oproep: Enterprise episodes

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

oproep: Enterprise episodes

Bericht door Mr Hayes »

Hoi mensen! Dit is even een korte oproep aan alle forumbezoekers. Wie kan mij via één van jullie FTP sites (met wachtwoord etc.) helpen aan de nieuwste Enterprise episodes. Ik heb KaZaA en SoulSeek, en dat downloaden werkt voor geen meter meer. TE weinig sharers aldaar! Stuur even een mailtje naar m'n private mail box, aangezien je hier niet over dat soort dingen mag posten.
Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

mensen die enterprise kapot maken

Bericht door seven of nine 3 »

enterprise downloaden ben je gek geworden.
ik mijn best doen om enterprice te redden van de ondergang.
en wat doe jij het naar de klote helpen. als ik nog ooit zoon oproep hier lees van downloaden. zorg ik er voor dat je hier niet meer welkom bent.
want downloaden is verboden bij de wet. ik eis dan ook sluiting van dit topic. anders gaat ik een brief sturen naar paramount en ga zegen dat het geen zin heeft om met enterprise door tegaan om dat de fans het toch van het internet downloaden. hier bedoel ik niet all fans mee maar voor all mensen als jij. :(
Laatst gewijzigd door seven of nine 3 op 28 mar 2005, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

dit is illigaal en word niet gewaardeerd hier.

mischien krijg je nog wel een pm van iemand.

waar zit dat kloenk knopje nou? ;) :-P
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Re: mensen die enterprise kapot maken

Bericht door sonpas »

seven of nine 3 schreef:.enterprise downloaden ben je gek geworden...want downloaden is verboden bij de wet.
Ja..........en je moet al goed gek zijn om dan nog Enterprise te willen downloaden....... :shake:

terwijl er zoveel goeie series op het net staan.....
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: mensen die enterprise kapot maken

Bericht door DataLord »

seven of nine 3 schreef: ik mijn best doen om enterprice te redden van de ondergang.
:lol: En hoe wou jij dat gaan doen? Sorry om je te moeten mededelen dat de grootse ondergang al achter de rug is mr. Spock.
seven of nine 3 schreef: en wat doe jij het naar de klote helpen.
Dat hij Enterprise niet helpt, betekent nog niet dat hij het naar de klote brengt... de gedownloadde filmpjes kunnen hem evengoed motiveren.
seven of nine 3 schreef: als ik nog ooit zoon oproep hier lees van downloaden. zorg ik er voor dat je hier niet meer welkom bent.
HAHAJAJAHAAAHHHAaaHAha*
HAAHAHAHAHAAAAHHHAAA

-adem pauze-

HAHAJAJAHAAAHHHAaaHAha*
HAAHAHAHAHAAAAHHHAAA HAAHAHAHAHAAAAHHHAAA
HAAHAHAHAHAAAAHHHAAA HAAHAHAHAHAAAAHHHAAA
seven of nine 3 schreef: want downloaden is verboden bij de wet.
Zozo, je schijnt nogal wat over de wet te weten... ga maar eens ff googlen ofzo... wie weet kun je nog wat opsteken.
seven of nine 3 schreef: ik eis dan ook sluiting van dit topic. anders gaat ik een brief sturen naar paramount
Wie is 'ik' ?
seven of nine 3 schreef: en ga zegen dat het geen zin heeft om met enterprise door tegaan om dat de fans het toch van het internet downloaden.
Probeer dan... maar vergeet dan niet de reactie van Paramount (als die er uberhaupt zal komen) hier te posten. Kan ik ook nog eens lachen. Zal waarschijnlijk niet de enige zijn. :lol:
Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

startrek

Bericht door seven of nine 3 »

wat ik wilde zegen met wat ik schreef. is dat ik tegen downloaden ben
en ik denk dat dat heel slecht voor startrek is. voor alle films en series
is dat slecht. en ik ben er zeker van dat het deels door het downloaden komt dat het nu zoo slecht gaat met enterprise. ik doe het niet om dat ik startrek wil redden van de ondergang.
Gebruikersavatar
trekkienr1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 337
Lid geworden op: 25 feb 2005, 10:40
Locatie: Castricum

