(4.11) Observer Effect

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

tuvok4774 schreef: Een beetje voorspelbaar dat (...) first contact er toch niet zou komen omdat we in andere series nu niet echt iets van deze species hebben gehoord.
Hoewel dit op zichzelf al een ongelooflijk slechte zin is, maak ik er uit op dat je impliceert dat het ras uit deze aflevering in voorgaande series niet aan de orde is geweest. You're wrong dude... De Organians kwamen voor in TOS' 'Errand Of Mercy'.

En Vis: dat je je stoort aan een Starfleet captain die middels een morele speech zijn schip en bemanning redt, is werkelijk absurd. ST kent al sinds TOS dat soort speeches (denk eens aan Kirk die met slinkse retoriek complete hyper-geavanceerde computers tot zelfvernietiging verleidde!). Jouw kritiek is absoluut niet meer reëel, en je geobsedeerde haat naar Bakula('s acteerwerk) komt op mij inmiddels gewoonweg *eng* over... Deze aflevering is over de hele wereld goed ontvangen (en terecht), maar natuurlijk in het nuchtere, negatief-ingestelde Nederland valt iedereen hem weer vanuit een ongeneerde, zelfverheerlijkende egotrip af, waarbij *natuurlijk* weer de vergelijking wordt getrokken met talloze andere series, die vele malen beter *zouden* zijn... Hoe infantiel..! Het hele kinderlijke idee dat het 'fan-zijn' van een serie suggereert dat je er zelf creatief verantwoordelijk voor bent, en dus gerechtigd bent om het in advocatuurstijl te verdedigen, is op z'n zachts gezegd medelijwekkend.

In andere woorden: gewoon kijken als je het leuk vindt, en niet kijken als je het niet leuk vindt. Het is *zo* simpel... Ik ga toch ook niet dag in dag uit in GTST forums zitten zeiken over dat ik de aflevering van gisteravond weer eens kut vond, met hele uitgebreide monologen over het hoe en waarom (waar uiteraard niemand op zit te wachten)... Ik hoop dat je de hint snapt, Vis (maar dat betwijfel ik)... Tot volgende week, met de 'Anti-Babel One-monoloog' van Vis, hier op StarTrek.nl... (if anyone cares...)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Snob schreef:Jouw kritiek is absoluut niet meer reëel
En Enterprise is absoluut niet origineel, wat de kijker wel beloofd is.
The Snob schreef:en je geobsedeerde haat naar Bakula('s acteerwerk) komt op mij inmiddels gewoonweg *eng* over.
Geobsedeerde haat? :lol: Kun je het je zo moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die op het acteerwerk letten?
The Snob schreef:maar natuurlijk in het nuchtere, negatief-ingestelde Nederland valt iedereen hem weer vanuit een ongeneerde [blaat]
Krijgen we dit elke week als iemand iets post waar jij 't niet mee eens bent? Voor zover ik zie ben ik tot nu toe nog de énige met kritiek op deze aflevering. Dus ik zet de toon voor heel Nederland? Goh.. Ik dacht 't toch niet ;)
The Snob schreef:met hele uitgebreide monologen over het hoe en waarom (waar uiteraard niemand op zit te wachten)...
Wordt het je verplicht om alle replies hier te lezen ofzo, en je daar vervolgens ontzettend druk om te gaan maken? Wat moet je 't zwaar hebben :)
The Snob schreef:Ik hoop dat je de hint snapt, Vis (maar dat betwijfel ik)...
Ik ook.. ik met m'n zelfverheelijkende egotrip en infantiele gedachten :lol:


Maareh, The Snob, heb je ook iets inhoudelijks over deze aflevering te vertellen? Of specifiek iets over mijn commentaar waar je 't niet mee eens bent?
Gebruikersavatar
Grisnakh
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 841
Lid geworden op: 05 sep 2004, 22:48
Locatie: Schagen

