Zijn er ook mensen die Enterprise leuk vinden???

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

BorgdroneM schreef:Cq dit is zinloos, stop ermee, zoek een hobby die bijdraagt aan het welzijn van je medemens
Ja, dááág, BorgdroneM :W
Gebruikersavatar
spacetiger of spaceteam
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 15 jan 2005, 01:24

Bericht door spacetiger of spaceteam »

Ach mensen kijk gewoon naar die serie, zeik niet zo over de tijdlijn natuurlijk hebben ze bij ent de schijt aan de tijdlijn. So what kijk gewoon en doe niet zo moeilijk

en Borg_Girl welkom op het forum

ja ik vind ent ook een leuke serie en ja ik b5 gekeken en voy en ds9 en tng
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

BorgdroneM schreef:Ehm remake van Enterprise of hoe moet ik me dit nou voorstellen :?
Wat sonpas bedoeld is dat in een toekomstige serie jouw captain Archer opeens als Engineer Archer wordt genoemd! Een verdraaiïng van feiten dus door die 'toekomstige serie'.

Oftewel terugvertaalt naar nu: Enterprise verneukt de termen die vastgelegt zijn in voorgaande serie(s) door deze te veranderen. Denk aan de Borg, Q, Ferengi, gebeurtenissen, namen en ga zo maar door.

Deze conclusie leidt ons gelijk naar het volgende dat jij niet snapt:

Als dat inderdaad zo is dat Star Trek Enterprise dingen onderuit haalt die onderdeel zijn van het Star Trek universum (waar het zo graag deel uit van wilt maken aangezien ze alsnog de naam ervoor plakken), dan zakt zo'n serie in waardering bij de mensen die kennis hebben van voorgaande series! Dat van Engineer Archer is dus een mooi voorbeeld aangezien het indruist tegen alles wat je weet over Enterprise! Archer is geen Engineer, Archer is een kapitein! Dat 'ie zo genoemd wordt kan gewoon niet! Snap je?
Enterprise doet dat met heel veel zaken ten opzichte van de rest van Trek en ook in mijn ogen is dat erg triest...
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

BorgdroneM schreef:
Ja, maaaaaaarrrrrrrrrrrrrr, kijk feit blijft dat je met je commentaar weinig aan de serie zal veranderen, dus je ergeren heeft geen zin (en leidt tot ongelukkigheid, dat is een feit), noch het met mensen op zulk soort fora bespreken :P Cq dit is zinloos, stop ermee, zoek een hobby die bijdraagt aan het welzijn van je medemens (lijkt me nobel doel, of probeer de wereld te verbeteren ofzo, of jezelf, ook altijd handig)(meteen even gereageerd op die reactie van dan kunnen de fora dicht :P ). Hmm moet ik nog iets spuien..? Ow btw als je nou zelf ervoor zorgt dat je in het team komt dat de ST serie maakt kun je natuurlijk wel iets in te brengen hebben, maar feit is dat je niet iedereen blij kunt maken, ook jij zal dan klachten krijgen.
Waarom heb jij hier dan ooit een account aangemaakt en ga je hier de discussie aan? Ga lekker zelf een hobby zoeken ipv ons met onnozele, domme en nietszeggende uitspraken te vervelen. :)


Buhbaai en veel plezier met het verbeteren van de wereld :bye:
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Honger zeker?


HAP
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

BorgdroneM schreef:Honger zeker?


HAP
Zeg eh, wijsneus. Ik probeer het je alleen maar duidelijk te maken aangezien je het niet zo goed schijnt te begrijpen. Dat heet discussieren.

En zo'n opmerking erbij valt daar niet onder...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

And they will all go down together
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

BorgdroneM schreef:Honger zeker?


