Alternatief Voyager einde

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

had het zich laten afspelen op een holodeck met riker en troi ;)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:aan de ene kant wel een mooi idee maar toch
ik had het ook anders gedaan waarschijnlijk eerst nog een seizoen om veel dingen even mooi af te werken
zoals goed doorgaan met het contact met aarde
de Vaadwuar en langzaam naar een groot gevecht met de borg toewerken of dat ze erachter komen dat de Borg een grote armada klaar hebben staan om aarde aan te vallen en dat voyager er iets aan moet doen en in een groot gevecht komt en dan bv ook in een borg sphere thuiskomt maar dat begin deel 2 van het einde en dan de overige tijd om te laten zien hoe het verder met de crew gaat.
Hoe kun jij jezelf een die hard fan noemen van de serie? Ongelofelijk.

De serie had genoeg tijd om fatsoenlijk contact te onderhouden met de Aarde maar ELKE keer werd het finaal verpest.
De serie had genoeg tijd om een fatsoenlijke verhaallijn op te zetten in het laatste seizoen maar de schrijvers wisten niet de lijntjes tussen de puntjes te trekken.
De serie had de thuiskomst kunnen laten zien maar deed dit niet.

Maar toch noem jij jezelf een die hard VOY fan.

En je wilt het hebben over het EINDE VAN DE SERIE en waar kom je mee aanzetten? Een EXTRA SEIZOEN!. Belachelijk.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik had alsnog een relatie tussen Seven en Janeway laten ontstaan om de Fan Fiction gemeenschap tevreden te stellen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Een ander scenario was dat hele gebeuren rondom de mysterieuze tractor beam die de caretaker reactor steelt. Dat de tractor beam afkomstig blijkt te zijn van de Voyager. :eek:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

had wel grappig kunnen zijn :P

een voyager uit de toekomst
maar wat zou de relevantie daarvan zijn?
want dan zou je eerst weer een alternatieve tijdlijn moeten hebben wat nu ook zo was in endgame
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:had wel grappig kunnen zijn :P

een voyager uit de toekomst
maar wat zou de relevantie daarvan zijn?
want dan zou je eerst weer een alternatieve tijdlijn moeten hebben wat nu ook zo was in endgame
Nu hoor dus ga maar weer terug naar de zandbak en BLIJF DAAR!
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

3rd RemataKlan schreef:
Tactical_Cube schreef:had wel grappig kunnen zijn :P

een voyager uit de toekomst
maar wat zou de relevantie daarvan zijn?
want dan zou je eerst weer een alternatieve tijdlijn moeten hebben wat nu ook zo was in endgame
Nu hoor dus ga maar weer terug naar de zandbak en BLIJF DAAR!
:?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

of dominion activity in t delta kwadraat
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

en hoe willen ze daar komen? :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik zal nog even een serieus antwoord geven. Het punt met een alternatief einde is dat ik de serie vanaf seizoen vier zou willen zien veranderen. Een aantal eps moet gewoon helemaal niet gebeuren en de nadruk moet veel minder op de Borg liggen en meer op de reis. Vervolgens zou ik Voyager eerder in seizoen 7 hebben laten thuiskomen om zodoende de gevolgen voor henzelf, hun families/vrienden en de Federatie laten zien. Als dat niet was gebeurd had ik ze NIET laten thuiskomen.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Goe dan ook een serieus antwoord van mijn kant: Ik zou ze niet laten thuis komen. Dat had, zoals hierboven al is opgemerkt, dan eerder moeten gebeuren. Dan hadden inderdaad de problemen die dan waren ontstaan uitgewerkt kunnen worden. Denk maar aan de mensen die een andere relatie zijn aangegaan omdat ze dachten dat Voyager vernietigd was en aan de Maquis. Had genoeg stof ingezeten.
Nu zou ik ze dus niet thuis laten komen. Maar bv, terwijl ze wel contact hebben met de aarde, ze in een wormgat laten vliegen richting aarde en daar nooit laten aankomen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