Bericht door trekkienr1 »

Seven heeft hier wel een goed punt. Die illegale downloads zorgen ervoor dat de prijzen van practisch alle films, games en cd's zo hoog zijn. Bovendien, het is gewoon stelen. Daar wel eens over nagedacht.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: startrek

Bericht door Frank »

seven of nine 3 schreef:en ik ben er zeker van dat het deels door het downloaden komt dat het nu zoo slecht gaat met enterprise.
Dat het zo slecht gaat met ENT komt doordat de kijkcijfers in Amerika zo laag zijn. Niet doordat wij hier bijv. in Nederland aan het downloaden zijn; da's meer een probleem voor de Nederlandse tv-zenders die minder reclame-inkomsten krijgen (en of we dat zo erg moeten vinden betwijfel ik).
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

trekkienr1 schreef:Seven heeft hier wel een goed punt. Die illegale downloads zorgen ervoor dat de prijzen van practisch alle films, games en cd's zo hoog zijn. Bovendien, het is gewoon stelen. Daar wel eens over nagedacht.
volgens mij waren de prijzen juist zo hoog en dat gaf een extra stimulans tot downloaden. Daarbij zou ik 90% van mijn muziek nooit gekocht hebben. Sterker nog...door het downloaden heb ik een heel nieuw soort muziek ontdekt
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Als ik zo om me heen kijk in het buitenland, dan zijn dvd's en cd's daar een stuk goedkoper. Moet ik daar uit afleiden dat we alleen hier in Nederland downloaden. Natuurlijk het mag niet en het is strafbaar. Maar om nu te beweren dat de prijzen zo hoog zijn door het downloaden, nee. Ik denk eerder dat er veel meer verkocht en minder gedownload (dit is geen goed Nederlands, ik weet het.) zou worden als de prijzen een stuk lager zouden zijn.
Gebruikersavatar
trekkienr1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 337
Lid geworden op: 25 feb 2005, 10:40
Locatie: Castricum

Bericht door trekkienr1 »

GPS schreef:Als ik zo om me heen kijk in het buitenland, dan zijn dvd's en cd's daar een stuk goedkoper. Moet ik daar uit afleiden dat we alleen hier in Nederland downloaden. Natuurlijk het mag niet en het is strafbaar. Maar om nu te beweren dat de prijzen zo hoog zijn door het downloaden, nee. Ik denk eerder dat er veel meer verkocht en minder gedownload (dit is geen goed Nederlands, ik weet het.) zou worden als de prijzen een stuk lager zouden zijn.
Nou spreek je jezelf tegen. Je zegt dat de hoge prijzen niet komen door het downloaden. Maar je zegt ook dat er meer verkocht zou worden en minder gedownload als de prijzen omlaag gaan. Wat bedoel je precies?
(gedownload is overigens prima Nederlands)
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Nou of het strafbaar is weet ik zo net nog niet.

want je mag alles downloaden wat op internet staat, behalve ilegale programma's ( denk aan dvd kopieer programma's ), en je mag geen films en spellen of programma's uploaden.

maar downloaden is in nederland vrij. :Y)

hoe het in de rest van de landen zit weet ik zo niet.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Gedownload lijkt me anders een afschuwelijk anglicisme.
En ik spreek me zelf niet tegen. Ik zeg dat de hoge prijzen het downloaden in de hand werkt en niet dat het downloaden de hoge prijzen in de hand werkt.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

CPT-spekkie schreef:Nou of het strafbaar is weet ik zo net nog niet.

want je mag alles downloaden wat op internet staat, behalve ilegale programma's ( denk aan dvd kopieer programma's ), en je mag geen films en spellen of programma's uploaden.

maar downloaden is in nederland vrij. :Y)

hoe het in de rest van de landen zit weet ik zo niet.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als je iets binnenhaalt, waarvan je weet dat het illegaal is, je, je zelf schuldig maakt aan heling. En daar heb ik het over. De handelingen op zich zijn niet strafbaar. Hooguit wat je er mee probeert te bereiken.
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

