Braga prutst verder

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
-=porthos=-
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 359
Lid geworden op: 03 mar 2005, 22:49

Re: startrek

Bericht door -=porthos=- »

seven of nine 3 schreef:Porthos met jouw manier van denken verbaast het mij niks dat
interprise een flop is geworden. Alles afkraken voor dat ze het
Daadwerkelijk hebben gezien. Je kunt niet negatief zijn over iets wat
Je niet kent of weet. oké braga is misschien wel een prutser. Maar het
Is niet eerlijk om het meteen af te zeiken. Die nieuwe serie kan best wat worden
Ace of spades heeft groot gelijk wacht eerst maar eens af hoe de serie gaat lopen
En geef dan pas commentaar.
Weet je. Ik kraak dan wel dingen af, maar uhm, Ent vond ik anders best in orde. :-P Ik ben gewoon (zeer zacht uitgedrukt) vreemd.
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Wat een zelfkennis!
Gebruikersavatar
-=porthos=-
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 359
Lid geworden op: 03 mar 2005, 22:49

Bericht door -=porthos=- »

Henry86 schreef:Wat een zelfkennis!
Dank je. :-P
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Ik ga eerst een paar eps kijken. Het idee vind ik helemaal niet slecht. Niet echt origineel maar ik ga wel kijken
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

http://www.trektoday.com/news/150605_01.shtml

Ligt het aan mij of probeert Braga zijn serie te vergelijken met Lost? :{
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

HorckDude schreef:http://www.trektoday.com/news/150605_01.shtml

Ligt het aan mij of probeert Braga zijn serie te vergelijken met Lost? :{
Hij zegt dat Lost de deuren heeft geopend voor meer televisie shows in hetzelfde genre.
Dat nieuws-item is eerder een compliment aan Lost lijkt me. :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

and he is pleased that in the wake of the success of ABC's Lost, other networks are signing up for new genre series such as his own Threshold.
New genre? :rofl: Juist ja, en dan mag iemand me gaan vertellen wat er nou zo nieuw is aan Threshold :S Hij zegt immers zelf:
"Starting out, all we have now are lofty ambitions," admitted Braga, who said that the producers' intention with Threshold was to contain stand-alone stories within each episode, though the series' overall dramatic topic is the gradual accumulation of evidence of an alien invasion by an expert in disasater scenarios.
God zeg, kan het nog origineler? Dit is wel het meest standaard concept wat er bestaat.
U Daily News noted that although creating serialized shows has been considered a risk
Wat een onzin. Juist door alleen maar algemene losstaande verhaaltjes krijg je compleet inhoudsloze series. De focus ligt dan enkel op de onderwerpen zélf, en vrijwel álles waar men tegenwoordig mee aankomt is al eens gebruikt in een andere serie. Bij dat soort series hebben de schrijvers zelf vaak geen flauw idee waar ze heen willen. Geen rode draad, vrijwel nooit sprake van fatsoenlijke krakterontwikkelingen en met geluk een cancel na één seizoen. Paar recente voorbeelden zijn Blind Justice, Medical Investigation. Nieuwe series als The Closer en Inside komen wederom met dezelfde crap als wat we al jarenlang op tv zien. Zucht.

Het is gewoon zeer lastig om met een origineel verhaal aan te komen. Lost komt met een originele situatie wat weer meer nieuwe mogelijkheden met zich meebrengt. Naast deze situatie is de rest van Lost helemala niet origineel. Gewoon goed uitgewerkt. Threshold heeft de luxe van een originele situatie niet, dus Braga moet niet denken dat als hij ook met een puzzeltje aankomt het gelijk een knaller gaat worden.
"'Lost' opened a big door, and I'm grateful to it," said Braga.
Ik zie nogsteeds niet in hoe Lost een deur opent voor andere series...
"Each episode, we want to take the team out, investigate some freaky thing, make it scary, add a piece of the puzzle - and, by the end of the season, a puzzle will be solved.
Er is toch helemaal níks nieuws aan zo'n concept. Lost is vergeleken met de talloze bagger-series eens goed geschreven, en heeft een diepgaand verhaal. Daar is niks unieks aan. En nu ineens net doen alsof er een geweldig nieuw succes-gegarandeerd-concept is ontwikkeld? Wat 'n grappenmaker.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Als je zelf niets kunt bedenken, heb je een iets nodig om mee te kunnen liften.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Beter goed gejat dan zelf bedacht.

Maar dan moet je wel goed jatten.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

EMH schreef:Maar dan moet je wel goed jatten.
:yes: Maar zelfs dat kan ie niet.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

EMH schreef:Maar dan moet je wel goed jatten.
Alleen jat hij niks :P Hij denkt dat 'ie wat jat. Wedden dat de SciFi-wereld een paar jaar 'rust' nodig heeft als Threshold flopt? :rofl:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Vis schreef:
EMH schreef:Maar dan moet je wel goed jatten.
Alleen jat hij niks :P Hij denkt dat 'ie wat jat. Wedden dat de SciFi-wereld een paar jaar 'rust' nodig heeft als Threshold flopt? :rofl:
Ik denk dat Braga uit de scifi-wereld verbannen moet worden.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Threshold is misschien zijn enige kans om zichzelf te bewijzen als een echte tv producer. Tot nu toe heeft hij alleen Trek gedaan, meer niet.

Ik verwacht niet veel van de serie in ieder geval en ga ervan uit dat het hooguit 13 afleveringen zal krijgen.

En wat Braga nu weer zegt, is zijn gebruikelijke BS.
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

denk dat hij beter ander werk kan zoeken...
maar ach wie weet misschien word het toch nog leuk :9~
Gesloten