Cherié voor Enterprise

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Cherié voor Enterprise

Bericht door Dark*staR »

Hierbij breng ik jullie een persoonlijke boodschap van Eddy Wally, die niet persoonlijk van Eddy Wally afkomstig is. Het gerucht is Eddy "het boegbeeld der boegbeelden" Wally ter ore gekomen dat de geweldige en prima serie Enterprise mogelijk geen vervolg krijgt. Daar Eddy "The voice of Europe" vele fans heeft, waaronder waarschijnlijk ook 1 of 2 Star Trek fans, heeft hij besloten om de fans met deze boodschap een hart onder de riem te steken en zich volledig en 100% in te zetten voor het behoud van en de reddig van deze tijdloze en veel belovende vijfde Star Trek serie. Om dit doel waar en waarachtig te maken heeft Eddy "de zingende marskramer" Wally een heuse house-versie gemaakt van zijn smartlap Cherié. Iedereen die deze plaat koopt helpt mee aan een betere wereld en de mogelijke redding van Enterprise. Willen jullie allemaal meedoen en vooral meekopen? Het is een ieder natuurlijk toegestaan om meer dan een kopie van Cherié te kopen. Hierbij krijgen alle Eddy "ook een Enterprise fan ook al weet ik het zelf nog niet" Wally de groeten (behalve Ace of Spades: u dient zich nog steeds diep te schamen, gij oproerkraaier!) en wenst hij u allen veel liefs toe. Het gaat prima en samen komen wij er wel.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

:lol: zalig dit
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

:(
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

:pray2: Eddy! :pray2:
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

*gaat 100 platen kopen*

:lol:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Eddy Wally says Geweldig
Eddy Wally says
Eoh hoi hoi
Eoh hoi hoi
Eoh
De beat gaat steeds maar door

Eoh eoh
Het ritme is geweldig
Eoh eoh
Onvoorstelbaar

Dans mi amor
Onder de stars
Dans mi amor
Kom en dans met mij

:bouncy:
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

:lol:
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

!¿!Mats!¿! schreef:*gaat 100 platen kopen*

:lol:
Dat wil je je oren echt niet aan doen, om nog maar niet te spreken over je omgeving...tenzij je echt koste wat het kost als randdebiel wil gezien worden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

He, wat is er mis met Eddy?!
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Vis schreef:He, wat is er goed met Eddy?!
Fixed
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Het feit dat * een actie voor dit product is begonnen zegt genoeg. :( Niets is zo fataal als slechtoffer worden van * namaak ophemelingacties.
Dus zonder die klant ooit gehoord te hebben, durf ik wel te stellen dat het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is. Met dank aan EMH voor deze quote. [size=0]Al heb ik het hem nooit gevraagd.[/size]
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

Nebulaguy schreef:
!¿!Mats!¿! schreef:*gaat 100 platen kopen*

:lol:
Dat wil je je oren echt niet aan doen, om nog maar niet te spreken over je omgeving...tenzij je echt koste wat het kost als randdebiel wil gezien worden.
hmm, oké. :{
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Ok.....ter informatie voor forummers die met het fenomeen :pray2: "Eddy Wally" :pray2: nog niet bekent zijn....

Eddy is "The Voice Of Europe" begenadigd zanger, acteur, dancinguitbater, marktkramer (verkoper van handtassen ofte sjacosjen) en sexsymbool (60+) 8-)
Was captain van het StarTrek ruimteschip in de satirische reeks "Lava" (TIP)
Hij is dan ook niet voor niets bekend in China en Amerika.
Hij is ondertussen al de 70 voorbij.......but he's alive and kicking!.....waar hij optreed word steeds de tent afgebroken.
In België bekender dan de koning en met voorsprong veel populairder.


Luister nooit naar belgen :nuts2: (zeker uit Gent) die u iets anders trachten wijs te maken.....deze zijn enkel jaloers op de man zijn succes! :yes:

@ nebulaguy............shame on you!
Eddy = Lava = God :pray:

EDDY WALLY BELGIUM LOVES YOU! :Y)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

But that S*** is like the Uglyness :shoot:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik heb het hele weekend naar cd's van Eddy Wally moeten luisteren...;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

@ CC. Ik heb nu echt medelijdenmet je.
@ Sonpas, je doet mijn vertrouwen in Belgen geen goed ;( .
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

GERTJE...GERTJE...

Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Sindsdien heb ik niet zo'n heel groto vertrouwen meer in Belgen...

...maarja...

Dat zeggen de Belgen natuurlijk ok na...

DROMMELS, DROMMELS en nog eens DROMMELS

Dag vriendjes en...

enz

Ofwel, het komt nooit meer goed tussen Belgen en Nederlanders...

