Alternatief Voyager einde

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
Tactical_Cube schreef:dom geblaat
idd
Seau, dit overtreft zelfs de reacties van Mats :eek:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Vis schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:
Tactical_Cube schreef:dom geblaat
idd
Seau, dit overtreft zelfs de reacties van Mats :eek:
idd :+
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Mats geeft nog weldoordachte proza :*)
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

:lachhuil:
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:ach ze hebben er misschien niet van gemaakt wat er van gemaakt had kunnen worden, maar toch vind ik het goed gelukt.

Je moet niet op de gebreken gaan letten maar gewoon op de dingen die de serie wel heeft
Waarmee je voor een groot deel de bedoeling van dit topic onderuit haalt. Bravo!
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Overigens betekent dit nu dat we jou niet meer zullen zien in de wat meer kritiek gerichte topics mbt Voyager? :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ja dit zal ik missen ;-(
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd RemataKlan schreef:De USS Voyager omsingelt door Borg schepen, Drones nemen het schip over, assmileren de kansloze bemanningsleden en de Queen glimlacht.
Even serieus. Ik zou het einde al laten beginnen bij het begin van seizoen 4. Contact met Starfleet headquarters zou weer regulier plaats moeten vinden, en ik zou de Hirogen Communications array in ieder geval tot aan het begin van seizoen 5 intact hebben gelaten. Ik zou de Trill Lenahra Khan uit de DS9-aflevering 'Rejoined' hierbij een grote rol geven. Zij zou mooi namens Starfleet aangesteld kunnen worden als onderzoeker voor een goede stabiele artificial wormhole, die de USS Voyager thuis zou moeten brengen

Dan, aan het begin van seizoen 5, zou ik ik flink veel drama in de serie stoppen. Starfleet stopt met Lenahra's project, vanwege de Dominion War. De crew van de USS Voyager is desperate, als ook nog eens blijkt dat ze komt te overlijden tijdens de Dominion War. Tot overmaat van ramp wordt de Hirogen Communications Array ook nog eens vernietigd tijdens één van Voyagers artifical wormhole proeven op een array-station van de Hirogen.

Op het schip ontstaan weer strubbelingen. Enerzijds wil Janeway doorgaan en zelf proberen de mogelijkheden met haar 'volgers' voor een kunstmatig wormhole te onderzoeken. Anderzijds worden de Maquis weer actief, en nu goed ook! Ze stelen een belangrijk schip van de Devore, en 'voeren' dit schip op hun manier op om sneller in het Alfa Quadrant te komen. Natuurlijk onder leiding van Captain Chakotay.

De focus blijft nu op het hevig ingekrompen personeelsbestand van de USS Voyager. De sfeer op de USS Voyager wordt doodser en doodser, en Janeway ziet de noodzaak in van snel handelen. In tegenstelling tot het ge-krieoel op DS9, slaat op Voyager de verveling in z'n ergste vormen toe. Depressiviteit, en zelfs twee zelfmoorden aan boord van het schip, plus een helmsman die holodek-verslaafd is.

In andere afleveringen zien we het reilen en zeilen van Captain Chakotay en z'n Maquis crew. Ze zijn vastbesloten om eenmaal in het Alfa Quadrant, de Maquis weer nieuw leven in te blazen.

Na veel oponthoud op de USS Voyager, wordt er langzaamaan wel weer gewerkt aan de implementatie van Lenahra Khan's berekeningen. Met behulp van een nieuw ras gaat dit lukken. En aan het einde van seizoen 5 wordt het vernieuwde artificial wormhole geopend. Niet wetende dat er altijd nog een spion van de Maquis aan boord van de USS Voyager zit zijn ze van plan om op stardate 52967.1 het wormhole in te gaan.

Voortijdig weet het schip van Chakotay het plan in handen te krijgen. Wat volgt is een gevecht, die doorgaat als het schip van Chakotay als eerste het wormhole ingaat, de USS Voyager weet snel te volgen. Maar door wat 'aanpassingen' van Chakotay's crew, mondt de wormhole rechtstreeks uit in Cardassian Space. Eenmaal daar aangekomen, zitten we aan het begin van seizoen 6. Het schip van Chakotay kan de USS Voyager niets meer schelen.................

