Enterprise Box 4

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Interessant :*) haha
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

captain crash schreef:Oh god jah...Fok is natuurlijk ook de belangrijkste informatiebron van alles. Sorry Bram, ik was misschien nog wel gevoellig voor je argumenten tot het moment waarop je met Fok komt aanzetten...als je referentiekader niet groter si dan dat en je het daarbij nog waagt het serieus te nemen...wat doe je dan nog hiet?
Het ging om een eerder geposte review op fok...
Ik probeer ermee uit te leggen hoe het daar zit. Ik vind het wel leuk om ook buiten dit startrek forum om te lezen wat mensen er van vinden. En of dat nou IMDB, fok of weet ik wel forum is maakt me niet zo uit.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

de discussies zijn overal hetzelfde tbh :)

alleen welke kant 't op gaat hangt af van het aantal enterprise-fans met oogkleppen
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Section31 schreef:
captain crash schreef:Oh god jah...Fok is natuurlijk ook de belangrijkste informatiebron van alles. Sorry Bram, ik was misschien nog wel gevoellig voor je argumenten tot het moment waarop je met Fok komt aanzetten...als je referentiekader niet groter si dan dat en je het daarbij nog waagt het serieus te nemen...wat doe je dan nog hiet?
Het ging om een eerder geposte review op fok...
Ik probeer ermee uit te leggen hoe het daar zit. Ik vind het wel leuk om ook buiten dit startrek forum om te lezen wat mensen er van vinden. En of dat nou IMDB, fok of weet ik wel forum is maakt me niet zo uit.
En je denkt dat ik geen discussies buiten dit forum lees over Star Trek? Ik neem echter de mening van een stel debielen op Fok niet serieus (ok, er zijn ook mensen die geen debiel zijn op Fok maar die zijn dusdanig in de minderheid dat je hun mening nooit hoort en als je die al hoort dan schreeuwen andere debielen er netzo lang overheen totdat ze hun mond houden). Ik begrijp eerlijk waar niet hoe mensen iets dat kwalitatief gewoon slecht is goed durven te praten. We hebben het dan dus, voor de zoveelste keer, NIET over de vraag of het leuk is om naar te kijken (alles dat beweegt is naar mijn mening zo nu en dan leuk om naar te kijken).

Sorry, maar Fok heeft bij mij op Star Trek gebied echt afgedaan na de opmerkingen over dit forum daar...stelletje debiele idioten zonder leven...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

captain crash schreef:
Section31 schreef:
captain crash schreef:Oh god jah...Fok is natuurlijk ook de belangrijkste informatiebron van alles. Sorry Bram, ik was misschien nog wel gevoellig voor je argumenten tot het moment waarop je met Fok komt aanzetten...als je referentiekader niet groter si dan dat en je het daarbij nog waagt het serieus te nemen...wat doe je dan nog hiet?
Het ging om een eerder geposte review op fok...
Ik probeer ermee uit te leggen hoe het daar zit. Ik vind het wel leuk om ook buiten dit startrek forum om te lezen wat mensen er van vinden. En of dat nou IMDB, fok of weet ik wel forum is maakt me niet zo uit.
En je denkt dat ik geen discussies buiten dit forum lees over Star Trek? Ik neem echter de mening van een stel debielen op Fok niet serieus (ok, er zijn ook mensen die geen debiel zijn op Fok maar die zijn dusdanig in de minderheid dat je hun mening nooit hoort en als je die al hoort dan schreeuwen andere debielen er netzo lang overheen totdat ze hun mond houden). Ik begrijp eerlijk waar niet hoe mensen iets dat kwalitatief gewoon slecht is goed durven te praten. We hebben het dan dus, voor de zoveelste keer, NIET over de vraag of het leuk is om naar te kijken (alles dat beweegt is naar mijn mening zo nu en dan leuk om naar te kijken).

Sorry, maar Fok heeft bij mij op Star Trek gebied echt afgedaan na de opmerkingen over dit forum daar...stelletje debiele idioten zonder leven...
Wie bepaalt of iets kwalitatief slecht is. Daarnaast komt jouw eerste zin tussen () mij erg bekend voor ;) .. Ik denk dat Enterprise niet volledig kwalitatief slecht is. Als je naar verschillende punten kijkt kan je denk ik zeggen dat Enterprise hele goede punten heeft en er wat mindere heeft. Ik heb het gevoel, en verbeter mij als ik het fout heb, dat Enterprise als kwalitatief slecht wordt bestempeld omdat er continuiteitsfouten inzitten en dat sommige scripts als slecht worden beschouwd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Goh, heb ik hier als laatst gepost.. zo interessant dus.

Nou ik kan jullie vertellen dat ik natuurlijk uiteraard Box 4 in mijn bezit heb. Eindelijk is mijn collectie zo goed als compleet. Althans, de echte mensen versie, mis TAS natuurlijk.

Het is een geweldig gezicht hoor 1,5m aan Star Trek boxen
Afbeelding

Maar om terug te komen op seizoen 4. Wat een geweldig seizoen. Ik moet zeggen dat het heel wat had kunnen worden. Vanaf nu had Enterprise dus helemaal geweldig kunnen worden. Meer hoe je de fed opbouwt. die onderlinge rotzooi tussen andorians, vulcans, tellarites en romulans en humans. Echt goed gewoon. Leuk knipoog met de soong trilogy, erg goed ook door Alec Newman.. Topacteur. Dat kwam ook terug weer bij de klingons. Daarnaast allerlei leuke verhalen e.d. Erg cool. Vond verder alles heel erg goed, erg mooi e.d. Heb er van genoten.

