Het grote * en CC herkijken ds9 project

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:*negeert RR*

Even wat anders kan dit topic nou niet beter worden verandert in Dennis kijkt DS9 aangezien * het toch al een jaar niet meer kijkt en Dennis ook nog post wat hij er van vond.
nee want Dennis kan ook z'n eigen topic maken ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Miriam »

Ja maar dan krijg je weer zo'n topic vervuiling en dat is ook niet de bedoeling
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:Ja maar dan krijg je weer zo'n topic vervuiling en dat is ook niet de bedoeling
...in een forum waarin verder toch geen echte discussies zijn kan het geen kwaad zolang de topics in basis maar recensies zijn. * en ik gaan heus ook nog wel eens verder (sterker nog, mijn voorkeur heeft het om gewoon de rest van seizoen 2 over te slaan en door te gaan bij 3 maar daar is mijn wederhelf het niet helemaal mee eens).
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Miriam »

Daar geef ik * groot gelijk in.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:Daar geef ik * groot gelijk in.
ik niet, zijn nog een aantal ontzettend slechte eps waar ik me doorheen moet worstelen en dat wordt echt niet gecompenseerd door die paar goede die ik toch al 10 keer heb gezien.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Master Vanhu Botie »

Dan kijkt hij toch alleen en doe jij wat anders ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

jah das gezellig...bovendien mag ik dan geen commentaar leveren op de tv en dat is heeeeeeeeeeeel moeilijk
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Miriam »

captain crash schreef:
Miriam schreef:Daar geef ik * groot gelijk in.
ik niet, zijn nog een aantal ontzettend slechte eps waar ik me doorheen moet worstelen en dat wordt echt niet gecompenseerd door die paar goede die ik toch al 10 keer heb gezien.
Daar heb je wel een punt ja. Maar ik herkijk meestal geens eries en als de kwaliteit dus danig achteruit gaat (Heroes bv) dan stop ik helemaal met kijken. Een bijzonder punt is LOST dat mij gedurende 3de of 4de seizoen behoorlijk teleurstelde met dat gerek van afleveringen en gebeurtenissen. Seizoen 5 wist mij weer te overtuigen van de genialiteit van die serie.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:
captain crash schreef:
Miriam schreef:Daar geef ik * groot gelijk in.
ik niet, zijn nog een aantal ontzettend slechte eps waar ik me doorheen moet worstelen en dat wordt echt niet gecompenseerd door die paar goede die ik toch al 10 keer heb gezien.
Daar heb je wel een punt ja. Maar ik herkijk meestal geens eries en als de kwaliteit dus danig achteruit gaat (Heroes bv) dan stop ik helemaal met kijken. Een bijzonder punt is LOST dat mij gedurende 3de of 4de seizoen behoorlijk teleurstelde met dat gerek van afleveringen en gebeurtenissen. Seizoen 5 wist mij weer te overtuigen van de genialiteit van die serie.
Bij Heroes blijf ik zeggen dat seizoen 1 de moeite waard blijft. De rest is inderdaad niet al te best tot gewoon slecht. Maar door het soort serie dat het is kan het best zijn dat er nog een goed seizoen komt. Lost is mij inderdaad op een gegeven moment ook minder gaan boeien. Dat kwam naast het langdradige verhaal vooral ook doordat er teveel tijd tussen zat. Ditzelfde gold voor BSG. DS9 heeft mij als geheel vanaf het begin aangesproken, in de eerste seizoenen zitten echter teveel eps die eigenlijk gewoon vervelend zijn om nog een keer te kijken als je al weet hoe ze gaan (en als je dus ook weet hoe tenenkrommend slecht het plot is).
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Miriam »

Ja ik kan wel wat afleveringen opnoemen die ik inderdaad niet terug hoef te zien. :lol: BSG heeft mij nooit kunnen boeien ik heb het toentertijd eens proberen te volgen op SciFi (waar ze nou in eens reclame voor maken maar ik heb t al anderhalf jaar :lachhuil: ) Ik weet niet hoe het komt maar ik kon daar mijn aandacht niet bij houden. Maar er rest mij een vraag waarom zou je een serie willen her kijken als je hem al gezien hebt?
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door GPS »

Miriam schreef:Ja ik kan wel wat afleveringen opnoemen die ik inderdaad niet terug hoef te zien. :lol: BSG heeft mij nooit kunnen boeien ik heb het toentertijd eens proberen te volgen op SciFi (waar ze nou in eens reclame voor maken maar ik heb t al anderhalf jaar :lachhuil: ) Ik weet niet hoe het komt maar ik kon daar mijn aandacht niet bij houden. Maar er rest mij een vraag waarom zou je een serie willen her kijken als je hem al gezien hebt?
Om dezelfde reden waarom je een boek nog een keer wilt lezen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:Ja ik kan wel wat afleveringen opnoemen die ik inderdaad niet terug hoef te zien. :lol: BSG heeft mij nooit kunnen boeien ik heb het toentertijd eens proberen te volgen op SciFi (waar ze nou in eens reclame voor maken maar ik heb t al anderhalf jaar :lachhuil: ) Ik weet niet hoe het komt maar ik kon daar mijn aandacht niet bij houden. Maar er rest mij een vraag waarom zou je een serie willen her kijken als je hem al gezien hebt?
Omdat het verhaal goed is, omdat je bij een tweede keer kijken meer ziet dat bij een eerste keer en omdat soms blijkt dat je dingen vergeten bent (zoals ik ontdek nu in TNG weer eens aan het herkijken ben).
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door Guess who? »

En je gaat dingen ook op een andere manier zien afhankelijk van je levensfase of met dingen die je meemaakt in het leven.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Het grote * en CC herkijken ds9 project

Bericht door GPS »

Guess who? schreef:En je gaat dingen ook op een andere manier zien afhankelijk van je levensfase of met dingen die je meemaakt in het leven.
mwah, ja dat klopt wel. Maar dat is niet altijd een verbetering hoor.
Plaats reactie