Toch nog een nieuwe TNG film?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Toch nog een nieuwe TNG film?

Bericht door Trekscaper »

Patrick Stewart to Trek Again?
It looks as though Jean-Luc Picard may return to the big screen, but not for a while...

[30 Nov 2005 9:09am]
Today SFX was at the press launch for Patrick Stewart's new TV series Eleventh Hour, which airs on ITV in January - and was surprised by a guest appearance by the star himself (so surprised we didn't have a dictaphone handy - curses!).

As well as chatting about X-Men 3 (he was very defensive about new director Brett Ratner), he also discussed the possibility of a return to his most famous role, Jean-Luc Picard.

Following the box office failure of Nemesis, Stewart's been saying he believed the franchise was dead in the water for ages, but it seems there's been a turnaround, because he revealed there've been lots of serious meetings lately about a new film, and there are money men who want it to happen.

However, he also made it clear that he's signed up to working with the Royal Shakespeare company for the next 16 months, so even if another Next Gen film did get greenlit, he wouldn't be able to start filming it until after that.
http://www.sfx.co.uk/news/patrick_stewart_to_trek_again

Interessant,. maar wat betekend dat dan voor de prequel film, zal het nooit komen dan?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Op zich klinkt het niet verkeerd. Vooral omdat er veel over is nagedacht en B&B zich wat minder bemoeien met Trek.
Gebruikersavatar
NCC-74656
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 263
Lid geworden op: 29 jul 2005, 15:02
Locatie: Utrecht

Bericht door NCC-74656 »

and there are money men who want it to happen.
Huh :? Money men...?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ik denk gewoon investeerders.
Gebruikersavatar
NCC-74656
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 263
Lid geworden op: 29 jul 2005, 15:02
Locatie: Utrecht

Bericht door NCC-74656 »

Hopen dat we een goede film krijgen dan :D
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Zo goed als The Wrath of Kahn en The Voyage Home zal ie nooit worden denk ik ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Mag niks kosten, en als t maar scoort dus.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Geruchten gaan al langer...maar er gaan wel meer geruchten al langer. PS kan alleen terug keren binnen Star Trek als ie ietsje minder gaat verdienen, iets wat ik niet heel snel zie gebeuren. Maar...de wonderen zijn de wereld niet uit dus misschien ;)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Wat verdient PS eigenlijk met X-Men 3 in verhouding tot ST:Nem? :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

captain crash schreef:Geruchten gaan al langer...maar er gaan wel meer geruchten al langer. PS kan alleen terug keren binnen Star Trek als ie ietsje minder gaat verdienen, iets wat ik niet heel snel zie gebeuren. Maar...de wonderen zijn de wereld niet uit dus misschien ;)
Je weet niet he. Als hij geen redelijk bekende film in het vooruitzicht heeft. En daar ziet het wel naar uit.

Het is wel grappig. Eerst hoog van de toren blazen dat hij zijn Star Trek uniform aan de wilgen hangt, het einde van Picard. En nu weer dolgraag terug willen komen.

Om eerlijk te zijn zou ik Picard nog wel een keer willen zien. Wel moet Stewart dan een goede performance geven ipv één op de automatische piloot zoals in Nemesis.
Section31 schreef:Wat verdient PS eigenlijk met X-Men 3 in verhouding tot ST:Nem?
Voor Nemesis zou $14 miljoen hebben gevangen. :nuts2:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Stewart Again Discusses Possible Trek XI
23 januari 2006

Patrick Stewart (Picard) reiterated that he believed there was a lot of interest in an eleventh Star Trek feature film with the Next Generation cast and other television characters, adding that he hoped William Shatner (Kirk) might appear in such a film.

Speaking to ITV's This Morning (via TrekWeb, Stewart promoted his new ITV series Eleventh Hour and upcoming film X-Men 3. He also said there was "great interest" in reuniting the TNG cast one more time.

"It has been raised," Stewart said of the question of another Star Trek movie with him involved. "Apparently there's interest in bringing The Next Generation cast together with actors from different Star Trek series." Might that include Captain Kirk? "I would love that. I'm very fond of William Shatner," Stewart said.

