(4.22) These Are The Voyages...

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

(4.22) These Are The Voyages...

Bericht door Visitor1982 »

info volgt...
Laatst gewijzigd door Visitor1982 op 02 mar 2005, 23:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Crap dus.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Vast net zo'n spektakel als Storm Front :lol:
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Of Zero Hour.

Of Endgame.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 19 jan 2005, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ik hoop dat het een mooie wordt.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

3rd RemataKlan schreef:Of Zero Hour.

Of Endgame.
twee van de beste afleveringen ooit.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Smakeloos

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nou, dan zal het voor jou wel een mooie worden. Jij hoeft niet bang te zijn hoor.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

!¿!Mats!¿! schreef:twee van de beste afleveringen ooit.
:lol:
Idd, erg mooie afleveringen. Veel spanning, actie, diepzinnige dialogen.. Super!
Laatst gewijzigd door Vis op 19 jan 2005, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

!¿!Mats!¿! schreef:
3rd RemataKlan schreef:Of Zero Hour.

Of Endgame.
twee van de beste afleveringen ooit.
:huh:

:nuts2:

:lol:
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

uhm, dit meende ik serieus. :{
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

!¿!Mats!¿! schreef:uhm, dit meende ik serieus. :{
Dat is nog het meest grappige eraan ja.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

twijfelachtig stemmetje:

betekend dit het einde van enterprise ?

zeg het me alstublieft,

anders ga ik de wereld veel pijn aan doen

mvgr

bg,
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

Ik ben het voor de verandering eens met Mats eens...

We hebben een 5e seizoen nodig !!
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Wat? Dat 'Endshame' en 'Zero' de beste eps ooit zijn? :X
Of we S5 nodig hebben? Tja....nodig niet, maar ondanks de niet al te beste serie wil ik toch wel dat ze de hele rist afmaken... :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

mr_Vulcan schreef:Wat? Dat 'Endshame' en 'Zero' de beste eps ooit zijn? :X
Of we S5 nodig hebben? Tja....nodig niet, maar ondanks de niet al te beste serie wil ik toch wel dat ze de hele rist afmaken... :)
Je gaat er nu van op aan dat men een plan heeft hoe de serie zal verlopen.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ik denk het wel hé? ;)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

!¿!Mats!¿! schreef:ik denk het wel hé? ;)
Ik weet zeker van niet ;) In seizoen 1 en 2 wisten ze namelijk geen rode draad te verzinnen, hebben ze maar een seizoen 3 aan Xindi's gespendeerd, en nu de druk hoog wordt gaan ze nog snel 10 verhaaltjes in seizoen 4 stoppen. Maar omdat ze niet zeker weten of er wel een seizoen 5 komt gaan en kúnnen ze niet zomaar 'n opzet maken in seizoen 4.

Maar wat mr_Vulcan volgensmij bedoelt is dat hij liever ziet dat de serie net zoveel seizoenen krijgt als de rest, zo mogelijk met nog wat goede afleveringen ;)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

!¿!Mats!¿! schreef:ik denk het wel hé? ;)
Accentje verkeerd?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik snap niet hoe jullie niet zien dat er een groot plan is rond Enterprise...het plan zit als volgt in elkaar:

Een aantal nadenkende psychologen ontdekte een paar jaar geleden dat er een groot probleem is met Star Trek fans. Het probleem was dat ze hun kelder nooit uitkwamen of nooit van hun zolders afkwamen. Hier moest iets aan gedaan worden...dit was niet goed voor de geestelijke gezondheid van deze mensen waardoor ze de rest van hun levens vermoedelijk minder productief zouden zijn dan nodig...misschien ook wel vaker ziek zouden zijn waardoor ze meer geld zouden kosten...en in ieder geval eerder zouden overlijden. Hier moest dus wat aan gedaan worden! Na lange voorlichtingscampagnes bleek niets te helpen. Toen zijn ze met B&B gaan praten...deze twee mannen gingen zich verschikkelijk schuldig voelen over de schade die zij in de loop van de jaren hadden aangericht en daarom besloten ze ervoor te zorgen dat mensen wel van Star Trek af moesten stappen. Ze zijn met dit plan begonnen aan het begin van het vijfde seizoen van Voyager en met Enterprise doorgegaan...en zoals jullie merken is het zeker zeer succesvol :)

Eind goed, al goed...
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Vis schreef:Maar wat mr_Vulcan volgensmij bedoelt is dat hij liever ziet dat de serie net zoveel seizoenen krijgt als de rest, zo mogelijk met nog wat goede afleveringen ;)
Wij zitten op één lijn Fishie. :)
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

he, maar in seizoen 5 kwam in voyager seven naar voren, maybe komt er in ent ook wel een nieuw character :P
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Tha Ertenal schreef:he, maar in seizoen 5 kwam in voyager seven naar voren, maybe komt er in ent ook wel een nieuw character :P
Als ze dat op een originele manier willen doen, dan laten ze Archer een rood shirt aantrekken en dan naar beneden beamen samen met een random ensign.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Als het het einde van de serie wordt, dan hoop ik dat het een waardige afsluiter wordt. En ik houd hoop dat dit een goede aflevering wordt, ondanks de schrijvers, omdat er verder nog niks over bekend is kun je het nog niet als crap bestempelen (hoe graag de bashers dat ook willen doen).