Bericht door Grisnakh »

het was wel een goeie episode, met goed acteer werk van Hoshi,Trip en Archer .
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Vis schreef: Na deze aflevering heb ik serieus géén hoop meer voor deze serie. Niet zozeer om deze aflevering an sich, maar het feit dat we van de hele schrijverskliek die er nu rondloopt niks zinnigs meer kunnen verwachten. Tijd voor een lange pauze en andere mensen aan 't roer.
Waar heb ik dit eerder gehoort?? Kan je niet eens iets anders verzinnen? Even orgineel zijn? Ik vond deze aflevering idd ook niet super, maar je hoeft niet te gaan reageren zoals iedereen hier al doet. Dat kennen we nu wel hoor. Geef eerst maar eens aan WAT je slecht vond! Je zei dat de acteerwerk goed was? Vertel, wanneer veranderde dat? Maar kom niet aanzetten met "Wat een kut serie is dit toch weer".
En Enterprise is absoluut niet origineel, wat de kijker wel beloofd is.
O... nu is enterprise in een keer niet orgineel.. moej horen wie't zegt!

- Wat dacht je van seizoen 3, nooit eerder een seizoen gezien die over één ding gin (correct me if i'm wrong).
- Ook gaan ze diep in op de vulcan wereld. Dat deden ze misschien vaker, maar ik vind het nu toch uitgebreider gaan. Met hele woestijntochten enzo, en je voelt de haat van vulcans tegenover mensen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tha Ertenal schreef:Vertel, wanneer veranderde dat? Maar kom niet aanzetten met "Wat een kut serie is dit toch weer".
Lees de rest van die post en m'n post erna ook even ;)
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

ja duh, zoiets doe ik wel hoor. Ik ben het wel met je eens dat je die aflevering waardeloos vind, maar geef dan eens aan WAAROM en laat the snob niet de lol hebben om weer eens een verhaal op te steken waar zelfs hij niks van snapt.
Gebruikersavatar
famo
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 apr 2004, 17:43
Locatie: antwerpen (belgië)
Contacteer:

Bericht door famo »

Blijven zeiken vis! Je kan het! Hopelijk heb je binnenkort door dat dit Enterprise board beter af is zonder jou...

(en reageer hier maar wederom op een ontzettend voorspelbare manier op...)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tha Ertenal schreef:ja duh, zoiets doe ik wel hoor. Ik ben het wel met je eens dat je die aflevering waardeloos vind, maar geef dan eens aan WAAROM
Dit staat in die posts hoor. Maargoed, nogmaals.
Aflevering begon erg leuk, en was dit keer inderdaad origineel. Acteerwerk was gewoon goed, ook van Hoshi en Travis. Dus waarom ze die altijd links laten liggen snap ik niet, aan hun kwaliteiten als acteur/trice zal het niet zozeer liggen.
Alleen die alien ging al vrij vroeg in de aflevering twijfelen. Op dat moment was voor mij alle lol eraf, omdat je al wíst dat alles wat er daarna volgde, hoe dramatisch ook, toch helemaal niks uit zou maken. En inderdaad, aan het einde een reset. Ofwel:
Vis schreef:Jammer dat dat soort risico's niet genomen worden. Alsof er nog iets te verliezen valt. Met alle SciFi die hedendaags te zien is kunnen ze hier gewoon niet meer mee aan blijven komen.
En waar niemand op reageert:
Vis schreef:Anyway, er zal toch iemand het met me eens moeten zijn dat het behoorlijk zielig is als mensen ineens blij kunnen zijn met goed acteerwerk. Een omgekeerde wereld, waarin de standaarden al zó ver naar beneden zijn gegaan dat dit soort afleveringen ineens geweldig worden.
Tha Ertenal schreef:laat the snob niet de lol hebben om weer eens een verhaal op te steken waar zelfs hij niks van snapt.
The Snob reageert vrijwel nooit inhoudelijk op de aflevering of mijn commentaar, dus dat zal weinig uitmaken.
famo schreef:Blijven zeiken vis! Je kan het! Hopelijk heb je binnenkort door dat dit Enterprise board beter af is zonder jou...
Voor de mensen die jouw mening delen, ga je eens afvragen waarom Enterprise gecancelled wordt. En ga een inhoudelijke discussie aan in plaats van boe en bah roepen omdat je geen kritiek wilt horen.
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Ik zie dat sommigen kritiek hebben op mensen die kritiek hebben op Enterprise. Natuurlijk kies je er zelf voor of je de serie blijft volgen of niet. Feit is gewoon dat heel veel mensen al jarenlang fan zijn en gewoon erachter komen dat ze de verhalen vaak al hebben gezien, of dat het acteerwerk minder goed is dan in TNG bijvoorbeeld.