GPS schreef:
CPT-spekkie schreef:Nou of het strafbaar is weet ik zo net nog niet.

want je mag alles downloaden wat op internet staat, behalve ilegale programma's ( denk aan dvd kopieer programma's ), en je mag geen films en spellen of programma's uploaden.

maar downloaden is in nederland vrij. :Y)

hoe het in de rest van de landen zit weet ik zo niet.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als je iets binnenhaalt, waarvan je weet dat het illegaal is, je, je zelf schuldig maakt aan heling. En daar heb ik het over. De handelingen op zich zijn niet strafbaar. Hooguit wat je er mee probeert te bereiken.
Juist je bent strafbaar als het ilegaal is, maar er is zelf op RTL nieuws gezegt dat films er niet onder vallen.

dat zal binnenkort wel veranderen, en natuurlijk mocht je de bestanden niet kopieren en versprijden.

dat is het zelfde als dat je alle dvd's die je hebt mag kopieren maar alleen voor eigen gebruik, als een backup omdat je de originele films niet wil beschadigen.

maar goed, enterprise is toch al gecancelled dus dan maakt downloaden ook niet zoveel meer uit.
Belgarath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 dec 2003, 11:50

Bericht door Belgarath »

Dowloaden likt me toch wel ff iets anders dan stelen, om een aantal redenen. Ten eerste zouden veel mensen die nu bepaalde songs en films downloaden deze nooit kopen wanneer ze er enkele tientallen euro's voor moeten neertellen. Het zijn dus lang niet allemaal gederfde inkomsten. Bovendien Is het ook niet zo dat je iets jat waar iemand veel tijd en moeite in heeft gestoken (voor dat ding wat jij 'jat'), zoals bij tastbare goederen wel is. Een artiest heeft wel tijd zitten in het maken van het nummer, dat is waar, maar zoals gezegd zouden zeer veel downloads nooit een verkochte song worden. En in tegestelling tot het jatten van (laten we zeggen) schoenen, die je anders ook nooit ozu kopen, jat je hier niet iets waar iemand aan heeft gewerkt (het klinkt wellicht wat krom maar hopelijk is duidelijk wat ik bedoel).

Bovendien kan ik mij een onderzoek herinneren wat stelde dat downloaden juist goed is voor een artiest (als we het ff over muziek hebben).
Er zijn ook al artiesten die liedjes van zichzelf via internet aanbieden en die verkopen daarna duidelijk beter. Zoals gezegd ontdekken mensen juist nieuwe artiesten via het downloaden.

Tenslotte: Oh wat zijn al die artiesten en platenmaatschappijen inderdaad arm... :{

En de hoge prijzen zorgden juist voor de massale downloads, niet andersom.
Gebruikersavatar
trekkienr1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 337
Lid geworden op: 25 feb 2005, 10:40
Locatie: Castricum

Bericht door trekkienr1 »

Illegaal downloaden heet niet voor niets illegaal. Hoe rijk de artiesten en maatschappijen ook mogen zijn, je pikt nog steeds iets waar je niet voor hebt betaald, en dat jongens en meisjes heet stelen!
Belgarath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 dec 2003, 11:50

Bericht door Belgarath »

Volgens mij moet voor stelen de ander ook iets kwijtraken, en dat is in dit geval dus niet zo.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Belgarath schreef:Volgens mij moet voor stelen de ander ook iets kwijtraken, en dat is in dit geval dus niet zo.
Doen ze wel: inkomsten uit verkoop. Althans dat stellen zij.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

CPT-spekkie schreef:.......Juist je bent strafbaar als het ilegaal is, maar er is zelf op RTL nieuws gezegt dat films er niet onder vallen.
Ik heb weinig zin om hier een lijstje op te stellen (zou het ook niet kunnen) wat wel en wat niet illegaal op internet staat en waar van je het kunt weten. Want daar zit de bottleneck. Tenminste één van de vele. Een andere is dat er verschillende instellingen zijn die zeggen dat je niet van hun website mag downloaden zonder hun toestemming. Ik heb het nu niet over muziek of film. Ik weet dat daar een Stichting Geestelijk Eigendom mee in de weer is.
Maar het blijft voorlopig voer voor juristen, omdat dit nog allemaal zou nieuw is.
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