GPS schreef:Dan hadden inderdaad de problemen die dan waren ontstaan uitgewerkt kunnen worden. Denk maar aan de mensen die een andere relatie zijn aangegaan omdat ze dachten dat Voyager vernietigd was en aan de Maquis. Had genoeg stof ingezeten.
Precies. Daar is zo'n beetje een compleet nieuwe seizoen of zelfs een serie mee te maken. Allemaal dingen die niet passen bij Voyager.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Vis schreef:
GPS schreef:Dan hadden inderdaad de problemen die dan waren ontstaan uitgewerkt kunnen worden. Denk maar aan de mensen die een andere relatie zijn aangegaan omdat ze dachten dat Voyager vernietigd was en aan de Maquis. Had genoeg stof ingezeten.
Precies. Daar is zo'n beetje een compleet nieuwe seizoen of zelfs een serie mee te maken. Allemaal dingen die niet passen bij Voyager.
Niet bij wat ze van Voyager hebben gemaakt. Maar goed, als ze de hele serie lang een consequente verhaallijn hadden gevolgd, dan hadden ze ons ook niet opgescheept met Endgame.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik had het zelf bijvoorbeeld heel boeiend gevonden om te zien of ze Chakotay in de nor hadden gegooid als ze terug waren gekomen...hem zomaar gratie geven is een beetje debiel...bovendien zijn er dan nog de Cardies die vermoedelijk wel een stukje van 'm willen hebben. Ook wat betreft Tom Paris had ik graag op een serieuze manier gezien hoe het verder met hem was gegaan en dan vooral met de relatie van hem tot zijn vader. Janeway zou ik wat minder boeiend hebben gevonden, het is bekend dat haar vriend (slechte stap trouwens aan het begin van de serie om haar een vriend thuis te geven!) haar in de steek gelaten heeft maar wil ze dan echt helemaal geen kinderen? Het is een vrouw (ook weer zoiets dat slecht uitgewerkt is)! Najah en zo kan ik nog wel ff doorgaan...heel veel gemiste kansen en dan weten ze ook nog zo'n kut einde als Endshame te maken...maarja nu niets meer aan te doen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

als je opgelet hebt wil ze best wel kinderen hebben
en wat betreft dat ze haar Mark hebben gegeven aan het begin van de serie vond ik heel goed, het had wat beter moeten worden uitgewerkt maar het leverde mooie momenten op in
Persistance of Vision
het gesprekje in caretaker vind ik nog steeds leuk
en als ze te horen krijgt dat hij een ander heeft.

Wat Chakotay betreft kan het me niet zoveel schelen eigenlijk ik heb hem nooit echt leuk gevonden ofzo.

Tom en Belanna zou erg mooi kunnen worden met admiral paris.
Seven of Nine had ik ook wel willen zien wat er met haar gebeurde en Janeway ook wel, khad wel willen zien of Mark haar nog wel opwachtte of niet.

Want anders heeft ze ook niet echt iemand, haar zus en moeder dan.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Komt de eindeloze Janeway is heilig discussie weer. Het hele probleem is dat je moet opletten om te zien dat ze dat best zou willen (kinderen dus). Dat is debiel. Jij bent geen vrouw TC dus je hebt geen idee hoe erg dat aan vrouwen gaat knagen op een bepaald moment (iets dat biologische klok heet). In de toekomst kunnen ze het misschien nog wel wat rekken maar niet zolang als 70 jaar (begin van de serie). Het hele idee dat ze aan Mark bleef vast houden aan het begin van de serie was al vreemd (dat Mark er was is een misser geweest). Vervolgens moesten ze dat later in de serie goed maken door het op een debiele manier uit te laten gaan met Mark en vervolgens Janeway een relatie te laten krijgen met de meest onmogelijke figuren. En dit is precies het probleem met Janeway...de vrouwelijke kapitein die niet vrouwelijk is. Of zoals ik laatst ergens las...het voorbeeld van het mannetje in lesbische relaties.

