'

:)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

het moet gewoon weer 7 seizoen extra erbij aanplakken.. want het is ontzettend gaaf ds9
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ik moet er effe over nadenken hoor, maar ik denk dus dat Ds9 een goed einde had zoals het was en ik kan me er niks bij voorstellen dat sisko terug komt, en hoe hij terugkomt

(Jim Tiberius Kirk)
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Voor mijn gevoel is Sisko doodgegaan,dus laat hem maar profeet blijven.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

voor mijn gevoel is ie zeker niet dood... hij kon als ie wil.. gisteren bij wijze van spreke weer terugkomen...

dus.. ik denk dat ie ze een paar daagjes alleen laat.. en dan zich weer voegt in de gang...
Gebruikersavatar
Aglaranna
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 11 jun 2002, 09:49
Locatie: Tricht

Bericht door Aglaranna »

Volgens mij zei hij niet dat hij terug kon komen wanneer hij wou. Volgens mij zei hij dat hij niet wist wanneer hij terug zou komen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Aglaranna schreef:Volgens mij zei hij niet dat hij terug kon komen wanneer hij wou. Volgens mij zei hij dat hij niet wist wanneer hij terug zou komen.
maar wel dat hij terug zou komen.

"When will you be back?"
"Its hard to say.... "Maybe a year... Maybe.....yesterday..... But I will be back."

-- Kasidy & The Sisko - "What You Leave Behind"
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

Kunnen ze dat moment meteen aangrijpen om een DS9 film te maken
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

3rd RemataKlan schreef:

"When will you be back?"
"Its hard to say.... "Maybe a year... Maybe.....yesterday..... But I will be back."

-- Kasidy & The Sisko - "What You Leave Behind"
ow... wat een emotioneel moment :-P .. echt zoiets.. is dit nou het einde.. is het nu gebeurt... best wel jammer dat het voorbij is...
Raw Demin
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: Volendam
Contacteer:

Bericht door Raw Demin »

Jep, het was ook de allerbeste afsluiter van een Serie. Alles werd heel goed afgehandeld...
Gebruikersavatar
sovereign
Ensign
Ensign
Berichten: 222
Lid geworden op: 12 jun 2002, 15:08
Locatie: Tabula II, E.R.C., 2e gebouw

Bericht door sovereign »

ik hou absoluut niet van dat soort einden ik vond het daarom ook zwaar k*t. maar als er een mini serie komt vind ik dat hij zeker terug moet komen! :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Raw Demin schreef:Jep, het was ook de allerbeste afsluiter van een Serie. Alles werd heel goed afgehandeld...
Ik vond dat er toch nog best veel werd opgengelaten. De deur staat nog open. 8-)
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

Eind 2005, StarTrek XI ??

Met Sisko en Janeway samen ofzo...

Lijkt me wel grappig. :-P
Gebruikersavatar
cybermans
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 291
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: cyberspace
Contacteer:

Bericht door cybermans »

mijn antwoord: nee laat hem lekker weg blijven ik vond het een iri kerel het enige goede van hem was dat ie ging honkballen
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

NEE!

Niet met dat mens samen!

:r
Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Moet sisko terug komen?

Bericht door Admiraal Benson »

captain crash schreef:Als er een ds9 miniserie of film zou komen moet Sisko dan terugkomen of kan hij beter profeet blijven? En, wat zal de rol van zijn kind zijn in de toekomst van star trek en zullen we dat ooit nog te zien krijgen? En...is het een jongen of een meisje?

ja ik vind van wel hij is hun leider en toch ook een van de hooftrol spelers en als ik me niet vergis zei hij dat hij terug zou komen maar hij moest nog veel leren dus ja hij moet terug komen
Gebruikersavatar
cybermans
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 291
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: cyberspace
Contacteer:

Bericht door cybermans »

bah ik ben blij dat die gast weg is en ik hoop zijn hoofd jaren niet meer tegen te komen op tv
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

cybermans schreef:bah ik ben blij dat die gast weg is en ik hoop zijn hoofd jaren niet meer tegen te komen op tv
je hoeft niet te kijken hoor.. ik vond hem een meer bij de mens staande captain...
Gebruikersavatar
cybermans
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 291
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: cyberspace
Contacteer:

Bericht door cybermans »

ik heb toch me dagelijkse injectie trek nodig
007*of*borg
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:41

Bericht door 007*of*borg »

laat hem maar een profeet
beter voor allemaal
z'n crew ziet zijn lelijke k*p niet meer en hij kan lekker buiten de tijd zijn en kan lekker 7/9 begluren bij de geboorte en zo!
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

007*of*borg schreef:laat hem maar een profeet
beter voor allemaal
z'n crew ziet zijn lelijke k*p niet meer en hij kan lekker buiten de tijd zijn en kan lekker 7/9 begluren bij de geboorte en zo!
OH MY GOD!!!!!!!

Owja,zijn eerste dag op een hoger niveau van leven,en hij gaat ff de bevalling van 7/9's moeder bekijken...
Gebruikersavatar
JoMa
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 857
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:37
Locatie: JoMaBay prime

Bericht door JoMa »

Ik weet niet... aan de ene kant vind ik dat Sisko inderdaad moet terugkeren, want zonder hem is de serie niet compleet en voor cassidy, jake, dax en zijn andere vrienden zal het ook fijn zijn als hij weer terug is, maar aan de andere kant, een profeet als capitein? Dat vind ik niet echt kloppen, dan kan Kira beter die taak houden, al zal Sisko het niet leuk vinden om slechts een bezoeker te zijn. Lastig
De zoon/ dochter van Sisko zal voor de Bajorans wel belangrijk zijn en ze zullen zijn kind wel tot afgezant benoemen, aangezien Sisko zelf een profeet is.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

The Sisko zal zich echt niet meer bezig houden met alledaagse, menselijke zaakjes zoals het runnen van een ruimtestation. :p :D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Of juist wel als hij terugkomt omdat hij nogal uitgekeken is op het 'god' zijn :)
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Het lijkt mij wel leuk als hij terug komt in Enterprise! Als een of andere profeet. Ze kennen daar toch geen tijd, daar bij die profeten? Nou dan kan Sisko mooi in de Enterprise tijd verschijnen om Archer en co. advies te geven bij 1 of andere ramp die ze moeten voorkomen zodat de tijdlijn niet beschadigd wordt of zo iets?

Aan de andere kant krijg je dan misschien continuiteits problemen en daar hebben Berman en Braga al genoeg voor gezorgd!
Gesloten