(4.22) These Are The Voyages...

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door Admiraal Benson »

oké maar ik had ook maar een klein stukje gezien de rest komt laten maar tijdens de missie van The Pegasus waren ze druk met iets anders en heb ik geen van de 2 over holodeks gehoord moet ook niet maar ja het is gewoon vreemd
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Zo nu ik heb dan ook eindelijk heb gezien vind ik hem wel lachwekkend eigenlijk.

Vooral de eerste keer als Riker zegt Freeze program :-P

Maar er klopt natuurlijk weer niks van he, vooral met de echte aflevering van TNG maar goed.

En hadden ze niet even die speech laten horen |:(

Maar goed, het wordt tijd voor een nieuwe serie, in de tussen tidj blijf ik wel stargate kijken :Y)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Having the Star Trek: The Next Generation stars reprise their roles as Riker and Troi was scheduled before it was known that "These Are the Voyages..." would be the series finale, said executive producer Rick Berman. "If we hadn't gotten the ax, it still would have been our season finale," he said, noting that the six-year jump forward in time would have made it possible for Tucker to stay alive for the remainder of a seven-year television show.
Ok, nu weet ik zeker dat het geen slecht idee was om met ent te stoppen

;-(
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

krijg toch nu wwel moordneigingen naar berman toe....

noujah moet toch these are the voyages vergeten
zou hem eerste maar eens van de computer gooien denk ik
Gebruikersavatar
jay sardonic
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2005, 01:39

Bericht door jay sardonic »

ik ben verschrikkelijk nieuw hier, ben hier wel 'ns eerder geweest, onder 'n andere naam, heb me 'n tijd geleden opnieuw ingeschreven, en vond 't nu maar 'ns tijd om toch m'n zegje te doen

in 't begin moest ik net zoals iedereen heel erg wennen aan enterprise, maar als 'n trouwe fan bleef ik kijken, en ben nu achteraf blij dat ik volgehouden heb... ondanks alle kritieken die deze serie heeft gekregen, vind ik ook enterprise weer 'n knap staaltje van startrek 'ingenuity'... langzaam ga je toch aan de karakters hechten, ontstaan er zo je favorieten en verbaas je je over hoe ze alles toch weer aan elkaar weten te breien

zo ook dus met deze laatste aflevering, die ik 'n waardige manier van afsluiten vind... jammer dat 't afgelopen is, maar ik zag dit al vanaf 't begin aankomen

'never change a winning team', en dat hadden ze dus ook niet met enterprise moeten doen... ik begrijp best dat UPC (edit: UPN ;)) aan kijkcijfers moet denken, maar startrek is startrek, en dus niet bedoeld voor stelletjes op 'n luie sofa met een glaasje wijn en 'n stukje kaas... tis geen 'friends' of 'lost' (prachtige serie trouwens) ofzo, tis 'n serie met zo haar eigen aanhang, en dat behoor je te respecteren, vind ik

maar goed, gedane zaken nemen geen keer, 'all good things...', ik ben benieuwd wat er nu gaat komen, als er nog wat gaat komen... ik hoop van wel... xou 't nie wille misse, vooral de filosofietjes en de humor nie

greetZ Jay...
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

T idee is lollig... de uitwerking... In verhouding tot TNG leek het wel of ik een gewone 16x9 opname in breedbeeld-modus zat te kijken toen riker en troy in beeld kwamen. Tís jammer. Ik begon al aardig te ontdooien voor ENT, maar dit heeft me wel ff in mn onderbroek op de noordpool van Andor gezet... ;-(
Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door Admiraal Benson »

Jason B schreef:
Admiraal Benson schreef:Maar als ik het goed begrijp is het dus een holo roman van riker toen hij nog aan boord van de enterprise D was. Leuk idee maar jammer dat er toen nooit argwaan was dat hij vaak weg was of niet te berijken was.

Ik denk dan aan die keer dat Seven een holo maakte waarbij ze moest uitleggen waarom ze zoveel tijd op de holodek was.

En ik had dit niet van Riker verwacht meer van Lt. Barkley
Het is eerder een Holo Programma waar Riker in mee speelt. Het programma is van Troi en zij raadt Riker aan om hem te bekijken/mee te spelen.

Het speelt zich af tijdens de missie van The Pegasus.
Ik had hier al op gereageert maar ik heb zitten denken.
We weten dat er veel dingen niet klopen die we hebben gezien.
ze ontmoeten rassen die eigenlijk veel later door andere worden ondekt.
Dingen waar je van zegt ga weg das niet leuk dat hoort nog lang niet zo.
Maar ik heb zitten denken het kan nu wel met het einde dat ze er aan hebben verzonnen. Maar denk even goed na er klopt geen bal van.

Hoe kan het dat Troi, dit heeft verzonnen tijdens haar tijd op de Enterprise 1701 D?
Ze heeft verzonnen van dat er Borg gevonden werd op aarde dat achter gebleven was na first contact. Niet mogelijk! Dat had ze nog niet eens mee gemaakt hoe kan ze dat dan weten. Dit was pas op de Enterprise 1701 E Dus er klopt nog niets van.

Foutje van die domkopen van schrijvers.
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

En die schrijvers zijn B&B, daar hoef je niet veel goeds van te verwachten.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

^
^

ehmz?