Gelukkig zie ik nu een hele hoop dingen verbeteren en ik hoop eigenlijk dat het nog niet te laat is voor deze spin off. Het eigenaardige is wel dat Enterprise te lage kijkcijfers heeft, maar toch door veel mensen wordt bekeken via downloaden. Kijk maar op torrent sites hoe vaak het is gedownload.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

TMar schreef:Het eigenaardige is wel dat Enterprise te lage kijkcijfers heeft, maar toch door veel mensen wordt bekeken via downloaden. Kijk maar op torrent sites hoe vaak het is gedownload.
Dat klopt inderdaad, al zijn dit voornamelijk mensen buiten de VS. Die aantallen hebben dus (helaas) geen effect op de VS-ratings en worden niet in acht genomen bij de beslissing om Enterprise danwelniet te cancellen.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Vis schreef:The Snob reageert vrijwel nooit inhoudelijk op de aflevering of mijn commentaar, dus dat zal weinig uitmaken.
Absolute nonsens, inhoudelijk ingaan op afleveringen doe ik maar al te vaak, en inhoudelijk ingaan op jouw zogenaamde commentaar (lees: 'ongecontroleerde uitspattingen') lijkt me even onzinnig als me verdiepen in het spijsverteringsproces van de groene luis.

Zo doel je er bijvoorbeeld op dat 'Observer Effect' niet 'edgy' genoeg is omdat Hoshi noch Travis daadwerkelijk doodgaan. Jezus man, van welke planeet kom jij?? Weet je dan echt niet dat de 'main cast' van een serie als ENT nooit zomaar omwille van creatieve doeleinden eruit wordt geschreven, maar dat dit enkel gebeurt n.a.v. het aflopen van een contract (zoals bij Terry Farrell destijds)?? Hoevaak heeft Jack Bauer in 24 niet in een levensgevaarlijke situatie gezeten? Of Mulder in The X-Files? Ben jij echt nog zo iemand die dan teleurgesteld is wanneer ze het *toch* weer overleven..?? Wake up dude, that's television...

Ook beweer je ineens profetisch te zijn, en maak je het statement dat ENT gecancelled gaat worden... Welke bol van Sauron heb jij in je bezit..???

En dat eindeloze, fantatieke gespuw richting Bakula's acteerwerk. Meneertje Vis, van 1991 tot 1994 werd Bakula ieder jaar genomineerd voor een Emmy, in 1992 won hij een Golden Globe, hij won 5 Quality Television Awards... Kennelijk wordt hij door zowel publiek als vaklui gewaardeerd en geprezen, maar meneertje Vis vindt Bakula een 'slechte' acteur... En dan nog gaan lopen klagen als een peuter dat ik niet inhoudelijk op zijn commentaar in ga.