At the moment, explained Stewart, he has just finished a run in his one-man show A Christmas Carol. "I'm now looking forward to a year in Warwickshire, Stratford upon Avon, being a member of the Royal Shakespeare Company for a whole season of plays," he said. "That was a huge part of my early career, and it meant so much to me. One of the reasons I became an actor was to do that kind of work, I didn't become an actor to work in film or television."
Dorn, Too, Believes TNG Cast Will Reunite Onscreen
23 januari 2006

Joining his co-star Patrick Stewart (story), Michael Dorn (Worf) said that in his opinion, there will be another Star Trek: The Next Generation film.

"My opinion, which is solely my opinion, is yes there will," Dorn told G4, which is now airing TNG and the original Star Trek. After the last one, he added, everyone thought it was over, but while it "may take a couple of years", he believes that there will be an eleventh film featuring his cast.

"Hopefully it will be a Worf story," he added, "where Worf saves the galaxy and gets the cute chick." This despite the fact that he admitted that Worf was very nearly not a character on the Star Trek revival show; the cast had been assembled when he was brought in.

"The cast had already been working for a couple of weeks," he recalled. "They were a tight knit group. But at the last minute, Gene Roddenberry, who created Star Trek, was tired of getting grief from the fans: 'What about the Klingons?'" Roddenberry decided, "'Things change; let's have a Klingon on the bridge. And that's when they called me.' It was last minute."

A fan of the original series, Dorn knew about the Klingons. "One of the things that I learned in acting class is that when you walk on the set, and in the studio, you are that person," he noted, explaining that when he arrived at the studio the receptionist thought he was strange for asking whether he could be alone. Says he asked receptionist "Is there a place I can be by myself?" When he walked in to audition, "I saw these guys there that I knew...Gene Roddenberry, Bob Justman...I said, 'I'm Michael Dorn. Nice to meet you. Thank you very much. Goodbye.'" And they decided he was the guy.

Dorn said that he was very happy when his makeup time was reduced from two and a half hours to a little over and hour, confessing that he nearly left the show after the second season because of all the damage to his skin. At one time he did a convention nearly every weekend, but now he does 3-4 a year, "the really cool places" like Italy and Germany. For fun he flies ex-military jets.
bron: Trektoday

Toch nog 1 TNG film dan?

Maar aub niet nog een TNG film die vooral draait om Picard en Data/B4. :{

Ik ben alleen benieuwd hoe ze dat willen regelen met Riker en Troi. :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Inderdaad, die worden steeds vatsiger, kunnen misschien beter 2 CGI's gebruiken :lachhuil:
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Alsjeblieft niet nee. Laat Spiner maar thuis!
En acteurs van de overige series ook. Muv TNG gastacteurs zoals Meany en Schultz. Indien het verhaal erom vraagt natuurlijk.
Michael Dorn schreef:"Hopefully it will be a Worf story," he added, "where Worf saves the galaxy and gets the cute chick."
Ah, net als in DS9. 8-)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Might that include Captain Kirk? "I would love that. I'm very fond of William Shatner," Stewart said.


Ik hoop t niet.
Dat wordt of een prequel iets of geneuzel met timetravel ofzo.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

EMH schreef:
Might that include Captain Kirk? "I would love that. I'm very fond of William Shatner," Stewart said.


Ik hoop t niet.
Dat wordt of een prequel iets of geneuzel met timetravel ofzo.
Bovendien bewees Generations dat zoiets niet werkt.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

idd geen tijd travel geneuzel. Niet nog meer slappe verhaallijntjes om Picard en Kirk bij elkaar te krijgen. Bovendien is Kirk niet meer en Shatner kan echt geen jongere versie van Kirk meer spelen.

Spiner niet lozen, maar zeker geen hoofdrol. Ik kan me niet voorstellen dat B4 de plaats en rang van Data zomaar over kan nemen.

En met Riker en Troi bedoelde ik niet zozeer het vatsiger worden (een paar maandjes cardio vooraf doet wonderen :P). Maar ik bedoelde eigenlijk het feit dat Riker en Troi op de Titan zitten en Riker de rang van Captain heeft.