En nu ga ik slapen maak maar af deze zooi :p. PS: In seizoen 7 zien we nog de ontwikkelingen van de Voyager in het Alfa Quadrant. Maak maar af.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mr Hayes schreef:
3rd RemataKlan schreef:De USS Voyager omsingelt door Borg schepen, Drones nemen het schip over, assmileren de kansloze bemanningsleden en de Queen glimlacht.
Even serieus.
Ik was serieus.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

^is iig reeeler dan Endgame idd :huh:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Raynor's Revenge schreef:^is iig reeeler dan Endgame idd :huh:
Zelfs een Geasimileerde Founder Zou Reeler zijn
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd RemataKlan schreef:
Mr Hayes schreef:
3rd RemataKlan schreef:De USS Voyager omsingelt door Borg schepen, Drones nemen het schip over, assmileren de kansloze bemanningsleden en de Queen glimlacht.
Even serieus.
Ik was serieus.
Hoe zou jij zo'n concept dan aan de man brengen bij Paramount Pictures?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Daar gaat dit hele topic niet over.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Waar gaat het dan wel over? Schijten op Voyager?? :). Tja, de topic-starter is dit topic niet echt vastomlijnd begonnen, maar zo zal hij/zij het absoluut niet bedoeld hebben. Maar goed, lul jezelf er maar weer uit ;)
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Wat mij betreft was Voyager al aan het begin van seizoen 7 teruggekomen in het AQ. Iedereen zou dan z'n eigen gang gaan, elke aflevering focused op 1 specifiek teamlid en de gevolgen die hij/zij te verwerken krijgt terug zijnde in het AQ.

De laatste aflevering is dan dat Voyager weer ruimtevaardig is en met Janeway + nog een deel van de crew weer op pad gaat.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ik zou ze eerder laten terug komen

Bv via dat romulanse wormgat en dat ze dan ook uit komen in het Romlan star empire van net na of net in de domion war en daar op verder baseren in het Beta kwadraat
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mr Hayes schreef:Waar gaat het dan wel over?
Endgame was natuurlijk maar 1 van de oneindig vele mogelijkheden hoe Voyager had kunnen aflopen hoe had jij het gedaan?

Erg duidelijk voor elk weldenkend persoon.
Mr Hayes schreef:Schijten op Voyager?? :).
En wie komt aanzetten met een scenario wat de HALVE SERIE op grootschalige wijze herschrijft? Juist ja, JIJ. Ben je zo ontevreden over de serie?
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Hey 3rd! JIJ is ook nog eens dikgedrukt ;). Thanks1

Maareh, ik heb nooit gezegd dat ik tevreden ben over hoe de serie naar het einde toe ging. Ik vond persoonlijk de two parter 'Endgame' als stand-alone-aflevering hartstikke leuk :). Maar als ik dan daadwerkelijk een soort van rode draad door de series wilde zien lopen, dan b.v. op de manier zoals ik net al bij elkaar fantaseerde. Tis maar een voorbeeldje.

PS: Denk je nou werkelijk dat ik bezeten ben van Star Trek: Voyager?? Ik heb geen enkele DVD box van Star Trek, laat staan van Voyager en DS9. Je hebt een compleet verdraaide visie van mij.

Maar over het einde van Voyager...........jij zou bewust het huidige -al slechte- naderende einde van Star Trek: Voyager herschrijven voor een einde waarbij Drones het complete schip overnemen, en de kansloze bemanning gaan assimileren?

Ik dacht dat jij vond dat de Borg compleet verkracht zijn in Star Trek: Voyager. Zou je dan niet voor een ander soort einde kiezen? Zou je de door jouw zo hoog in het vaandel staande slechtheid van Star Trek: Voyager zo laten, en de Borg nog meer uitmelken? :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

mr_hayes vervult T_C positie
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Miriam schreef:mr_hayes vervult T_C positie
Misschien qua Voyager-vasthoudendheid, maar Mr. Hayes gemiddelde postlengte is wel ongeveer minstens 10x zo lang als de gemiddelde postlengte van TC.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

WeyounsLastClone schreef:
Miriam schreef:mr_hayes vervult T_C positie
Misschien qua Voyager-vasthoudendheid, maar Mr. Hayes gemiddelde postlengte is wel ongeveer minstens 10x zo lang als de gemiddelde postlengte van TC.
T_C is een die weinig woorden nodig heeft om iets onzinnigs te zeggen :+
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

EMH schreef:
WeyounsLastClone schreef:
Miriam schreef:mr_hayes vervult T_C positie
Misschien qua Voyager-vasthoudendheid, maar Mr. Hayes gemiddelde postlengte is wel ongeveer minstens 10x zo lang als de gemiddelde postlengte van TC.
T_C is een die weinig woorden nodig heeft om iets onzinnigs te zeggen :+
idd, zn posts mogen langer zijn, maar om nou te zeggen dat ze meer inhoud hebben...
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Nou bedankt hoor :s
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

graag gedaan :*D
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

ahhhh, gaan we zo doen ;). Nou, dan ben ik weer van de partij hoor. Maar alleen omdat jij begint ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

huh?
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Relluh!!
Gebruikersavatar
mezoti
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:45

Bericht door mezoti »

back on topic.

