Moet de EMH beschouwd worden als een mens?

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Sedative schreef:stelletje kinderen, op je 18de word wel verwacht dat je je volwassen kan gedragen
Geef m eens snel een sedative :lachhuil:
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

Sedative schreef:
Jappas schreef:Purigo ergo sum
het is cogito ergo sum
Purigo ergo sum is een parodie daarop ;) hebben wij een keer op school in een toneelstuk, de lijfspreuk van de conciërge in dat stuk was purigo ergo sum, ik veeg dus ik ben ;).
Gebruikersavatar
Sedative
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jun 2006, 03:07

Bericht door Sedative »

je wordt VOLWASSEN, dat wilt dus verantwoordelijkheden zeggen
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

enneh... hou oud ben JIJ dan eigenlijk?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Sedative schreef:
GW? schreef:Dus het wordt een heel bijzondere aangelegenheid dat benoemen. En aan wat voor eisen moet zo'n Hologram dan voldoen volgens jou?
als je 18 wordt is dat toch ook heel bijzonder dan zijn de eisen: je moet kunnen auto rijden, je moet verstandig genoeg zijn voor geen piercings en tattoos, .... een hologram heeft dus ook zoiets (...)
Niemand dwingt je auto te kunnen rijden, er is geen wet die de laatste 2 verbiedt. Zoals je het nu brengt moet iemand aan vanalles voldoen vóórdat ie 18 wordt. Ik kan je verklappen, dasniezo :')
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Vis schreef: ......Zoals je het nu brengt moet iemand aan vanalles voldoen vóórdat ie 18 wordt. Ik kan je verklappen, dasniezo :')
Poeh, da's een hele opluchting. :+
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ik betwijfel of wij Sedative serieus moeten nemen in zijn uitlatingen alhier.
Gebruikersavatar
Sedative
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jun 2006, 03:07

Bericht door Sedative »

dan neem je me niet serieus, ik ben WEL van plan iets van mijn leven te maken. en ik wil niet bij de hangjongeren horen die die hele ijzerwinkels meesleuren en straatraces houden en dan het cool vinden om een nacht in het politiekantoor rond te brengen(deze zijn miss geen 18 maar 15, maar toch)
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Sedative schreef:dan neem je me niet serieus, ik ben WEL van plan iets van mijn leven te maken. en ik wil niet bij de hangjongeren horen die die hele ijzerwinkels meesleuren en straatraces houden en dan het cool vinden om een nacht in het politiekantoor rond te brengen(deze zijn miss geen 18 maar 15, maar toch)
Gast doe niet zo raar. :{
Iedereen heeft een andere visie op hoe die zijn leven in wil richten. Daarbij heeft ook iedereen andere idealen en zijn ze op een eigen manier tevreden met zichzelf.
Dat jij dan vindt dat je niet bij de 'hangjongeren' wilt horen en geen 'ijzerwinkels' mee wilt sleuren is jou visie op een meer succesvol leven. Ga die dan niet opleggen bij anderen. En die laatste opmerking is natuurlijk wel héél erg generaliserend.

Btw, wel vreemd dat je jezelf dan Sedative noemt.. Hiermee insinueer je dat je toch wel een erg raar idee hebt bij 'iets van je leven maken' :P
Gebruikersavatar
Sedative
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jun 2006, 03:07

Bericht door Sedative »

kunnen we on-topic blijven?
(eerste nuttige opmerking van mij :*) )
Plaats reactie