Minpunten:
  • Uitleg klingons zonder voorhoofd verpest!!! hadden ze beter niet kunnen doen.
  • Teveel dubbel en triple episodes
  • Mirror dubbel, wat een kutaflevering
  • eindaflevering, valt tegen
  • dat het afgelopen is, zoveel niet afgesloten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

zeg...ga je die heruitgaves nou ook aanschaffen? ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

captain crash schreef:zeg...ga je die heruitgaves nou ook aanschaffen? ;)
nee, die verpakkingen zijn veel goedkoper, volgens mij is het allemaal karton. Zoals ik het nu heb ziet er mooi uit :), of niet dan :D

daarnaast heb ik ook geen ruimte voor de heruitgaves :P en het geld ook niet, anders ;) misschien :P

moet ik wel heel rijk zijn. ja, dat ik afrika al opgebouwd heb zeg maar.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Heb je de films niet? Dan is het helemaal compleet. :*)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ja hoor, die heb ik ook:

Film 2, 4, 6, 8 en 9 op VHS
Film 4 t/m 10 op DVD
Film 1 t/m 5 en 7 t/m 9 op DVD SE
Gebruikersavatar
Vulcanwizzard
Ensign
Ensign
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 jul 2002, 23:29
Locatie: Capelle a/d IJssel

Bericht door Vulcanwizzard »

Hey ik heb ook box drie en vier, ik ben helemaal happy ermee, vele uren kijkplezier!!
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

tegen welke prijs? :P
Gebruikersavatar
Vulcanwizzard
Ensign
Ensign
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 jul 2002, 23:29
Locatie: Capelle a/d IJssel

Bericht door Vulcanwizzard »

wel, box 4 was een impulsaankoop, hij was 59,95. Box 3 heb ik in een aanbieding gekocht en was ergens in de veertig euroos. Ik heb nog lang niet alle afleveringen kunnen kijken, dus nog kijkplezier genoeg.
Grtz Andre
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

40 euro is een relaxte prijs vind ik, ik ben toen met voyager begonnen en dat is dan toch dubbel zo duur :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Die Voyager boxen zijn nu ook vrij goedkoop.
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

EMH schreef:Die Voyager boxen zijn nu ook vrij goedkoop.
Waar dat dan ?
Gebruikersavatar
Vulcanwizzard
Ensign
Ensign
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 jul 2002, 23:29
Locatie: Capelle a/d IJssel

Bericht door Vulcanwizzard »

ja waar dan?? Ik heb er een box van maar ik vond het toch wel duur om door te gaan
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

^
Gelijk heb je zonde van t geld koop TNG of Ds9 dat is waar voor je geld
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Kwestie van goed op internet rondkijken, boxen zijn idd niet duur meer...echter...er komt ook een voy heruitgave die waarschijnlijk nog goedkoper gaat zijn dus wat dat betreft is het gewoon even afwachten.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Laatst lagen er een paar Voyager seizoen 2 boxen voor 11 euro zoveel afgeprijsd bij de Makro. Andere seizoenen waren nog wel 50+ euro. Erg vaag, maar 'k heb'm wel gekocht uiteindelijk.
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

WeyounsLastClone schreef:Laatst lagen er een paar Voyager seizoen 2 boxen voor 11 euro zoveel afgeprijsd bij de Makro. Andere seizoenen waren nog wel 50+ euro. Erg vaag, maar 'k heb'm wel gekocht uiteindelijk.
Uh.... ja, maar niet iedereen heeft een pasje voor de Makro.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

MrCarrey schreef:
WeyounsLastClone schreef:Laatst lagen er een paar Voyager seizoen 2 boxen voor 11 euro zoveel afgeprijsd bij de Makro. Andere seizoenen waren nog wel 50+ euro. Erg vaag, maar 'k heb'm wel gekocht uiteindelijk.
Uh.... ja, maar niet iedereen heeft een pasje voor de Makro.
Ook niet iemand van wie je'm kunt lenen?
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

WeyounsLastClone schreef:
MrCarrey schreef:
WeyounsLastClone schreef:Laatst lagen er een paar Voyager seizoen 2 boxen voor 11 euro zoveel afgeprijsd bij de Makro. Andere seizoenen waren nog wel 50+ euro. Erg vaag, maar 'k heb'm wel gekocht uiteindelijk.
Uh.... ja, maar niet iedereen heeft een pasje voor de Makro.
Ook niet iemand van wie je'm kunt lenen?
Ik zou hem wel kunnen lenen, maar voor mij is de dichtsbijzijnde Makro in Groningen en daar vragen ze je naar je ID.
Gebruikersavatar
Vulcanwizzard
Ensign
Ensign
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 jul 2002, 23:29
Locatie: Capelle a/d IJssel

Bericht door Vulcanwizzard »

Dat doen ze tegenwoordig weer heel consequent, ook bij Lukas Klamer!!
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

De prijzen zijn ronduit schandalig. Bij bol.com betaal je voor DS9 100 euro voor een seizoen. Voor Voyager 70 euro.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

niet bij drol.com bestellen. Bij de MM liggen ze voor rond de 50 euro. En de repacks zijn sowieso goedkoper.
Laatst gewijzigd door EMH op 08 dec 2006, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MrCarrey
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 feb 2003, 11:53
Locatie: Ter Apel

Bericht door MrCarrey »

Ik zit te wachten op de Repacks van Voyager en DS9.
Plaats reactie