Vraagje over DVD-boxsets

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
jonker1541
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 nov 2004, 18:47

Vraagje over DVD-boxsets

Bericht door jonker1541 »

Bol.com verkoopt geen DS9 sets meer. Ze staan wel op de website, maar mijn bestellign werd geannuleerd. Dus ik dacht, ga ik hem bij Amazon bestellen. Maar dan krijg ik hem opgestuurd uit Engeland. Weet iemand toevallig of dat de versie is met Nederlandse ondertitels erbij? Of alleen engels? Of misschien een andere webwinkel waar ik een beetje goedkoop de boxsets kan kopen?

groets,

Niels
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Het lijkt me het beste dat je uit je huis komt en de boxen gewoon in de winkel gaat gaan halen :) Daar liggen ze vaak nog genoeg. :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Bij de Engelse versie zitten bij mijn beste weten gewoon NL subs...maar waar heb je die voor nodig als je op de website kan bestellen?
Gebruikersavatar
Kevin
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:20
Locatie: Antwerpen - België

Bericht door Kevin »

Ik zou je toch ook de tip geven om gewoon even uit je huis te komen en ze te gaan zoeken in een of andere winkel...
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Ik heb twee weken geleden nog een DS9 box seizoen 3 van bol.com ontvangen. Wanneer heb jij je bestelling gedaan?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Gewoon nog een keer bestellen bij bol. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat een bestelling werd geannuleerd vervolgens meteen het artikel opnieuw besteld en een klein aantal dagen werd het geleverd.

En anders kijken bij DVD Zone 2. Elke set voor €59.99.

De Britse dvds zijn identiek aan de NL dvds. Alleen de taal van de stickers en het boekje verschilt natuurlijk.
jonker1541
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 nov 2004, 18:47

Bericht door jonker1541 »

Dank voor de respons.

Het nadeel van het huis uitgaan is dat de boxen daar meesatl duurder zijn dan in webwinkels. DS9 boxen voor 90 euro vind ik toch iets te veel van het goede. Op internet kan je ze vaak krijgen voor 55-60, en dat vind ik al een stuk redelijker. Bol.com was in ieder geval erg snel met het leveren van mijn TNG boxen, dus vandaar dat ik daar besteld had. Vor mij is dit de eerste keer bij hen dat ze een bestelling annuleren, opnieuw plaatsen was niet in me opgekomen, vooral omdat ze zeggen dat hun leverancier ze niet meer heeft....
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

ik heb gister nog box 4 ontvangen van bol.com dus eigenlijk moet het werken. Echter als je een makro pas hebt kun je ze krijgen voor iets onder de 50 euro. (iig is dat in de makro bij Best zo.) Zoveel kosten daar overigens ook de TNG boxen mocht iemand die nog willen. (ik ook misschien over een tijd)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

mijn ds9 bestelling is ook nooit aangekomen ik heb iig een paar weken moeten wachten en toen stuurde ik voor de derde keer een mail en toen kreeg ik iets van ze zijn niet meer op voorraad het kan nog een lange tijd duren voor we ze weer hebben dus we begrijpen het als je je bestelling wilt anuleren.

Dat heb ik toen ook gedaan

het ging in dit geval om seizoen 6
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

jonker1541 schreef:Dank voor de respons.

Het nadeel van het huis uitgaan is dat de boxen daar meesatl duurder zijn dan in webwinkels. DS9 boxen voor 90 euro vind ik toch iets te veel van het goede. Op internet kan je ze vaak krijgen voor 55-60, en dat vind ik al een stuk redelijker. Bol.com was in ieder geval erg snel met het leveren van mijn TNG boxen, dus vandaar dat ik daar besteld had. Vor mij is dit de eerste keer bij hen dat ze een bestelling annuleren, opnieuw plaatsen was niet in me opgekomen, vooral omdat ze zeggen dat hun leverancier ze niet meer heeft....
90 euro voor een boxset van ds9 is toch wel duur hoor, zelfs in de winkel, voor 75 moeten ze toch zeker te vinden zijn. Maar goed, jij doet wat je zelf het beste vindt natuurlijk. :)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

€ 90,-- is veel te duur. Zelfs toen ze nagelnieuw waren lagen ze in de winkels bij mij in het dorp voor €74,95. en dat is voor DS9 wel een stuk in prijs gezakt.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

en zelfs dat is nog te duur. :)
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Ik heb mijn boxen altijd voor 69 euri of 70 euro bij een fantasy shop in uden gekocht
Lekker goedkoop
Gesloten