GPS schreef:
CPT-spekkie schreef:.......Juist je bent strafbaar als het ilegaal is, maar er is zelf op RTL nieuws gezegt dat films er niet onder vallen.
Ik heb weinig zin om hier een lijstje op te stellen (zou het ook niet kunnen) wat wel en wat niet illegaal op internet staat en waar van je het kunt weten. Want daar zit de bottleneck. Tenminste één van de vele. Een andere is dat er verschillende instellingen zijn die zeggen dat je niet van hun website mag downloaden zonder hun toestemming. Ik heb het nu niet over muziek of film. Ik weet dat daar een Stichting Geestelijk Eigendom mee in de weer is.
Maar het blijft voorlopig voer voor juristen, omdat dit nog allemaal zou nieuw is.
JA daar heb je helemaal gelijk in, en het zal op de een of andere manier toch wel weer ilegaal zijn.

maar zo werd het toen op rtl nieuws gezegt, dat ging toen ook over B.I.G. :-P
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

CPT-spekkie schreef:
GPS schreef:
CPT-spekkie schreef:.......Juist je bent strafbaar als het ilegaal is, maar er is zelf op RTL nieuws gezegt dat films er niet onder vallen.
Ik heb weinig zin om hier een lijstje op te stellen (zou het ook niet kunnen) wat wel en wat niet illegaal op internet staat en waar van je het kunt weten. Want daar zit de bottleneck. Tenminste één van de vele. Een andere is dat er verschillende instellingen zijn die zeggen dat je niet van hun website mag downloaden zonder hun toestemming. Ik heb het nu niet over muziek of film. Ik weet dat daar een Stichting Geestelijk Eigendom mee in de weer is.
Maar het blijft voorlopig voer voor juristen, omdat dit nog allemaal zou nieuw is.
JA daar heb je helemaal gelijk in, en het zal op de een of andere manier toch wel weer ilegaal zijn.

maar zo werd het toen op rtl nieuws gezegt, dat ging toen ook over B.I.G. :-P
Nieuwsberichten vertrouw ik nooit voor 100%. Maar een feit is dat sommige, zeg maar gerust veel, dingen legaal (en gratis) te downloaden zijn.
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Films en Muziek mag je gewoon downloaden voor eigen gebruik, maar je mag ze niet uploaden en verkopen aan andere mensen. Games en andere sofware mag je helemaal niet kopieren of downloaden.
T'Vlaming
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2004, 13:21
Locatie: Vlaanderen

Bericht door T'Vlaming »

trekkienr1 schreef:Illegaal downloaden heet niet voor niets illegaal. Hoe rijk de artiesten en maatschappijen ook mogen zijn, je pikt nog steeds iets waar je niet voor hebt betaald, en dat jongens en meisjes heet stelen!
Als je als fan drie jaar moet wachten al eer ze Enterprise gaan uitzenden op TV , dan ga je downloaden ( situatie in Vlaanderen)
Men download enkel wat je zelf wilt.
En als het illegaal is, dan kan ik wijzen op al de boxen van TNG,DS9, Voyager en TOS die ik heb gekocht. Trouwens die van Enterprise koop ik meteen als ze uitkomen , ondanks downloaden. Eerst downloaden = later aankopen.

Het is allemaal een feit van prosumer (nieuwe variant van consument) dat wordt ontkend ( dat er mensen zijn die het allernieuwste willen zien nog voor een benelux zender er ooit aan denkt om uit te gaan zenden)

Het is gewoonweg een kwestie van aanbod meer niet.
Gebruikersavatar
Troy
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 259
Lid geworden op: 03 okt 2004, 13:56
Locatie: Nederland

Bericht door Troy »