HAP
Tering hé, je bent nog kinderlijker dan ik dacht. Zulke hap-reacties zijn zo goed als altijd vluchtreacties omdat de desbetreffende persoon uitgeluld is. Hier een forum dat meer bij jou past.
Laatst gewijzigd door Ace of Spades op 05 sep 2005, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Hij moet nog even blijven, misschien wint ie de verkiezing wel
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Nah, daarvoor heeftie te weinig naam opgebouwd. Hoewel hij wel in de top 10 mag.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

On-topic weer. :) En om terug te komen op de topic vraag:

Ja, helaas wel.... ]:(
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Om te beginnen, uitgeluld ben ik nog lang niet, zoals Ace zei, heb nog te weinig naam ;]
mr_Vulcan schreef:
BorgdroneM schreef:Ehm remake van Enterprise of hoe moet ik me dit nou voorstellen :?
Wat sonpas bedoeld is dat in een toekomstige serie jouw captain Archer opeens als Engineer Archer wordt genoemd! Een verdraaiïng van feiten dus door die 'toekomstige serie'.

Oftewel terugvertaalt naar nu: Enterprise verneukt de termen die vastgelegt zijn in voorgaande serie(s) door deze te veranderen. Denk aan de Borg, Q, Ferengi, gebeurtenissen, namen en ga zo maar door.
Goed dat je je eigen spelfout al aangeeft, voor de rest heb je natuurlijk wel gelijk als ze feiten gaan verdraaien, maar imho gebeurt dit toch met enig beleid. Vond het voorbeeld van de verandering van captain naar engineer Archer nogal drastisch.
Als je dan vervolgens ook nog gaat zeggen op de vraag of er mensen enterprise leuk vinden "ja helaas wel" diss je meteen wel een hele groep mensen, als je je nou eens tot mij beperkt, voor je teveel hooi op je vork neemt ;]

Ow en Ace, Donald heb ik het toch mee gehad maar veel plezier daar.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ik vind Ferengi in de serie stoppen terwijl een First Contact in TNG plaats vindt ook nogal drastisch hoor. Hetzelfde geld voor Borg, de Romulans en Q. Het probleem is dat ze het goed proberen te praten ipv met fatsoenlijke originele dingen te komen! Waarom hetzelfde terugpakken wat al tig keer voorbij is gekomen?

En met "Ja, helaas wel" zijn het de ENT-fans die dit meestal niet in willen zienen dit to ten treuren blijven verdedigen, terwijl het punt allang en duidelijk gemaakt is.

En laat dit alsjeblieft geen topic worden waar je spelfouten aan gaat geven want daar draait het niet om! *zucht*
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

BorgdroneM schreef:Om te beginnen, uitgeluld ben ik nog lang niet, zoals Ace zei, heb nog te weinig naam ;]
Blijkbaar wel, want je komt nog steeds niet een goed tegenargument :bye: .
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Als mensen Enterprise leuk vinden zoals het is en om wat het is, dan is daar toch niets mis mee? Daar gaat het toch om... het gaat er niet om je gelijk te krijgen dat Enterprise zou zuigen door alle domme dingen die erin gebeuren. Als jij de serie totale crap vindt door alle voorgenoemde zaken vind ik dat prima.
Misschien dat jullie de serie ook kritischer bekijken dan ik want het gaat er bij mij in ene oor in andere weer uit... (en ogen..). Dat is denk ik dan als ik jullie gelijk moet geven met jullie argumenten ook de enige manier als star trek fan zijnde hoe je Enterprise leuk kunt vinden zonder kromme tegen te krijgen.. moehoa. Meje zwoa geit dat.
Ach ik denk dat het Star Trek imperium toch over haar hoogtepunt heen is. Q had gelijk, alle goede dingen komen tot een einde.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

BorgdroneM schreef:Als mensen Enterprise leuk vinden zoals het is en om wat het is, dan is daar toch niets mis mee?
Is idd niks mis mee en dat wordt hier niet ontkent. Lees andere discussies eens door, dan wist je dat we graag onderscheid maken tussen leuk en goed.
BorgdroneM schreef:Daar gaat het toch om... het gaat er niet om je gelijk te krijgen dat Enterprise zou zuigen door alle domme dingen die erin gebeuren.
Ent wordt bediscussieerd, tenminste dat proberen we tussen jouw stomme opmerkingen door.
BorgdroneM schreef:Als jij de serie totale crap vindt door alle voorgenoemde zaken vind ik dat prima.
Waarom zeur je dan?