Waar moet ik dan op ingaan.....????
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

^ dat bedoel ik dus met:
laat the snob niet de lol hebben om weer eens een verhaal op te steken waar zelfs hij niks van snapt.
Nah, vis, ik zie idd in dat je gelijk hebt. Op de een of andere manier heb ik het een en ander gemist blijkbaar. Najah. sorry.
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

The Snob schreef:
Ook beweer je ineens profetisch te zijn, en maak je het statement dat ENT gecancelled gaat worden... Welke bol van Sauron heb jij in je bezit..???
Die palantir's behoren tot het rijk van de Nùmenorianen maar dat terzijde :)
The Snob schreef:En dat eindeloze, fantatieke gespuw richting Bakula's acteerwerk. Meneertje Vis, van 1991 tot 1994 werd Bakula ieder jaar genomineerd voor een Emmy, in 1992 won hij een Golden Globe, hij won 5 Quality Television Awards... Kennelijk wordt hij door zowel publiek als vaklui gewaardeerd en geprezen, maar meneertje Vis vindt Bakula een 'slechte' acteur... En dan nog gaan lopen klagen als een peuter dat ik niet inhoudelijk op zijn commentaar in ga.
Dit kan wel allemaal zo wezen. Wellicht kan hij goed acteren, maar waarom laat hij dat vaak dan niet zien? Naar mijn idee staat hij vaak gewoon tekst op te dreunen. Hij heeft z'n goede momenten maar vaak is zijn acteerwerk gewoon saai. Zolang hij iets interessants te doen heeft zoals in de Vulcan trilogie, is het wel leuk om naar te kijken.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

TMar schreef:
The Snob schreef:
Ook beweer je ineens profetisch te zijn, en maak je het statement dat ENT gecancelled gaat worden... Welke bol van Sauron heb jij in je bezit..???
Die palantir's behoren tot het rijk van de Nùmenorianen maar dat terzijde :)
:lol: :pray2:

Over het acteerwerk van Bakula...das crap om het maar mooi te zeggen.
Zoals TMar al zegt, hij dreunt het op. Verder steunt en kreunt ie te veel naar mijn mening
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Vis schreef:
TMar schreef:Het eigenaardige is wel dat Enterprise te lage kijkcijfers heeft, maar toch door veel mensen wordt bekeken via downloaden. Kijk maar op torrent sites hoe vaak het is gedownload.
Dat klopt inderdaad, al zijn dit voornamelijk mensen buiten de VS. Die aantallen hebben dus (helaas) geen effect op de VS-ratings en worden niet in acht genomen bij de beslissing om Enterprise danwelniet te cancellen.
Dit snap ik even niet. Je hebt geen hoop meer voor deze serie omdat deze volgens jou zo crap is, maar je vindt wel jammer dat het misschien gecancelled gaat worden.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

hij is aardig voor de fans :lol:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Rogueborg schreef:
Vis schreef:Dat klopt inderdaad, al zijn dit voornamelijk mensen buiten de VS. Die aantallen hebben dus (helaas) geen effect op de VS-ratings en worden niet in acht genomen bij de beslissing om Enterprise danwelniet te cancellen.
Dit snap ik even niet. Je hebt geen hoop meer voor deze serie omdat deze volgens jou zo crap is, maar je vindt wel jammer dat het misschien gecancelled gaat worden.
Ik vind het jammer dat ratings buiten de VS geen effect hebben op de levensduur van een serie. Is onmogelijk, maar wel jammer. Er zijn namelijk ontzettend veel goede series verdwenen na één of enkele seizoenen, n.a.v. de VS-ratings. Wat Enterprise betreft, ik vermaak me er nogsteeds prima mee. Misschien niet elke aflevering, zoals deze, maar dat geldt voor alle Trek-series. Verhaal over kritiek vs. vermaak meegekregen een paar maanden terug? Gebruik de search maar :)
The Snob schreef:Zo doel je er bijvoorbeeld op dat 'Observer Effect' niet 'edgy' genoeg is omdat Hoshi noch Travis daadwerkelijk doodgaan.
Dat is één aspect ja. Zoals ik al zei, in het grootste deel van de serie worden ze in 'n hoekje gedrukt, en zo af en toe mogen ze 'n paar zinnetjes oplezen. Nee, dat is nuttig.
The Snob schreef:Weet je dan echt niet dat de 'main cast' van een serie als ENT nooit zomaar omwille van creatieve doeleinden eruit wordt geschreven, maar dat dit enkel gebeurt n.a.v. het aflopen van een contract
En wat is het nut van acteurs contracteren als je ze nooit op 't beeld laat verschijnen? Als ze vanwege een contract een acteur of actrice niet kunnen afschrijven, moeten ze het karakter niet in zo'n positie laten komen. Niet als de enige uitweg een (zeker in StarTrek) uitgemolken resetbutton is die je al ver van tevoren ziet aankomen.
The Snob schreef:Ook beweer je ineens profetisch te zijn, en maak je het statement dat ENT gecancelled gaat worden...
Ok, voeg "mogelijk" toe. Begrijp je dan m'n bedoeling van die post? :)
The Snob schreef:Kennelijk wordt hij door zowel publiek als vaklui gewaardeerd en geprezen, maar meneertje Vis vindt Bakula een 'slechte' acteur...
Want als vaklui het zeggen, dan is het zo! Onthoud dat mensen! En dat publiek, is dat hetzelfde publiek dat voor zulke hoge ratings zorgt? ;)
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

