(4.22) These Are The Voyages...

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

^
Idd, voor zo'n ep is TNG te goed! :)
Als dat een TNG ep was, was het voor ENT een compliment.
Ey dat rijmt!
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

ik had het niet over de kwaliteit van de afl want geen enkele serie zou zo'n slecht kwaliteit afl verdienen.
het was gewoon meer troy en riker dan Enterprise .

enne ken tng wel hoor vis
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

B&B hebben ook niet echt gelet op de details.Gebrek aan promoties, geen stoel vrijhouden voor Trip, geen ouderdomsmake up voor de NX01 crew en en en een idioot shot van Ten Forward uit "Menage A Troi" waarin verschillende alien delegaties aanwezig zijn inclusief een FERENGI!. Dat midden tijdens een geheime reddingsmissie. :eek: :shake:

En en het verschil in beeldkwaliteit tussen het MaT shot en de nieuwe Riker/Troi scene is opmerkelijk.
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

ze zijn erg fout bezig geweest met ''these are the voyages'' :shake:

waarom hebben ze enterprise niet gewoon een mooie series finale gegeven |:(
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik snap niet hoe een ENT fan zo hard kan klagen over B&B's TATV.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Nou, ik heb hem ook maar bekeken. Ik kijk niet vaak naar een ENT episode(dit is volgens mij de eerste van seizoen 4 die ik bekeken heb zonder iets erbij te doen) maar ik vond het geen fatsoenlijke afsluiting. Het was meer een TNG-episode om het maar heel simpel te zeggen. De serie en personages krijgen niet echt een afsluiting, het voelt niet als een einde, en de actie van Trip slaat*subtiel gezegd* helemaal nergens op!!!
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze zag er weer prachtig uit :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

For all its flaws the show deserved to be treated with a great deal more respect than it gets here. It's one thing to tie one series into another, and even to have one series directly intrude into another - DS9's "Trials and Tribble-ations" did the latter, and did it superbly well. But a series finale should try to encapsulate the show, it should sum up the spirit of the whole series. TOS never got the chance to do that, given the way it was cancelled, but they made up for it with a fantastic send-off in Star Trek VI. TNG did it superbly with "All Good Things", giving the crew one last great problem to solve. DS9 did it brilliantly with "What You Leave Behind", finishing up the war, fulfilling Sisko's destiny and showing the feeling of family these people had developed for one another. Voyager did it somewhat with "Endgame", showing the ship making it back to Earth. Now we have the Enterprise finale, and find that it's a story about Riker and Troi? And this was no cameo appearance - fully one third of the entire episode is devoted to characters who have nothing whatever to do with Enterprise. It's a massive slap in the to the NX-01 crew - both the characters and the actors - to do that to them in the very last episode.

Fast forwarding to show the founding of the Federation was a great idea. Building the backdrop for that is what a lot of Enterprise has been about and it's a fitting climax to the series. But dropping Riker and Troi into it is completely unnecessary. It would have been far, far better to dump the framing story and let Enterprise stand on its own merits. How can Berman and Braga not understand this, for a show they created?
En daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens.
Wat een zoutloos einde zeg :{
LG
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2004, 10:57

Bericht door LG »

Ik zit ook te wachten tot m'n mond eindelijk een keertje stop met openvallen van (niet echt positieve) verbazing. Zo maar even naar de zielenknijper om er voor te zorgen dat ik deze redelijk traumatiserend slechte gebeurtenis voorgoed uit m'n geheugen kan verdringen. Voor zover ik weet heeft Ent. maar 97 afleveringen. Nummer 98 was gewoon een nachtmerrie. Nu nog even wachten tot ik wakker word.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Nr.98 lijkt me eerder de climax van een zorgvuldig opgebouwde nachtmerrie waar 97 ep's aan besteed zijn..... >:)
LG
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2004, 10:57

Bericht door LG »

Hoe je ook over de serie mocht denken, zo'n finale doe je geen enkele serie aan. Satan himself zou zoiets nog niet eens kunnen hebben bedenken na een goed te pruimen aflevering als Terra Prime. Ik vraag me serieus af of de B&B mensjes dit niet expres hebben gedaan. Je kent het wel, het je-mag-niet-met-mijn-zandkasteel-spelen syndroom. Zo'n klein jochie op het strand dat z'n eigen zandkasteel compleet de grond in trapt voordat hij naar huis moet zodat er maar geen anderen mee kunnen spelen. Dat idee krijg ik hier ook. Papa UPN zegt tegen rikkie en brandie dat ze naar huis moeten gaan, maar om te voorkomen dat anderen nog een beetje plezier halen uit Star Trek nadat ze zijn opgero...pardon weggegaan, richten ze net voordat ze weggaan nog even maximale schade aan.

Tis 'em aardig gelukt.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

Section31 schreef: Ze zag er weer prachtig uit :)
Ze ziet er altijd prachtig uit *D Galaxy class rulezz :pray2:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

mjah zo erg vond ik de ep niet

als afsluiter had hij beter gekund, maar kvond het wel leuk om troi en riker te zien.