Op de Enterprise zijn dus nog wat senior staff posities op te vullen. :)
-Een First Officer
-Data's positie (Ops? en Second Officer)
-Councelor (Lijkt me een goed idee om die positie te dumpen :))
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Ik zou graag nog een film willen zien. Maar als ik deze berichten lees, betwijfel ik of het wat wordt. Hoop dat ik ongelijk krijg.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Section31 schreef:Spiner niet lozen,
Jawel, jawel. :)

Riker en Troi hoeft niet zo'n groot probleem te zijn. Sulu had ook zijn eigen schip in TUC.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Riker en Troi hoeven nou niet zozeer terug te komen :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

3rd RemataKlan schreef:Jawel, jawel. :)
B4 doodzwijgen is ook niks, ook al was het hele idee van B4 crap.
B4 kan een kleine cameo hebben waaruit blijkt dat hij niet het potentieel heeft van Data en daarom geen functie van betekenis op de Enterprise heeft.
Denk alleen niet dat Spiner daarmee akkoord gaat. :+
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Spiner de rol van een vervangende Data laten spelen is geen goed idee. Het geeft meer het idee dat ze een main caracter toch niet wille laten sterven. Dat idee kreeg ik bij Nemesis aan het eind.
Data gaat dood maar die B4 toch stiekum de nieuwe Data laten worden.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Miriam schreef:Riker en Troi hoeven nou niet zozeer terug te komen :)
Riker eindelijk zijn eigen command, dat wil ik zien! :)
Het hoeft geen hoofdrol te zijn, maar een ondersteunende rol kan best leuk zijn. Krijgen we ook meteen de Titan te zien.
Zoals 3rd al zei kan het vergelijkbaar zijn met rol van Sulu in TUC.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Section31 schreef:B4 doodzwijgen is ook niks, ook al was het hele idee van B4 crap.
B4 kan een kleine cameo hebben waaruit blijkt dat hij niet het potentieel heeft van Data en daarom geen functie van betekenis op de Enterprise heeft.
Denk alleen niet dat Spiner daarmee akkoord gaat
Dan blijft hij toch lekker thuis.

Kans op meer en fatsoenlijke aandacht voor de overige personages.
HorckDude schreef:Riker eindelijk zijn eigen command, dat wil ik zien!
Het hoeft geen hoofdrol te zijn, maar een ondersteunende rol kan best leuk zijn. Krijgen we ook meteen de Titan te zien.
Zoals 3rd al zei kan het vergelijkbaar zijn met rol van Sulu in TUC.
Of Riker en Troi zijn gewoon op de Enterprise-E aan het werk. Uit het script of verwijderde scene blijkt dat ze het toch maar niets vonden op de Titan. Net als Worf in Nemesis. :roll:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Hoe zit dat dan met Worf :?

Iedereen weet dat hij ambassoder is geworden op kronos :)
Laatst gewijzigd door Miriam op 29 jan 2006, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

EMH schreef:Spiner de rol van een vervangende Data laten spelen is geen goed idee. Het geeft meer het idee dat ze een main caracter toch niet wille laten sterven. Dat idee kreeg ik bij Nemesis aan het eind.
Data gaat dood maar die B4 toch stiekum de nieuwe Data laten worden.
Het beste wat B4 verdient in mijn ogen is een kleine cameo waaruit blijkt dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Stel je voor dat één van de main storylines zou gaan over B4 :X :{
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Section31 schreef:Het beste wat B4 verdient in mijn ogen is een kleine cameo waaruit blijkt dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Dat is al teveel. Gewoon een verwijzing dat hij bij Bruce Maddox is. :lol:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

3rd RemataKlan schreef:Of Riker en Troi zijn gewoon op de Enterprise-E aan het werk. Uit het script of verwijderde scene blijkt dat ze het toch maar niets vonden op de Titan. Net als Worf in Nemesis. :roll:
Ze misten de Enterprise :lachhuil:
Nee niks van dat soort gezeik in Trek XI graag, Riker en Troi zitten op de Titan.
Punt uit! :)

En Worf... tja..
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Een scene waarin B4 doorbrandt en onherstelbaar beschadigd wordt :Y)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Uiteindelijk blijkt de TNG film een verhaal van ENT te zijn. Archer is naar de toekomst gereist met een gadget van Daniels om eens een kijkje te nemen in de 24ste eeuw.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

GPS schreef:Een scene waarin B4 doorbrandt en onherstelbaar beschadigd wordt :Y)
Een scene waarin Wesley op het verkeerde knopje drukt bij B4 waardoor beiden met een spateltje van de muur geschraapt kunnen worden.

:*)
EMH schreef:Uiteindelijk blijkt de TNG film een verhaal van ENT te zijn. Archer is naar de toekomst gereist met een gadget van Daniels om eens een kijkje te nemen in de 24ste eeuw.
The horror :X
Plaats reactie