borg

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Weet ik, maar als hij TOS en DS9 goedvindt zit het al goed. Als tie TNG ook nog goed vind is het helemaal top natuurlijk :-D
TNG is mijn favo ook hoor ;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Ace of Spades schreef:Weet ik, maar als hij TOS en DS9 goedvindt zit het al goed. Als tie TNG ook nog goed vind is het helemaal top natuurlijk :-D
TNG is mijn favo ook hoor ;)
Yep. Dan alleen nog West Wing :-D BTW DS 9 is echt beter dan TNG. Niet veel, maar net genoeg. ;)
Gebruikersavatar
Spocko
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jun 2004, 13:46
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Spocko »

GPS schreef:
Ace of Spades schreef:Weet ik, maar als hij TOS en DS9 goedvindt zit het al goed. Als tie TNG ook nog goed vind is het helemaal top natuurlijk :-D
TNG is mijn favo ook hoor ;)
Yep. Dan alleen nog West Wing :-D BTW DS 9 is echt beter dan TNG. Niet veel, maar net genoeg. ;)
TNG is mijn favoriet, maar DS9 is denk ik wel de betere serie. DS9 heeft iets gedaan voor TNG wat een unikum is, het heeft een andere serie nog beter gemaakt dan dat hij al was. Ik vind namelijk dat TNG door DS9 nog beter is geworden, niet dat de afleveringen beter zijn, maar door de toevoeging van de continuiteit en uitdieping van DS9 hebben de TNG afleveringen nog meer waarde gekregen. Hetzelfde geldt voor TOS vind ik
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ik vind DS9 natuurlijk wel 1337, alleen season 1+2 zijn mij TE saai.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Tja, niet alle seisoenen zijn even goed
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Spocko schreef:
GPS schreef:
Ace of Spades schreef:Weet ik, maar als hij TOS en DS9 goedvindt zit het al goed. Als tie TNG ook nog goed vind is het helemaal top natuurlijk :-D
TNG is mijn favo ook hoor ;)
Yep. Dan alleen nog West Wing :-D BTW DS 9 is echt beter dan TNG. Niet veel, maar net genoeg. ;)
TNG is mijn favoriet, maar DS9 is denk ik wel de betere serie. DS9 heeft iets gedaan voor TNG wat een unikum is, het heeft een andere serie nog beter gemaakt dan dat hij al was. Ik vind namelijk dat TNG door DS9 nog beter is geworden, niet dat de afleveringen beter zijn, maar door de toevoeging van de continuiteit en uitdieping van DS9 hebben de TNG afleveringen nog meer waarde gekregen. Hetzelfde geldt voor TOS vind ik
In dit geval (dus mijnkeuze) is het erg moeilijk om te zeggen, wat de beste serie is. Zoals al eerder gezegd probeer ik dat objectief te doen, maar zijn ook de kwaliteitsnormen die je (ik dus) neemt ook enigszins subjectief.
Voorbeeld De muziek die bij een serie hoort. De één zal oprecht vinden dat bij een bepaalde dramatische scène in muziek stuk in mineur hoort. Terwijl de ander kan vinden dat iets dergelijks beter tot z'n recht komt als het doodstil is. In dit geval heb je twee mensen die een kwaliteits oordeel uitspreken en toch tot een verschillend oordeel komen. Overigens is het imo niet zo dat je op die manier een kwalitatief goede serie een vernietigend oordeel kunt geven of andersom. Maar op de schaal van tien liggen een zeven van de één en een acht van de ander eigenlijk te dicht bij elkaar.

Je uitspraak over het beter worden van TNG door DS9 is nieuw voor me. Ik weet het niet. Het zou best kunnen. Ik heb het nog niet op die manier bekeken. Ik zal er eens over nadenken.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Even dit topic kicken.... :*) ...........puur voor een eigen persoonlijke reden.

