Dubbele scene op Nemesis video

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Sebas
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jul 2003, 13:24

Dubbele scene op Nemesis video

Bericht door Sebas »

Beste mensen,

Gisteren heb ik de Video van Nemesis gekeken. Hier gebeurde iets vreemds. *Spoiler* Data helpt picard ontsnappen, ze rennen dan naar de shuttlebay terwijl ze hevig onder vuur genomen worden. Wanneer data de deur opend begint de hele scene opnieuw vanaf het moment dat Shinzon de Guard die Picard liet onstnappen laat doden. Dezelfde scene komt dus twee keer voorbij. Vandaag heb ik de film weer gekeken en precies hetzelfde gebeurde. Een nogal grote fout van de videoband dus. Is dit nog bij meer mensen voorgevallen?
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

Ja, ik heb al mail gehad van mensen die dit ook hebben.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

op de dvd gebeurt dit niet, zo te zien dus alleen op video.
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

Dat is echt schandelijk. Het lijkt me een goed idee als Paramount alle defectieve banden laat vervangen.

Maar goed, dat gebeurt natuurlijk never nooit.

:r
Gebruikersavatar
Beyond Imagination
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 91
Lid geworden op: 18 apr 2003, 21:08
Locatie: Dalen

Bericht door Beyond Imagination »

Toen ik de video huurde was het me ook al opgevallen en ik ben bang dat het op alle video's zo zal zijn. Het is wel een klein beetje irritant, maar ik kan er mee leven :) En ik zal er niet op rekenen dat Paramount nog een serie banden gaat laten maken van Nemesis zonder deze fout. Hoewel dat lichtelijk afhangt van de verkoop van de video, maar dat zal wel niet zo hoog zijn. Ik heb het idee dat de meeste mensen die de video hebben gekocht dat hebben gedaan omdat ze de andere films ook op VHS hebben (ik iig wel). Misschien zou deze fout wel kunnen verklaren waarom hij al gelijk bij de eerste dag in de verkoop al was afgeprijsd tot 10 euro.
Gebruikersavatar
superborg
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 318
Lid geworden op: 14 jun 2002, 21:36
Locatie: vlagtwedde
Contacteer:

Bericht door superborg »

ik heb de dvd gezien en dus nergens last van gehad. Maar dat is inderdaad wel slecht, maar het lijkt me sterk dat ze vervangen worden
Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door Admiraal Benson »

nou ik heb de video ook en ik heb hem nu 4 keer gezien en bij de video van mij gebeurde dit niet gelukig want dit lijkt behoorlijk iritant
TARAraboemdijee
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 277
Lid geworden op: 17 okt 2003, 01:49
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door TARAraboemdijee »

Ik heb het ook niet
zijn dus niet alle videobanden
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Best wel dom eigenlijk.. Als je een video koopt mag je toch op z'n minst verwachten dat ie goed is?!?!
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

voyager-girl schreef:Best wel dom eigenlijk.. Als je een video koopt mag je toch op z'n minst verwachten dat ie goed is?!?!
Het is te zien hoe je het bekijkt, velen hadden het niet door tot er hier een topic over bestond. Met andere woorden, je moest al aandachtig kijken om het te zien.
:)

Dus zo opvallend zal het dan toch niet zijn, behalve als je het eenmaal doorhebt, dan kun je er waarschijnlijk niet meer naast kijken.
Gesloten