Als er wel een seizoen 5 komt, dan hoop ik dat dit een spannende cliffhanger gaat worden. Mag best iemand doodgaan (bvb. Archer of Mayweather).
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

of reed

en Endgame was wel super

Zero hour was niet zo goed

Van mij mag er wel een seizoen 5 van Enterprise komen maar ik zie ze waarschijnlijk tog pas als ze hier op tv komen want ik heb niet echt zin om ze te .... maar kzie liever een nieuwe film of serie in het voyager film tijdperk
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Ik hoop dat ze een mooie seizoenssluiter maken en niet vvan die standaard B&B crap :(
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

_Xbox_Master_ schreef:Ik hoop dat ze een mooie seizoenssluiter maken en niet vvan die standaard B&B crap :(
Zeggen we dat niet al enkele jaren na elkaar?
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

captain crash schreef:Ik snap niet hoe jullie niet zien dat er een groot plan is rond Enterprise...het plan zit als volgt in elkaar:

Een aantal nadenkende psychologen ontdekte een paar jaar geleden dat er een groot probleem is met Star Trek fans. Het probleem was dat ze hun kelder nooit uitkwamen of nooit van hun zolders afkwamen. Hier moest iets aan gedaan worden...dit was niet goed voor de geestelijke gezondheid van deze mensen waardoor ze de rest van hun levens vermoedelijk minder productief zouden zijn dan nodig...misschien ook wel vaker ziek zouden zijn waardoor ze meer geld zouden kosten...en in ieder geval eerder zouden overlijden. Hier moest dus wat aan gedaan worden! Na lange voorlichtingscampagnes bleek niets te helpen. Toen zijn ze met B&B gaan praten...deze twee mannen gingen zich verschikkelijk schuldig voelen over de schade die zij in de loop van de jaren hadden aangericht en daarom besloten ze ervoor te zorgen dat mensen wel van Star Trek af moesten stappen. Ze zijn met dit plan begonnen aan het begin van het vijfde seizoen van Voyager en met Enterprise doorgegaan...en zoals jullie merken is het zeker zeer succesvol :)

Eind goed, al goed...
ik snap niet dat jullie het niet door hebben dat er mensen zijn die het wél leuk vinden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

!¿!Mats!¿! schreef:ik snap niet dat jullie het niet door hebben dat er mensen zijn die het wél leuk vinden.
Wij zijn het niet die iets door moeten krijgen ;)
Enterprise vind je vast heel leuk, maar doe je ogen eens open en kijk wat er nog meer is. Het zal je serieus verbazen.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Tha Ertenal schreef:he, maar in seizoen 5 kwam in voyager seven naar voren, maybe komt er in ent ook wel een nieuw character :P
*kuch*S4-Scorpion II*kuch*
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:Ik snap niet hoe jullie niet zien dat er een groot plan is rond Enterprise...het plan zit als volgt in elkaar:

Een aantal nadenkende psychologen ontdekte een paar jaar geleden dat er een groot probleem is met Star Trek fans. Het probleem was dat ze hun kelder nooit uitkwamen of nooit van hun zolders afkwamen. Hier moest iets aan gedaan worden...dit was niet goed voor de geestelijke gezondheid van deze mensen waardoor ze de rest van hun levens vermoedelijk minder productief zouden zijn dan nodig...misschien ook wel vaker ziek zouden zijn waardoor ze meer geld zouden kosten...en in ieder geval eerder zouden overlijden. Hier moest dus wat aan gedaan worden! Na lange voorlichtingscampagnes bleek niets te helpen. Toen zijn ze met B&B gaan praten...deze twee mannen gingen zich verschikkelijk schuldig voelen over de schade die zij in de loop van de jaren hadden aangericht en daarom besloten ze ervoor te zorgen dat mensen wel van Star Trek af moesten stappen. Ze zijn met dit plan begonnen aan het begin van het vijfde seizoen van Voyager en met Enterprise doorgegaan...en zoals jullie merken is het zeker zeer succesvol :)

Eind goed, al goed...
weet je, dit stuk is echt hilarisch. :-D
Plaats reactie