En dan zijn we blij dat Eddy Wally er nog is ;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Toen ik voor de eerste keer met het fenomeen Wally werd geconfronteerd, heb ik onbewust een vergelijking gemaakt tussen hem en Gert Timmerman.
Je wilt niet weten wie gewonnen heeft. ;( ;( ;(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nee...weet je de eerste keer dat ik Eddy Wally zag was toen ie live ging optreden in dat briljante ochtendprogramma Lijn4 (later nog herhaald in kopspijkers geloof ik)...echt...normaal word ik er niet wakker bij maar toen wel :p
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

captain crash schreef:...echt...normaal word ik er niet wakker bij maar toen wel :p
Er moeten toch subtielere manieren bestaan?:huh:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Om wakker te worden...jah hoor...naar As The World Turns kijken...ik 'zie' die serie nu al zeker andherhalf jaar regelmatig (een keer of twee per week) en weet nog steeds niet waar het over gaat en wie de hoofdrollen spelen :)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

captain crash schreef:Om wakker te worden...jah hoor...naar As The World Turns kijken...ik 'zie' die serie nu al zeker andherhalf jaar regelmatig (een keer of twee per week) en weet nog steeds niet waar het over gaat en wie de hoofdrollen spelen :)
Tsja, ik heb wel eens meegekeken met m'n dochter. en ik moet zeggen dat ik er ook niet achter ben. Maar volgens m'n dochter is dat ook volstrekt onbelangrijk. Als je maar op tijd kunt knikken of met je hoofd schudden als iemand tegen je er over begint te praten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

:lol:

Jah daar kan Jan over meepraten als 't om z'n werk gaat...maar de soappraat van vrouwen man wel en de wat hardere praat en humor van mannen niet (als er vrouwen in de buurt zijn)...hoezo doorgeslagen emancipatie enzo.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

captain crash schreef:Ofwel, het komt nooit meer goed tussen Belgen en Nederlanders...

En dan zijn we blij dat Eddy Wally er nog is ;)
:yes:

het sublieme aan Eddy is namelijk dat na al die jaren, nog niemand er uit is of hij nu een typetje speelt of gewoon zo is. :lol:

GPS schreef:Sonpas, je doet mijn vertrouwen in Belgen geen goed ;( .
Nu, dan moet je maar eens kijken naar een optreden van die man.......pure slapstick en leuk om te zien..........dus zolang ik niet vastgebonden word op een stoel en verplicht word om naar de mans werk te luisteren mag hij voor mijn part doorgaan tot hij 100 word. :)
En werkelijk zonder overdrijven.......hoewel er met Eddy zowat in heel vlaanderen word gelachen, zal als ie ooit komt te overlijden, het zowaar frontpagina-nieuws zijn en haalt hij gegarandeerd het journaal op alle nationale zenders van België.
Wel......voor een non-talent vind ik dat knap gedaan.......want eigenlijk de enige die Eddy Wally "GEWELDIG" vind is hijzelf......:yes: :lol:
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

sonpas schreef:
captain crash schreef:Ofwel, het komt nooit meer goed tussen Belgen en Nederlanders...

En dan zijn we blij dat Eddy Wally er nog is ;)
:yes:

het sublieme aan Eddy is namelijk dat na al die jaren, nog niemand er uit is of hij nu een typetje speelt of gewoon zo is. :lol:

GPS schreef:Sonpas, je doet mijn vertrouwen in Belgen geen goed ;( .
Nu, dan moet je maar eens kijken naar een optreden van die man.......pure slapstick en leuk om te zien..........dus zolang ik niet vastgebonden word op een stoel en verplicht word om naar de mans werk te luisteren mag hij voor mijn part doorgaan tot hij 100 word. :)
En werkelijk zonder overdrijven.......hoewel er met Eddy zowat in heel vlaanderen word gelachen, zal als ie ooit komt te overlijden, het zowaar frontpagina-nieuws zijn en haalt hij gegarandeerd het journaal op alle nationale zenders van België.
Wel......voor een non-talent vind ik dat knap gedaan.......want eigenlijk de enige die Eddy Wally "GEWELDIG" vind is hijzelf......:yes: :lol:
Kijk je stijgt weer in mijn achting. Maar je moet wel bedenken dat mijn kennismaking (hoewel ik pas sinds eergisteren weet dat hij het was) met dit figuur bestond uit een videoband die mijn schoondochter had meegenomen. Eerst Ierse folk music en dan heel sneaky een andere artiest achter geplakt.... Juist ja. Wel je wilt niet weten wat voor een effect dat heeft op een nietsvermoedende ziel op zondagmorgen. :r
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

leuke schoondochter heb jij....... :-P

en het is al zover......Eddy Wally is frontpagina nieuws vandaag!

nee.....hij heeft niet de pijp aan Maarten gegeven. >:)


Hij heeft namelijk het "kruis van ridderorde" gekregen.
Eddy kreeg dit ereteken van de burgemeester van Zelzate en die prees Wally als " de man die Zelzate op de kaart heeft gezet"........toen het niet direkt lukte om het ereteken opgespeld te krijgen, kon Eddy het niet laten een opmerking te maken over de prima kwaliteit van zijn kostuum. :lol:
Waarna hij nog een felgesmaakt geïmproviseerd optreden ten berde bracht. :pray2:
En op de vraag of "hij niet liever door de koning was ontvangen"......"Het paleis is de volgende stap" dixit Wally.........en geloof me.......hij zal er geraken. :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

^^^^ Is dat een soort Gouden Loekie :-P
Plaats reactie