Alternate openingens

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Alternate openingens

Bericht door Tactical_Cube »

Star Trek Doomed (slechte Voyager)
http://www.youtube.com/watch?v=EojVAsJAMZ0

Star Trek Voyager (Angel theme song)
http://www.youtube.com/watch?v=UrqZX99gGsc

Star Trek Emergency (Serie over de doctor)
http://www.youtube.com/watch?v=f3q5o55BJYw

Zijn best mooi gelukt :D
alleen bij die van angel gaan de credits wat snel
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ze zien er grappig uit :*)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Met het intro van Voyager was weinig mis.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik vond die intro toen ik die voor t eerst zag erg gaaf 8-)

Nu ik seizoen 1 opnieuw bekijk valt het eigenlijk niet eens zo erg op dat t alweer uit 1994 is.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

leuk, maar ik zie het plezier er nooit van in.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

EMH schreef:Ik vond die intro toen ik die voor t eerst zag erg gaaf 8-)

Nu ik seizoen 1 opnieuw bekijk valt het eigenlijk niet eens zo erg op dat t alweer uit 1994 is.
Precies en de muziek is eigenlijk ook nog steeds heel goed...tjah...de serie heeft het niveau van het intro nooit gehaald zullen we maar zeggen ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

captain crash schreef:Met het intro van Voyager was weinig mis.
eens, alleen de muziek van Elite Force (deel 1) vind ik er nog mooier op :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Als ik het nu zo allemaal terug zie krijg ik gewoon zin om Voyager helemaal opnieuw te kijken :D ook al zou ik het zelf vanaf aflevering 2 op een paar dingen na helemaal anders gedaan hebben blijft het gewoon een super vermakelijke serie met leuke karakters. Dat was ook altijd iets wat ik heel leuk vond aan de serie, dat de crew eigenlijk één grote familie was :) en ik ga spontaan nu nog een aflevering zien :D:P
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Tactical_Cube schreef:Als ik het nu zo allemaal terug zie krijg ik gewoon zin om Voyager helemaal opnieuw te kijken :D ook al zou ik het zelf vanaf aflevering 2 op een paar dingen na helemaal anders gedaan hebben blijft het gewoon een super vermakelijke serie met leuke karakters. Dat was ook altijd iets wat ik heel leuk vond aan de serie, dat de crew eigenlijk één grote familie was :) en ik ga spontaan nu nog een aflevering zien :D:P
Ik vond de crew veels te formeel. Op sommige mensen hoort dat ook, maar in zo'n situatie, weet ik niet. Het is wel een vermakelijke serie hoor.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja ik weet het niet, ik heb dat gevoel altijd wel gehad :) maar komt misschien ook omdat ik er misschien meer bijdenk dan alleen dat wat ze laten zien.

gisternacht dus weer effe een aflevering gezien en het blijft leuk :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

De crew van Voyager was niet een familie op de manier waarop de TNG crew dat was. Dat hoeft ook niet, ze hadden nog meer een familie moeten zijn. Het is geschift dat in al die tijd er maar een kind geboren is...komop zeg, ze zouden 70 jaar op een boot zitten...

Bij mij is het juist andersom. De serie als geheel hoef ik eigenlijk niet meer te zien, er zijn echter een aantal losse eps (en dat zijn er nog best veel) die ik om het goede SF verhaal nog een keer wil zien. Waar ds9 op dat punt echt in gebreke blijft vanaf seizoen 4 doet Voyager het goed...maarja...dat is er weer een weinig aanwezig doorlopend verhaal dat nergens op slaat, om het over karakterontwikkeling nog maar niet te hebben.

Soms zijn er dagen dat ik Voyager best op dvd wil hebben...maar soms zijn er ook dagen dat ik denk "no way".
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Nou ja voor mijn gevoel zijn ze wel een familie :) Ik heb net Mortal Coil gezien en dat is toch een betere aflevering dan ik me kon herinneren.

En het had inderdaad anders gekund, maar op zich zijn de kleine dingetjes die ze noemen een klein teken van continuiteit, zo merkt Seven ook in deze ep goed op dat Neelix maar één long heeft en gewoon nog meer van dat soort dingen.

Karakterontwikkeling is er ook wel, in deze aflevering zie je dat van Seven goed, hier verteld ze nog dat de Borg 'onsterfelijk' zijn en ook zij dus altijd voort zal leven, en hier kan je al zien dat ze daar wat aan begint te twijfelen. Tot een volgende ep (kan me zo niet herinneren welke) dat ze zegt dat ze bang is om te sterven omdat alles wat ze meegemaakt heeft vanaf het moment dat ze uit het collectief gehaald werd vergeten zal worden.

Het is er allemaal misschien niet in de mate zoals het er had kunnen zijn maar dat betekent zeker niet dat het er niet was.
Gebruikersavatar
peach
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2008, 10:22
Locatie: sneek

Re: Alternate openingens

Bericht door peach »

Op het verloop van de eps is wel wat aan te merken. Maar dat is muggeziften.

Ben VOY ook weer helemaal aan 't kijken en ik voel me weer helemaal deel van de bemanning. Heb gisteravond Living Witness gezien van SEI 4. Echt vet!

En dat VOY geen familie zou zijn..... wil ik tegenspreken.
Sowieso was 't een nieuw schip en bemanning. Het moest nog een familie worden. En dat lukt aardig naarmate de serie vordert.
Plaats reactie