...

Dat zou nog wat geweest zijn, een lesbische captain...en er niemand die het tegen kan spreken want Mark had ook een dekmantel kunnen zijn (of zoals sommigen zeggen: was dat). En die latere relaties...tjah...je moet als captain wat om het niet uit te laten komen he (met als hoogtepunt een hologram dat ze misschien wel snel van man naar vrouw verzette als er niemand in de buurt was).

Janeway is een slecht uitgewerkt karakter en dat moet je eindelijk eens gaan toegeven (of niet natuurlijk maar voer in ieder geval niet aldoor dezelfde discussie en doe vooral niet alsof je weet wat het is om een vrouw te zijn, dit is een irritante eigenschap van jou en je soortgenoten, terwijl dat iets is waar je absoluut geen ervaring mee hebt...en ook niet zal krijgen, zelfs als je je laat ombouwen niet).
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ach ze hebben er misschien niet van gemaakt wat er van gemaakt had kunnen worden, maar toch vind ik het goed gelukt.

Je moet niet op de gebreken gaan letten maar gewoon op de dingen die de serie wel heeft
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het gaat niet om wat het had kunnen worden maar had moeten zijn. Je gaat toch ook niet een mannelijke captain als een vrouw schrijven?!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Wat Chakotay betreft kan het me niet zoveel schelen eigenlijk ik heb hem nooit echt leuk gevonden ofzo.
Nee joh, omdat jij het een saai karakter vindt hoeft daar verder geen aandacht aan te worden besteed... :X
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

dat zeg ik toch niet ik zeg dat het mij niet zoveel kan schelen
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Je moet niet op de gebreken gaan letten maar gewoon op de dingen die de serie wel heeft
Leuke cirkel :)

Gebreken -> Negeren -> Wat heeft de serie wel? -> Gebreken -> Negeren ...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

voyager had vele malen beter kunnen zijn maar zelfs nu is het nog super, ik had het zelf vanaf het begin al anders gedaan of begin seizoen 4
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:voyager had vele malen beter kunnen zijn maar zelfs nu is het nog super, ik had het zelf vanaf het begin al anders gedaan of begin seizoen 4
Maargoed, het gaat over een alternatief einde. Als we gaan opsommen hoe Voyager anders had kunnen zijn zitten we zo aan de 1.000.000 posts :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:als je opgelet hebt wil ze best wel kinderen hebben
En als jij hersenen zou hebben had je gemerkt dat die obscure wegwerpregel niet klopt met de rest van de serie waarin Janeway een relatie met een persoon niet nastreeft. En de keer dat ze een baby in haar handen had, hield ze die op ongelukkige wijze vast en met een blik van 'wat moet ik hier mee?' om vervolgens die baby kwijt te raken! :lol:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

:Y) das een foutje ja dat die baby kwijt is

maar dat kan wel eens gebeuren :+
denk maar gewoon dat ze die aan de alien van de week hebben meegegeven.

En wat is er zo erg aan dat ze die baby vreemd vast houd?
(ook al kan ik me dit niet herineren kzal collective vanavond effe aanzetten)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Tactical_Cube schreef::Y) das een foutje ja dat die baby kwijt is
Ach een vrouw die net bevallen is ligt in het ziekenhuis en de zuster komt en zegt: "Ja sorry de baby is kwijt, kan gebeuren." :{
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Of 'we hebben uw baby aan een vreemde meegegeven'.

:nuts2:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Tactical_Cube schreef:ach ze hebben er misschien niet van gemaakt wat er van gemaakt had kunnen worden, maar toch vind ik het goed gelukt.

Je moet niet op de gebreken gaan letten maar gewoon op de dingen die de serie wel heeft
idd
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

dikke actie met mooie special effects? :*D
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Raynor's Revenge schreef:dikke actie met mooie special effects? :*D
:pray2:
Gesloten