These are the Voyages is gewoon een holodeck ep die de geschiedenis laat zien, zo is het ook 'echt' gebeurt maar ze hebben voor een holo ep gekozen denk ik omdat je dan makkelijk tijdsprongen kan nemen.

Er is niks verzonnen door Troi
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dat weet je niet zeker, in het verleden zijn geschiedenis-vertellingen op het holodeck wel vaker aangepast om iets duidelijk te maken.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

geschiedboeksels zijn ook altijd heel betrouwbaar :yes:
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Hoe heet die ene aflevering waar de geschiedenis van Voyager een aantal eeuwen later verteld wordt en blijkt dat Voyager toch eigenlijk geen warship was? Living Witness, geloof ik.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

idd
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

ja die is stoer zie je die 2 grote plasma kanonnen op het schip staan
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

Iemand op gelet dat in ten forward er een officier met het uniform van seizoen 1 en 2 aan de bar staat. Terwijl de aflevering van Pegasus in seizoen 7 valt...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

misschien hoort het bij die barman?
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

ik denk het niet, want het lijkt erop alsof hij een gewoon babbeltje aan t slaan is, zonder meer
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ik ga nu ENT 4x23 downen :?
Weet niet wat het is.. zal wel funstuff zijn.. maar hij staat er wel.

*edit* laat maar.. het is maar 15 mb
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

4x23???

Waarover gaat dat wel???
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

L.E.Z.E.N. --> F.A.K.E --> J.O.K.E

:{
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

DataLord schreef:L.E.Z.E.N. --> F.A.K.E --> J.O.K.E

:{
Tegen nu had ie t mss gedownload... kon hij vertellen waarover t ging...
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

je hebt t tegen de vent die t zou downen... :{
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ik zei toch laat maar :*) Want het was sowieso fake... maar heb het net toch maar effe gedownload..
Is gewoon een ander grappig video'tje waarvan de naam is veranderd in ENT 4x23 - Morron Counter.

Daarin zie je de zogenaamde "Meest hotte scene uit Enterprise". Namelijk de scene waarin Trip en T'pol elkaar insmeren in dat zweethok met blauwe lichten (zal wel een soort futuristische sauna zijn).

Vervolgens terwijl de camera beweegt wordt ie op pauze gezet, en wordt er een deel gemarkeerd bij Trip met een rood cirkeltje. :lol:
De details van die markering zal ik jullie maar besparen.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

:rofl:
geef em eens ongelijk ;)
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

o dat ja, lol! :-P
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

ik heb eindelijk de finale gezien.

wat een RANZIGE KUTEP!
Uss-Microsoft
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 mar 2005, 19:20

Bericht door Uss-Microsoft »

Ach, ik moet toegeven dat het einde van enterprise niet echt een aflevering was waarop men gehoopt had.
Maar ja, kan je het de regisseur kwalijk nemen om een noodsenario te schrijven als je geconfronteerd wordt met het einde van enterprise, net een half jaar voor de bekendmaking. Dan zou 4x22 er vast en zeker anders uitgezien hebben.

Opzich vind ik de globale gedachte van de laatste aflevering best uniek bedacht.
Een holodek kwestie die wat mij betreft 2 afleveringen had mogen duren (om echt indruk te maken). Ik heb het idee (ook bij het slot van voyager) dat een toepasselijk einde aan 3 kwartier tekort doet.


Verder ben ik er ook over eens dat alles zo slordig werd afgeflanst in de laatste epi. je ziet tucker dood gaan alsof hij een bijrol heeft gehad.

maar ja, verder wacht ik met smart op een nieuwe startrek, oldfashioned like TNG! wat dat betreft mis ik picard als vader van startrek.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Uss-Microsoft schreef:Maar ja, kan je het de regisseur kwalijk nemen om een noodsenario te schrijven als je geconfronteerd wordt met het einde van enterprise, net een half jaar voor de bekendmaking.
Volgensmij ging 't maar op een paar maanden, maar waarom niet? Heel de aflevering heeft gewoon geen bal met Enterprise te maken :)
Uss-Microsoft schreef:Een holodek kwestie die wat mij betreft 2 afleveringen had mogen duren (om echt indruk te maken).
Twee afleveringen vol met zaken die niks met de serie te maken hebben? Gezellig :chill:
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Uss-Microsoft schreef:Ach, ik moet toegeven dat het einde van enterprise niet echt een aflevering was waarop men gehoopt had.
Maar ja, kan je het de regisseur kwalijk nemen om een noodsenario te schrijven als je geconfronteerd wordt met het einde van enterprise, net een half jaar voor de bekendmaking. Dan zou 4x22 er vast en zeker anders uitgezien hebben.
Maar gezien de serie sowieso al niet zo'n groot succes was, hadden ze het eigenlijk al kunnen weten en er rekening mee kunnen houden.
Uss-Microsoft schreef: Ik heb het idee (ook bij het slot van voyager) dat een toepasselijk einde aan 3 kwartier tekort doet.
Endgame was toch al een 2-parter? :nuts2:
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Volgens mij had Berman gezegd dat het script voor TATV al sinds seizoen 3 klaar lag om te gebruiken als noodplan.
Plaats reactie