Scheuren DVD's Special Editions

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Scheuren DVD's Special Editions

Bericht door Brunt »

Nu dacht ik dat de ellende van scheuren en barsten in DVD's alleen bij de boxsets van DS9 en TNG voorkwam, maar ik zag vandaag dat disc 1 van mijn Special Edition van Star Trek 3 nu ook een scheur in de DVD bevat. Star Trek 5 heb ik ook al eens omgeruild vanwege meerdere scheuren in de DVD, maar ik had er eigenlijk nooit achtergezocht dat de houder van de DVD wel eens de oorzaak kon zijn (fenomeen was ook totaal onbekend bij mij). Ik heb de DVD ongeveer twee jaar geleden aangeschaft en baal er wel van. Ik denk alleen niet dat ik de DVD nog geruild krijg. In ieder geval heb ik wel alle DVD's in aparte hoesjes gedaan. Nu vraag ik me alleen af of ik hierin de enige ben, of is dit al bekend bij jullie?

Edit: Ik zie nu ook dat Star Trek 6 bij een heel klein scheurtje bevat. :-( .
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

zijn eerder topics over geweest over onder andere de Deeps Space Nine DVD's als ik me niet vergis.

Sommige DVD's zitten zo strak in de tray gedrukt dat je ze bijna in tweeën breekt bij het eruit halen. een oplossing was een van de lipjes van de tray afbreken zodat de DVD er wat minder klem komt te zitten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Is vreemd want dat zou opzich niet meer moeten voorkomen sinds ds9 en de SE's zijn toch echt van later.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

De SE versie die ik heb heeft in ieder geval goede stacks, dus of de TS heeft andere stacks of hij/zij is er niet voorzichtig mee geweest of heeft pech dat er iets is gebeurd in de fabriek.
Plaats reactie