Picard en zijn Afro Kapsel

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Picard en zijn Afro Kapsel

Bericht door 22339 »

Op de Ba'Ku planeet werd iedereen jonger en/of beter.

Geordy zijn ogen gingen het weer doen.
Beverley haar tieten werden steviger.
Crew-members waar littekens verdwenen etc etc

Maar wat mij nu wel leuk had geleken, en dit had imo ook gedaan moeten worden. Dat picard een onwijs afro kapsel zou krijgen.

ik bedoel als die straling Geordy zijn ogen weer kan laten werken en Beverly haar tieten steviger kan maken, had het in de zelfde tijd ook Picard's haar kunnen laten groeien.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Picard en zijn Afro Kapsel

Bericht door Albi »

22339 schreef:ik bedoel als die straling Geordy zijn ogen weer kan laten werken en Beverly haar tieten steviger kan maken, had het in de zelfde tijd ook Picard's haar kunnen laten groeien.
Wil je daarmee wat zeggen over de ogen van Geordi en de tieten van Beverly of over de kaalheid van Picard?? :P:P
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Picard en zijn Afro Kapsel

Bericht door Section31 »

22339 schreef:Maar wat mij nu wel leuk had geleken, en dit had imo ook gedaan moeten worden. Dat picard een onwijs afro kapsel zou krijgen.

ik bedoel als die straling Geordy zijn ogen weer kan laten werken en Beverly haar tieten steviger kan maken, had het in de zelfde tijd ook Picard's haar kunnen laten groeien.
Picard had op de Academy nooit een Afro kapsel, zou dus een behoorlijke contuiteitsfout zijn als dat in Insurrection wel het geval was. ;)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

In 'Nemesis' was in zijn academy tijd kaal.
Volgens TNG's 'Tapestry' had hij weer wel haar.

Als we Nemesis dus moeten geloven had Picard dus helemaal geen haar moeten krijgen op de Baku planeet. Maar aangezien Nemesis helemaal gene rekening houd met continuiteit heb je gelijk en was het idd leuk geweest als Picard hier en daar wat plukjes bij kreeg.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Picard en zijn Afro Kapsel

Bericht door 22339 »

Section31 schreef:
22339 schreef:Maar wat mij nu wel leuk had geleken, en dit had imo ook gedaan moeten worden. Dat picard een onwijs afro kapsel zou krijgen.

ik bedoel als die straling Geordy zijn ogen weer kan laten werken en Beverly haar tieten steviger kan maken, had het in de zelfde tijd ook Picard's haar kunnen laten groeien.
Picard had op de Academy nooit een Afro kapsel, zou dus een behoorlijke contuiteitsfout zijn als dat in Insurrection wel het geval was. ;)
geordy was blind geboren en zijn ogen deden het ook ineens weer.
dus.....
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Hij heeft toch van die inplantaten om hem daarbij te helpen? Zie je toch duidelijk in First Contact en ook in Nemesis. Eigenlijk nooit op gelet in Insurrection.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

In Insurrection groeiden de cellen(?) van zijn echte ogen weer terug achter zijn implantaten, meende ik. Daarom had Crusher ze op een moment in de film verwijderd en kon Geordi weer 'normaal' zien.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

juist ja, als de straling geordy dus ogen kan geven, waarom picard dan geen haar?

Eigenlijk is dit best wel een flinke fout in de film vind ik.
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Ik weet even niet meer hoe die aflevering heet waarin Guinan, Picard en Keiko wwer '12 jaar' werden, maar toen had Picard wel haar. Niet echt een afro.
Gebruikersavatar
BrainZer
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 19 aug 2003, 00:42

Bericht door BrainZer »

Maar wat mij nu wel leuk had geleken, en dit had imo ook gedaan moeten worden. Dat picard een onwijs afro kapsel zou krijgen.
Dat afro kapsel vind ik wel een beetje overdreven, maar een beetje haar op die kale bast was wel leuk geweest ja. Maarja, dan had die vrouw nooit meer een kale man gezien.
Gebruikersavatar
legolasarcher
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 jun 2003, 13:58
Locatie: boxtel
Contacteer:

Bericht door legolasarcher »

haha, wat een fun hier. maar met wat haar ziet hij er wel beter uit
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Volgens mij is Picard stoerder met een MacGyver matje, of een Lorenzo Lamas( Die gast uit de serie Renegade) kapsel.
Gebruikersavatar
Sarah
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2004, 00:17

Bericht door Sarah »

In "Unification" (geloof ik, waar ze Spock ontmoeten) is Picard verkleed en heeft haar. Zonder ziet hij er echt beter uit.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Maar dat was een Romulan pruik

in Violations zie je een flashback van Beverly waarin een jongere Picard met wat haar op zijn schedel haar begeleidt naar het lichaam van haar overleden man Jack.
Gebruikersavatar
Sarah
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2004, 00:17

Bericht door Sarah »

3rd RemataKlan schreef:Maar dat was een Romulan pruik

OK, maar ik vind toch dat het gewoon tot hem behoort... in het Duits zeggen wij "Charakterkopf" -euh, ik bedoel, hij is niet echt mooi maar heeft karakter...

Misschien ga ik maar beter slapen, praat alleen nog nonsens |:(
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Is er hier dan niemand die Picard met een afro kapsel kan Photoshoppen? Ik kan het niet maar volgens mij zijn er hier wel van die kunstnaars.

Ronald
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

ik meen me (correct me if im wrong) dat picard zei dat het weer een beetje begon te groeien.
daarbij waren ze maar een paar dagen op die planeet en dan ken je egt geen afrokapsel groeie
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ronald42 schreef:Is er hier dan niemand die Picard met een afro kapsel kan Photoshoppen? Ik kan het niet maar volgens mij zijn er hier wel van die kunstnaars.

Ronald
Ik kan wel een beetje met photo/paint shop overweg...

Heb alleen geen idee hoe ik het online zou moeten zetten ;(
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

Vash schreef:Ik weet even niet meer hoe die aflevering heet waarin Guinan, Picard en Keiko wwer '12 jaar' werden, maar toen had Picard wel haar. Niet echt een afro.
Dat was in TNG - 'Rascals' :)
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Oja,

Die Ro vond het zelfs nog leuk ook om op het bed te springen. (zal wel een slechte jeugd gehad hebben ;) )
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ehm, ja dat had ze ook. Als je opgelet had, dan wist je wel dat ze daarover had gepraat met Guinan, en dat Guinan haar juist net aanspoorde om te genieten van de tijd die ze nu als kind konden doorbrengen. Ik geloof dat ze daarna samen op het bed begonnen te springen. :)

Maar goed, weer ontopic:

Ronald42 weet je zeker dat je Picard met een afrokapsel wilt zien? :X
Ik heb het namelijk geprobeerd voor mijn geest te halen. Ik vond het er niet uitzien. :-P
Gesloten