_Xbox_Master_ schreef:Films en Muziek mag je gewoon downloaden voor eigen gebruik, maar je mag ze niet uploaden en verkopen aan andere mensen. Games en andere sofware mag je helemaal niet kopieren of downloaden.
Voor het eerst iemand in dit topic die het goed zegt. :)
seven of nine 3 schreef:als ik nog ooit zoon oproep hier lees van downloaden. zorg ik er voor dat je hier niet meer welkom bent.
HAHAHAHAHAHAHA (zie voor rest van de reactie de post van DataLord :+ )
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: startrek

Bericht door Section31 »

seven of nine 3 schreef:wat ik wilde zegen met wat ik schreef. is dat ik tegen downloaden ben
en ik denk dat dat heel slecht voor startrek is. voor alle films en series
is dat slecht. en ik ben er zeker van dat het deels door het downloaden komt dat het nu zoo slecht gaat met enterprise. ik doe het niet om dat ik startrek wil redden van de ondergang.
Kom op zeg... het draait om kijkcijfers in Amerika niet om die 200.000 mensen die hier in Nederland kijken.
Daar ligt Paramount echt niet wakker van.

En dat men in Amerika niet kijkt, komt omdat ze liever iets anders opzetten. Dat heeft niks met downloaden te maken...
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

In mei komt het eerste seizoen van Enterprise op DVD uit. Maar ik persoonlijk wil eerst wel weten of me dat 90 euro waard is en daarom download ik de afleveringen eerst om te kijken of ik het leuk vind om naar te kijken :D Zo kun je het ook bekijken.

En mensen, denk na voordat je zomaar wat roept. Wat we zeker weten is dat Enterprise gaat stoppen vanwege te lage kijkcijfers in de VS en commerciële belangen die met die kijkcijfers samenhangen. Hoe kun je dan de 'downloaders' hiervan de schuld geven? Heel veel fans kunnen UPN niet ontvangen. Velen downloaden het dan.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Re: startrek

Bericht door sonpas »

seven of nine 3 schreef: en ik ben er zeker van dat het deels door het downloaden komt dat het nu zoo slecht gaat met enterprise.
Het is misschien wel eens tijd voor een reality-flash voor de trouwe ENT fans............het gaat slecht met Enterprise en er komt geen vervolg omdat het gewoon GEEN GOEIE STAR TREK SERIE is.
Jullie vinden het spijtig?.........wel denk eens aan de mensen die hun favoriete franchise naar haaien zien gaan met deze serie die bol staat van de fouten. :(
Is dit feit nu echt al niet genoeg besproken?.......het is anders wel simpel hoor.......SLECHTE SERIE = SLECHTE KIJKCIJFERS = GECANCELD!
En dan zeggen dat dit zootje van B&B nog 4 seizoenen mocht blijven duren..........ze moesten de mensen die de moeite willen doen om dit te downloaden een vergoeding geven.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: mensen die enterprise kapot maken

Bericht door HorckDude »

seven of nine 3 schreef:ik eis
Funny boy.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: startrek

Bericht door DataLord »

seven of nine 3 schreef:wat ik wilde zegen met wat ik schreef. is dat ik tegen downloaden ben
Maar da's jou mening... downloaden is helemaal niet strafbaar. "Illegaal" downloaden kan strafbaar zijn. Dit is echter niet het geval voor eigen gebruik. De downloader heeft er niet voor gezorgt dat iets op het internet verschijnt.
seven of nine 3 schreef:en ik denk dat dat heel slecht voor startrek is. voor alle films en series is dat slecht.
En zoals Frank ook al zei, heeft dat er helemaal niets mee te maken. De verkoop van bijvoorbeeld dvd's kan achteruit gaan vanwege het downloaden. Dit heeft dus niets met de kijkcijfers te maken. De ENT dvd's zijn nog amper uit. Dus daar kun je niets over zeggen en is al helemaal niet de reden dat Enterprise naar de schroothoop is.
De gedownloadde filmpjes komen sowieso pas de uitzending in de VS. Het is gunstig voor bv nederlandse fans omdat wij het hier nog niet kunnen zien. Dus het succes van heel Enterprise was afhankelijk van de kijkcijfers in de VS.
seven of nine 3 schreef:Ik doe het niet om dat ik startrek wil redden van de ondergang.
:stupid:
Gesloten