Ander einde van Voyager.
***Homecoming 1***
Aan beide zijden van de lijn (aarde - Voyager) wordt hard gewerkt aan een het vinden van een manier om Voyager weer terug te krijgen naar het juiste kwadrant (even een grote black out in mijn hersens. Uit welk kwadrant kwamen ze ook al weer :S ??).

Dan krijgen ze op een dag opeens een ruis mee tijdens een gesprek tussen aarde en voyager. Seven probeert de ruis te isoleren en uit te vinden wat het is. Het blijkt niet te liggen tussen storing tussen aarde en Voyager. Het blijkt een signaal te zijn afkomstig van de andere kant van het DELTA kwadrant (jaja.. dat weet ik nog wel. Gelukkig ben ik nog niet helemaal seniel ;) ).
Na wat gegoochel van Seven met wat hulp van ... (ohohoh.. hoe heet die jongen ook al weer, die ze ook van de Borg hadden gered en op Voyager achterbleef... misschien ben 'k toch seniel aan het worden?) weten ze de ruis te ontdoen van ruis :) en blijk het een boodschap van Borg schip te zijn. Een borg schip dat niet onder controle staat van de Borg Queen, maar onder de controle van Sevens vriendje Axum uit Unimatrix Zero.
Janeway wordt geïnformeerd en zij geeft Seven bevel te proberen contact te leggen.
Na nog wat meer gechoogel van Seven, Harry, die Borg jongen en B'Elanna weten ze een signaal terug te sturen. Ze krijgen contact. Axum verwittigd ze dat hij ieder ogenblik bij hun kan arriveren via een 'geheim' Borg Transwarp knooppunt.

Maar ohoh... de Borg Queen heeft hun signaal weten af te tappen en glimlacht voldaan als ze het gesprek afluisterd.

*** einde Homecoming 1***
*** begin Homecoming 2***
Axum arriveert bij Voyager. Er volgt een ongemakkelijke ontmoeting tussen Seven en Axum. Seven weet niet wat ze hiermee aan moet en moet duidelijk wennen aan het idee dat hij weer terug is.
Wel gaan de ex-borgs samen met het Voyager team en het team op aarde aan de slag om een snelle manier terug naar aarde te vinden en ze maken goede vorderingen. Dan pikt het ex-borgschip de nadering van een Borg schip op. De druk wordt opgevoerd (en de spanning ook).
Vlak voor de doorbraak bereikt het Borg schip Voyager en het ex-Borgschip. Er volgt een gevecht. Seven , Harry en B'Elanna werken onder hoge druk door om het idee van Axum uit te voeren. Het Borg schiop gaat door met vuren en Voyager verzwakt steeds meer. Maar.. vlak voordat Voyagers Warpcore geraakt wordt, weten ze een wormhole te openen en erin te verdwijnen. Op de hielen gevolgd door het ex-borgschip dat een laatste vuurstoot richt op het Borg schip en er vervolgens voor zorgt dat de Wormhole aan die kant gesloten wordt.

Voyager en het ex-Borgschip bereiken het zonnestelsel van de Aarde alwaar ze opgewacht worden door een vloot verdedigingsschepen die Voyager partner wilt neerknallen.

*** einde Homecoming 2***
***begin Homecoming 3***

Hoe Voyager net op 't nippertje weet te voorkomen dat het ex-Borgschip wordt uit de lucht wordt geschoten en het Voyager team en de ex-Borgs worden onthaald door de Federatie.
Chakotay en Janeway geven eindelijk toe aan hun gevoelens voor elkaar nu ze hun crew in veiligheid hebben.
B'Elanna krijgt tijdens de thuiskomstceremonie weëen en Tom valt flauw.
Harry ontmoet op het thuiskomstfeest een fantastisch meisje en wordt verliefd. en dit keer worden zijn gevoelens ook beantwoord (hé hé).
Seven enAxum trouwen.
Die Borgjongen wordt tot de starfleet academy toegelaten.
Naomi wordt geadopteerd door ...

***einde Homecoming 3***

Einde Voyager!!
Laatst gewijzigd door mezoti op 29 sep 2005, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

mezoti schreef:back on topic.
Naomi valt in een gat...

***einde Homecoming 3***

Einde Voyager!!

:*)
Gebruikersavatar
intrepid
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 314
Lid geworden op: 10 sep 2002, 20:41
Locatie: Delta quadrant
Contacteer:

Bericht door intrepid »

Na 70 jaar thuiskomen, en dat het schip in stukjes uiteen spat in de atmosfeerr omdat ze vergeten zijn voyager in te smeren hamerite tegen de ouderdomsroest
Gesloten