ow, lees jij die post van the snob altijd. Ik nooit. Allemaal gezeik. "Kan beter met bladluis vergelijken blahblahbnlah". Dat zegt mij al genoeg.
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Vis schreef:
Rogueborg schreef:
Vis schreef:Dat klopt inderdaad, al zijn dit voornamelijk mensen buiten de VS. Die aantallen hebben dus (helaas) geen effect op de VS-ratings en worden niet in acht genomen bij de beslissing om Enterprise danwelniet te cancellen.
Dit snap ik even niet. Je hebt geen hoop meer voor deze serie omdat deze volgens jou zo crap is, maar je vindt wel jammer dat het misschien gecancelled gaat worden.
Ik vind het jammer dat ratings buiten de VS geen effect hebben op de levensduur van een serie. Is onmogelijk, maar wel jammer. Er zijn namelijk ontzettend veel goede series verdwenen na één of enkele seizoenen, n.a.v. de VS-ratings. Wat Enterprise betreft, ik vermaak me er nogsteeds prima mee. Misschien niet elke aflevering, zoals deze, maar dat geldt voor alle Trek-series. Verhaal over kritiek vs. vermaak meegekregen een paar maanden terug? Gebruik de search maar :)
Daar heb ik geen searchfunctie voor nodig 8-)
Maar ik heb je in al die tijd nog nauwelijks een goed woord over enterprise horen zeggen. Dat je je er nog steeds mee vermaakt verrast me een beetje.
Maar inderdaad is het jammer dat de kijkcijfers van Europa niet meetellen. Dit heeft al een aantal aardige series het leven gekost.
Belgarath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 dec 2003, 11:50

Bericht door Belgarath »

Vis schreef:Want als vaklui het zeggen, dan is het zo! Onthoud dat mensen!
Nou, eigenlijk... Een tijd geleden werd in de discussie goed/slecht vs. leuk gezegd, dat je toch iets objectiefs moet kunnen zeggen over vermaak, omdat ze er bv. ook prijzen aan toekennen.