De ep was oke maar niet super ofzo
en die actie van Trip sloeg dus nergens op
hoezo we willen effe iemand dood hebben?????
Hij had 10 minuten en security wist dat er indringers waren, ze hadden echt niet 10 minuten nodig gehad om er achter te komen waar de indringers waren en een groepje erheen sturen
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

tja erg vreemd die opoffering van trip
neeh waarom ff de indringers bezig houden als je je zelf ook kan opblazen.
dom dom dom een paar seconde later kon er wel versterking zijn geweest.

maarjah b&b wouden natuurlijk er zeker van zijn dat er echt geen enterprise meer zou komen dus vermoorden ze snel 1 van de meest favorite personages uit enterprise.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Afschieten die lijers :shoot:
Afbeelding
Ach gut, Braga kijkt niet zo blij. :-P
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

dit is beter:

Foto
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

laat maar
Laatst gewijzigd door Henry86 op 16 mei 2005, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

!¿!Mats!¿! schreef:dit is beter:

Foto
Mogen ze weleens raak schieten.. zo komen we nooit van ze af.
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

tja mats die ufo van jou moet eens wat aan zijn richtsystems doen want hij schiet er steeds naast
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Tpol schreef:tja mats die ufo van jou moet eens wat aan zijn richtsystems doen want hij schiet er steeds naast
Dan moet je links van het knopje 'go' 'mouse' selecteren.
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Wat een stomme aflevering.. blegh..
Hebben ze maar 45/50 minuten en dan kalken ze Riker, Troi en zo'n vage reddingsactie er tussen..

Zielig voor de cast.. ;-(
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Ze hadden beter een vervolg mogen maken op Terra Prime,m et minder "actie" (alsof er actie in deze ep zat, behalve Mohammed Al-Trip) en meer character development mbt Trip/Tpol, Mayweather, de Doctor, Hoshi (of ze wel of geen hoer wordt), en natuurlijk ook Archer/Porthos :-P

Na TP dacht ik van: "Jee, het gaat goed met de stand van zaken (qua acteerwerk)" en dan verneuken ze de series finale door 2 karakters uit TNG erin te stoppen :r
En ook nog Troi :r , behalve haar tieten is het een en al een ramp.

En wat Trip deed met de piraten, mogen ze ook doen met deze twee >:)
Afbeelding
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Hmmm,

Ik denk dat ik ga voorstellen op de farewell party van The Federation toch maar Terra Prime te draaien in plaats van dit gedrocht!

Ik heb net ep 4x22 gekeken. Op zich heb ik me wel vermaakt, maar meer om de grappen en die rare verwikkelingen. Het komt verder op me over als een hapsnap aflevering en dat is het waarschijnlijk ook. Toen duidelijk werd dat de serie zou worden gecancelled, hebben ze even snel een 'afsluiting' geschreven. Leuk als je Troi en Riker erin doet, maar doe recht aan de karakters uit Enterprise. Als deze ep beter was geschreven, had het niet misstaan in TNG. De fouten zijn al genoemd in deze draad en ik ga daar ook niet verder op in. B&B hebben wat in elkaar zitten flansen daar :r

Nog een opmerking: laat maar, was misschien wel erg grof geweest ;-(
Gebruikersavatar
Klingon Kor
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 150
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:31
Locatie: Nederland

Bericht door Klingon Kor »

Toen ik hoorde over deze ep had ik zoiets van. hmm, kan best leuk worden. En om eerlijk te zijn vond ik de ep opzich helemaal niet onaardig en heb me er ook best bijna 3 kwartier mee vermaakt. Ik verwachte dan ook helemaal niets.

Het Holodeck idee, de chef, Enterprise D. Best leuke ideeën, alleen heel erg verschikkelijk slecht uitgewerkt. Om deze aflevering als serie einde te gebruiken is dan ook best heel erg droevig. Maar als een gewone aflevering hadden ze hier best wat leuks van kunnen maken.

Waarom speelde deze aflevering in het 10e jaar van enterprise af? Om toch nog de mogelijkheid van een 5de seizoen open te houden? (nee, geen wishfull thinking)
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Moet je hier een plaatje van B&B neerzetten, dan kun je op ze schieten

http://www.shoot-it.org/with_flash.html
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

tja snel ff een einde eraan maken en niet goed nadenken =over wat ze nou precies gingen doen.... zo is these are the voyages ontstaan :{ |:(
Gebruikersavatar
Spot
Captain
Captain
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:43

Bericht door Spot »

En dit was het einde??? Ongelofelijk zeg, goed dat ze gestopt zijn.
Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door Admiraal Benson »

Mr. Janeway schreef:heb het tweede filmpje dan maar ff op m'n webspace gezet: http://www.l4pd.com/098clip1.WMV
Nou ik heb dit filmpje gezien mooi ik ben benieuwd hoe de rest er uit gaat zien.

Maar als ik het goed begrijp is het dus een holo roman van riker toen hij nog aan boord van de enterprise D was. Leuk idee maar jammer dat er toen nooit argwaan was dat hij vaak weg was of niet te berijken was.

Ik denk dan aan die keer dat Seven een holo maakte waarbij ze moest uitleggen waarom ze zoveel tijd op de holodek was.

En ik had dit niet van Riker verwacht meer van Lt. Barkley
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Admiraal Benson schreef:Maar als ik het goed begrijp is het dus een holo roman van riker toen hij nog aan boord van de enterprise D was. Leuk idee maar jammer dat er toen nooit argwaan was dat hij vaak weg was of niet te berijken was.

Ik denk dan aan die keer dat Seven een holo maakte waarbij ze moest uitleggen waarom ze zoveel tijd op de holodek was.

En ik had dit niet van Riker verwacht meer van Lt. Barkley
Het is eerder een Holo Programma waar Riker in mee speelt. Het programma is van Troi en zij raadt Riker aan om hem te bekijken/mee te spelen.

Het speelt zich af tijdens de missie van The Pegasus.
Plaats reactie