Enterprise

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gesloten
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Enterprise

Bericht door Visitor1982 »

Ga ik hier maar verder dan... :)

Demons en Terra Prime vond ik 2 van de betere Enterprise afleveringen. Ik werd zelfs voor het eerst geemotioneerd van een Enterprise aflevering (Terra Prime, op het eind).

Heb bijna These Are The Voyages... binnen. Ben benieuwd of dat nog een klein beetje, heel klein beetje ok is.

Voor de rest... dit was het dan wat Star Trek betreft voor een hele tijd. Hopelijk komt het over 3 a 5 jaar weer terug...
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

4X21 was een mooie ep! :)

maar 4X22

:( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:(

dit is echt het kutste/ergste einde wat ik ooit gezien heb. deze aflevering had zo in TNG gepast maar als ENT ep zuigt ie zwaar hard.

en wie laat een hele serie nu eindige met een holodeck dat afgesloten word?

:(

:( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-( |:( :( ;( ;-(
Gebruikersavatar
Mivok
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 956
Lid geworden op: 27 jun 2002, 20:40
Locatie: Venray

Re: Enterprise

Bericht door Mivok »

Visitor1982 schreef:Heb bijna These Are The Voyages... binnen. Ben benieuwd of dat nog een klein beetje, heel klein beetje ok is.
Nee dus, het ergste zijn wel de verborgen, heel subtiele hints die alleen de echte fans snappen. :{
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

waarom is ent dicht?

ik heb ze beiden aanstaan zal ze binnekort zien
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

en wie laat een hele serie nu eindige met een holodeck dat afgesloten word?
Eindigt het echt zo? Heb de ep immers nog niet gezien, maar goed, het zou maar weer iets zijn dat we juist geraden hadden nog voor er iets gelekt werd over de episode. :lol:
Gebruikersavatar
StarShipVoyager
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2005, 00:22
Locatie: Spijkenisse

Bericht door StarShipVoyager »

Is alweer open
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

Nebulaguy schreef:
en wie laat een hele serie nu eindige met een holodeck dat afgesloten word?
Eindigt het echt zo? Heb de ep immers nog niet gezien, maar goed, het zou maar weer iets zijn dat we juist geraden hadden nog voor er iets gelekt werd over de episode. :lol:
ik had gehoopt dat ik het niet had gezien, maar dit is het meest hopeloze einde dat ik ooit heb gezien. ik hoop dat de gasten die dit hebben verzonnen nooit meer een ep mogen maken.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

!¿!Mats!¿! schreef:
Nebulaguy schreef:
en wie laat een hele serie nu eindige met een holodeck dat afgesloten word?
Eindigt het echt zo? Heb de ep immers nog niet gezien, maar goed, het zou maar weer iets zijn dat we juist geraden hadden nog voor er iets gelekt werd over de episode. :lol:
ik had gehoopt dat ik het niet had gezien, maar dit is het meest hopeloze einde dat ik ooit heb gezien. ik hoop dat de gasten die dit hebben verzonnen nooit meer een ep mogen maken.
I agree...mag de episode dan wel nog niet gezien hebben, maar zelfs voor een serie die St amper verrijkt heeft, had dit niet gehoeven.
Gesloten