BorgdroneM schreef:Misschien dat jullie de serie ook kritischer bekijken dan ik want het gaat er bij mij in ene oor in andere weer uit... (en ogen..).
Kom hier dan niet blaeten.
BorgdroneM schreef:Dat is denk ik dan als ik jullie gelijk moet geven met jullie argumenten ook de enige manier als star trek fan zijnde hoe je Enterprise leuk kunt vinden zonder kromme tegen te krijgen.. moehoa. Meje zwoa geit dat.
Ow, ik vind Ent best leuk om te kijken hoor.

BorgdroneM schreef:Ach ik denk dat het Star Trek imperium toch over haar hoogtepunt heen is. Q had gelijk, alle goede dingen komen tot een einde.
Hopen dat aan jouw aanwezigheid hier dan ook een eind komt. Slechte dingen zijn immers ook eindig.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik denk ook niet dat het probleem zit bij de mensen die de serie NIET goed/leuk vinden met GOEDE argumenten...het probleem zit bij de mensen die daar schijnbaar niet tegen kunnen en maar e i n d e l o o s blijven door zeveren...en daar valt onze nieuwste aanwinst helaas ook weer onder.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Gaap.. waar komt hij ineens vandaan? :yawn:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

uit 2002
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Yeah =) net ben net ontdooid ;] back then waren peeps nog aardig en was er nog geen Enterprise ^^ of toch wel? Ach ik zwijg wel dan hebben jullie weer het monopolie. hf gl gg no re = thx.[/code]
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Je zou ook kunnen denken hoe om te gaan met kritiek en je mening bij te stellen bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Heb ik tot in dusverre toch al gedaan? Ik kan toch niet op een lijn gaan zitten met iemand als ik er niet zo over denk. Wanneer jullie gelijk krijgen is het nog niet goed. Als iedereen ja en amen zegt dan is de discussie ook zo voorbij no fun voor jullie om me beetje uit te fluiten ^^
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Dit wil ik niet echt een discussie noemen. Ik heb voorbeelden gegeven waarom ik vind dat ENT minder goed is in mijn ogen en waar jij op terugkomt is mijn spelling en ander spul. Geen enkele tegenopmerking over de serie zelf waarom jij hem wel goed vindt....
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

Het is voor mij stukje doelloos vermaak, al hou ik natuurlijk wel van Star Trek en scifi in het algemeen, moet toegeven dat Enterprise me lang niet zo kan boeien als voyager/tng/ds9. Die verhaallijnen vond ik zo goed dat ik toch steeds zat te wachten op de volgende aflevering, hierbij heb ik dat stukken minder (gelukkig komt Stargate ervoor wat ik nogal tof vind ^^). Het mist de diepgang, komt amateuristisch over, ja tuurlijk ze moeten nog alles opbouwen etc. qua protocollen maar toch vind ik het zo achterlijk wat ze keer na keer weten te presteren en zich in de nesten werken. Maar het is gewoon zoals ik zei ik kijk er niet zo bewust naar, neemt niet weg dat ik het (meestal) wel leuk vind. Vooral rol van die gozer die in Dune/Children of Dune speelt... kom ff niet op zijn naam in de aflevering met de voorgangers van Kahn. Al ging me die aflevering op sommige moment ook irriteren... loopt gewoon te traag imo zo nu en dan. Achja vind het gewoon stukje verplichte kost denk ik heb best wel aantal afleveringen geskipped in het begin, tot aan het gedoe met de Xindi, dat vond ik wel vol te houden -.- Welnu, tevreden?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

En hier is maar een passende reactie:

HAP
Gebruikersavatar
BorgdroneM
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 262
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:29
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door BorgdroneM »

:Y) krijg altijd nog honger zo voor het slapen gaan ^^
Nice tho
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Je hebt trouwens wel een cool avatje ;)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Nou dan! Ik vind ENT wel leuk, maar absoluut niet goed! Wat was je dan allemaal moeilijk aan het doen gezien we eigenlijk dezelfde mening hebben?! :S
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Sommige mensen zijn nu eenmaal wat trager van begrip.

Ik vind ent soms leuk en idd absoluut niet goed...maar dat maakt verder toch niet uit. Zolang mensen aldoor dingen blijven ontkennen is er ook nooit een NIEUWE discussie mogelijk...but who cares...het is het entforum ;) :P :)
jacbijpost
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 sep 2005, 09:15
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door jacbijpost »

weet iemand of ze nog een nieuw seizoen gaan maken
Plaats reactie