De episode "Regeneration" is bij ons net op de buis geweest en natuurlijk ben ik vergeten deze ep. ff op te nemen........met als gevolg dat ik ze gemist heb. :-(
Is er iemand die een manier weet om mij uit de nood kan helpen om toch nog deze ep. te kunnen zien?

en nee.......ik ga voor deze aflevering niet ENT seizoen 2 aankopen. ;)
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Downloaden :*)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

daar heb ik al naar gekeken........moeilijk te vinden........zeker weinig ENT fans........ ;)
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

losse ep zijn waarschijnlijk te weinig torrentys van, dus je moet gelijk heel seizoen downloaden
en als je bitcomet gebruikt kan je nog die ep selecteren of een hogere prioriteit geven
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Je kan je ook de moeite besparen en gewoon op de herhaling wachten.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Herhalingen van een StarTrek serie in België......? :? :nooo:

That will be the day.... ]:(
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

sonpas schreef:Herhalingen van een StarTrek serie in België......? :? :nooo:

That will be the day.... ]:(
Het komt wel, maar het zal niet voor Tos-Tng-Ds9 zijn.
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

sonpas schreef:Even dit topic kicken.... :*) ...........puur voor een eigen persoonlijke reden.

De episode "Regeneration" is bij ons net op de buis geweest en natuurlijk ben ik vergeten deze ep. ff op te nemen........met als gevolg dat ik ze gemist heb. :-(
Is er iemand die een manier weet om mij uit de nood kan helpen om toch nog deze ep. te kunnen zien?

en nee.......ik ga voor deze aflevering niet ENT seizoen 2 aankopen. ;)
België ? ik heb hem op DVD :P
veel heb je welgemist :P
en herhalingen op kanaal 2 van startrek, neen, dat doen ze niet ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Utopia schreef:
sonpas schreef:Even dit topic kicken.... :*) ...........puur voor een eigen persoonlijke reden.

De episode "Regeneration" is bij ons net op de buis geweest en natuurlijk ben ik vergeten deze ep. ff op te nemen........met als gevolg dat ik ze gemist heb. :-(
Is er iemand die een manier weet om mij uit de nood kan helpen om toch nog deze ep. te kunnen zien?

en nee.......ik ga voor deze aflevering niet ENT seizoen 2 aankopen. ;)
België ? ik heb hem op DVD :P
veel heb je welgemist :P
en herhalingen op kanaal 2 van startrek, neen, dat doen ze niet ;)
Die zender kijkt niet op een paar centen zeker? Een beetje de herhalingsrechten in de prullebak gooien. :*)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Utopia schreef:België ? ik heb hem op DVD :P
en is het dan niet mogelijk om mij een kopietje van die ep. te bezorgen.?..... ;) :-D
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

asjemenou.........Nu Enterprise Seizoen2 aan een eind is gekomen is Kanaal2 (België) is terug begonnen met ENT seizoen 1.......

waarschijnlijk gaan ze ervanuit dat die StarTrek fans toch het verschil niet zien..... :*)
nouja...dat geeft me de kans om binnen afzienbare tijd de ep's te zien die ik gemist heb. :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

veel plezier :+
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

voorlopig nog geen enkele episode opnieuw bekeken..... ;)

ik geloof dat de eerste pas in het tweede seizoen komt die ik gemist heb......namelijk; Carbon Creek. :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

dat was nog wel een aardige aflevering voor zover ik het mij herinner :)
Gebruikersavatar
Yami
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 okt 2004, 20:41
Locatie: ergens in belgie op de aarde

Bericht door Yami »

en nu is kanaal 2 bezig met seizoen 2 van Enterprise te herhalen =_=' nouja die aflevering komt wel binnen paar weken

om ff op te reageren... Volgens mij is enterprise een alternatief wereld (hoeveel heb je er niet in star trek) want het zijn moderne borg en waarschijnlijk (nouja schrijvers hebben precies geen zin om dit uit te leggen omdat het zo dom leek) zijn er paar overlevende van de film First Contact en die dan nu even in beeld hoppen... ]:( zover geraak ik met mijn visie over enterprise
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Yami schreef:en nu is kanaal 2 bezig met seizoen 2 van Enterprise te herhalen =_=' nouja die aflevering komt wel binnen paar weken
ze zijn er idd nu toch al een tijdje mee opgehouden....... :huh3:
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

Logisch natuurlijk want ENT is gewoon bagger ]:(
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

binnen een week zijn op Kanaal 2 de herhalingen van Seizoen 2 er allemaal door......

ik ben benieuwd of ze gelijk doorgaan met Seizoen 3 .........deze zijn tenslotte nog nooit vertoond op een belgische zender. :huh3:
Plaats reactie