Kortom misschien vind jij zijn acteerwerk niet leuk, maar hij IS wel goed. Als je dat verschil niet kunt inzien ben je volgens mij een beetje (het tegenovergestelde van) een 'fanboy'. ;)

(let op de ironie in de laatste zin, niet in de 1 na laatste)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The human mind works in mysterious ways ;)

Is eigenlijk hetzelfde als die Idol Jim. Ik vind het (zijn stem) verschrikkelijk om te horen, maar hij kwam wel tot aan de finale.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Tha Ertenal schreef:ow, lees jij die post van the snob altijd. Ik nooit. Allemaal gezeik. "Kan beter met bladluis vergelijken blahblahbnlah". Dat zegt mij al genoeg.
Jongen, ga naar school ofzo...
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

haha, vertel eerst eens welke klas jij zit, dan praten we verder!
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

volgens zen profiel leraar basisschool
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Tha Ertenal schreef:haha, vertel eerst eens welke klas jij zit, dan praten we verder!
Je bedoelt waarschijnlijk: vertel eerst eens IN welke klas jij zit, you moron...

Like I said, ga eerst naar school voordat je jezelf nóg meer vernedert...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik hoop niet dat je ook zo omgaat met de kinderen in je klas :{


En 't wordt hoog tijd om weer ontopic verder te gaan :)
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Vis schreef:Ik hoop niet dat je ook zo omgaat met de kinderen in je klas :{


En 't wordt hoog tijd om weer ontopic verder te gaan :)
Mee eens, maar Tha Ertenal begon *mij* ineens af te zeiken, zonder dat ik die goon ooit heb gesproken of wat ook... Wij hebben in ieder geval nog *iets* van een history w.b. discussies, maar deze halve zool komt ineens uit de lucht vallen... doet me aan Utashi denken....
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Snob schreef:Mee eens, maar Tha Ertenal begon *mij* ineens af te zeiken, zonder dat ik die goon ooit heb gesproken of wat ook... Wij hebben in ieder geval nog *iets* van een history w.b. discussies, maar deze halve zool komt ineens uit de lucht vallen... doet me aan Utashi denken....
Een volwassen kerel die basisschoolkinderen les moet geven zou daar toch boven moeten staan. Maargoed...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

"Observer Effect" Feels Sinking Effect of Ratings Decline, Plus New Fan Effort Aims to Save Show
http://trekweb.com/articles/2005/01/24/ ... 1f72.shtml

Friday's first-run presentation of STAR TREK: ENTERPRISE's "Observer Effect" has won a dubious honor: that of lowest-rated episode of the season. Earning a 1.6/3 in the Fast National ratings, according to 'Cyrus' who posted the figure at TrekBBS, "Effect" comes in below even "Storm Front, Part 2" in the estimated figures. "Front" earned a 1.7 earlier this season.

Fast National ratings typically track closely to final household ratings figures, meaning "Observer Effect" could be the lowest rated new episode of ENTERPRISE this season -- and ever. The current low household rating for the series is held by both "Storm Front" installments at 1.8. January is typically a slump for ENTERPRISE as it was for VOYAGER.

Fast Nationals can be deceiving, however, as total audience size can sometimes increase even if the rating decreases or remains stagnant. Final ratings for "Observer Effect" won't be available for several days and a final household for "Daedalus" is still unavailable.

In related news, both The Enterprise Project and SaveEnterprise.com have joined forces to push for a new fan-driven effort to help stave off cancellation for the struggling STAR TREK series. In a new press release issued today, both groups announced the creation of EnterpriseFans.com and a new effort to raise over the $14,000 necessary to publish an ad directed at UPN/CBS executive Leslie Moonves expressing fan support for ENTERPRISE.

"In terms that call attention to the outstanding quality of ENTERPRISE, the ad will urge television viewers to check out this fifth STAR TREK series for themselves and invite them to cut out and sign a declaration of support for the show," says the release. "The signed statements are destined for Leslie Moonves, Co-President and Co-COO of Viacom, Inc., Chairman and CEO of CBS, and will plead the case for continuing to air ENTERPRISE at least through a fifth season."

The groups will take donations through February 15th to run the ad on the 18th of that month. Funds collected in excess of those needed for the ad will go to Tsunami charities.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

hahahaha hmz... Ik gok nu 75% kans dat de serie gecancelled wordt en 25% kans dat er een seizoen 5 komt.
Plaats reactie