Waar zou volgens jou Star trek XI over moeten gaan?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Waar zou volgens jou Star trek XI over moeten gaan?

Bericht door Ronald42 »

Picard = Exit
Enterprise is (nog) geen optie

DUS..........................

Ik dacht iets van

* Mysterieus begin Borg vs. Borg
** Paramount intro
* Rare activiteit bij wormhole
* Sisko Terug geroepen om z'n know how + Crew inc. Worf
* Een groep Borg komen door Wormhole
* Janeway met voyager naar Bajor i.v.m. Kennis van de Borg Inc. 7of9
* Er blijken inmiddels 2 facties te zijn onder de Borg "new"(Die geen nieuwe spieces meer willen assimuleren) en de Good old Borg
* Spionnen "old wayBorg" tussen de door het worm hole gekomen "new Borg"
* Machtsstrijd (niet te openlijk) tussen Janeway (Die wil onderhandelen), Sisko (Die daar niets voor voelt) en SF command die het wormhole wil dichten.
* 7of9 die infiltreerd om de spionen te ontmaskeren. Gevangen ondervraagd bla bla bla
* De doctor die Bashir assisteerd kan voor de nodige humor zorgen.
* Waarom de Borg via Gamma vanuit Delta naar Alfa gaan weet ik zo snel ff niet maar daar is wel wat op te vinden.
* Riker kan ook nog met eigen schip z'n opwachting maken maar alleen als kleine gastrol in gevechtssence lijkt wel passend.

Zo'n script kan veel aktie als mede diepere verhaallijnen bevatten dus best of both worlds. En tegenwoordig mag een film best 2 uur duren.
Iemand andere ideeën?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Is erg fanboy-achtig.

Allerlei personages bij elkaar gooien. Borg actie. Ongeloofwaardig verhaal.
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

^
Al die redenen zijn dus perfect als het om een nieuwe film gaat. Zo slecht dat B&B ervan kwijlen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik denk niet dat Berman nog een kans krijgt om een Trek-film te maken. :)
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Geen goed ID OK wat is jullie suggestie?

DS9 lijkt mij eigenlijk perfect uitgangspunt.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

3rd RemataKlan schreef:Is erg fanboy-achtig.
Hier bedoel je mee?
3rd RemataKlan schreef:Allerlei personages bij elkaar gooien. Borg actie. Ongeloofwaardig verhaal.
2 crews kan in film heel goed werken. Is productie gewijs wellicht te duur. Waarom ongeloofwaardig verhaal. De reis van Janeway door Borg space moet z'n sporen hebben nagelaten.

Ronald
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ach ja het zal wel een droom blijven maar kom:

Storyline over het thuiskomen van Voyager en de verandering in AQ en BQ na het einde van de Dominion War, aangevuld met een vredesverdrag met de Romulans, en Bajor die lid wordt van de federatie.
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

Vraagje: waarom zouden de Borg de Wormhole gebruiken als ze transwarp hebben en daarmee op lichtjaren afstand kunnen toeslaan in het hart van Federatie ruimte?
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Chewie schreef:Vraagje: waarom zouden de Borg de Wormhole gebruiken als ze transwarp hebben en daarmee op lichtjaren afstand kunnen toeslaan in het hart van Federatie ruimte?
Transwarp is één punt, maar het wormhole verbindt Bajor met het Gamma Quadrant, terwijl de Borg het Delta Quadrant als home heeft. Dus zou wat onnuttig zijn om eerst via het Gamma Quadrant te gaan he.
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

Hoe meer je erover nadenkt hoe meer het in de lijn past van het huidige Star Trek ;)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Chewie schreef:Hoe meer je erover nadenkt hoe meer het in de lijn past van het huidige Star Trek ;)
Correct, maar dat is weer een heel andere discussie. In dit topic kan je eens dromen wat een kwaliteitsfilm zou zijn voor Trek. :)
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Het mag zo hier en daar best rammelen (Niet te veel) als het verhaal maar aantrekelijk en spannend word. Want spanning kwam er in Nemesis niet echt aan te pas.

Maar goed Heren en Dames natuurlijk uw verhaal ideeën PLEASE

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ok, poging.

Eisen:
1. DS9
2. Geen cross-overs. Hoogstens kleine cameo's

- Sisko komt terug op DS9. hij heeft geen idee waarom.
- De crew komt op de hoogte (leuk om de relaunch-characters er ook in te verwerken) van het feit dat de Dominionvrede niet de rust heeft teruggebracht in het AQ zoals men gehoopt had.
Splinterfacties van de Dominion die zich nog steeds tot de federatie keren hebben hun krachten gebundeld om nog een laatste klap te geven.
- Geruchten doen de ronde dat ze iets in handen hebben dat enorm in hun voordeel zal staan.
- Sisko begint steeds meer te begrijpen waarom hij is terug gestuurd. Hij moet kiezen tussen zijn geboren kind en zijn familie en de plicht die gelijk weer roept om de federatie te verdedigen. Bovendien zit Starfleet in zijn nek vanwege zijn verdwijning.
- Sporen leiden naar een planeet die antwoord zal geven op de beweegredenen van de splintergroepen. Het plot wordt langzaam duidelijk.
- Oude contacten worden weer aangelegd om info te verzamelen.

Op het einde komt er een groot gevecht rond de aarde om de "Dominion" eens en voor altijd het zwijgen op te leggen. Dit is echter het einde van DS9 en sommige zullen voor moeilijke keuzes komen te staan. bla, bla.

De rest is nogal vaag, weet ik veel, maar zoiets dan. Dit is dus de hoofdlijn. Hier moet dan natuurlijk een sterk en kloppend verhaal omheen.

Het einde wil ik iig een shot van het huis van Sisko op Bajor. Dat ene wat hij al helemaal uitgedacht heeft. :)
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... 0&start=13

In dit topic heb ik al wel eens wat gespeculeerd.
Ik denk dat als er op korte termijn een film komt dat deze in het post Dominion-War tijdperk gaat afspelen, maar eerder met de TNG of VOY bemanning dan met de DS9 bemanning. Waarschijnlijk wordt dan net als in de andere films de gehele Dominion War verwaarloosd. Hier ben ik duidelijk tegen. Daarom betwijfel ik of het goed is dat er op korte termijn een film komt.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Een film met een hele nieuwe crew en een heel nieuw schip... Een half jaar of een jaar na release van die film zal de bemanning van het grote doek verder gaan op het kleine doek in een nieuwe tv serie.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Kijk, dat vind ik nu een goed idee.

Ik ben ook wel te vinden voor een film die draait om de Aarde en eventueel de leiding van de Federation (president/regering) en/of Starfleet (SF Command).
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ronald42 schreef:Hier bedoel je mee?
Er worden een hoop personages van verschillende personages bij elkaar gegooid. Een overdreven gevecht met de Borg.
Ronald42 schreef:2 crews kan in film heel goed werken.
Nee dat kan niet. Er is maar beperkte tijd waardoor maar een paar personages echt kunnen schitteren. Als er dan personages van twee of drie series bij elkaar worden gegooid zullen de meeste personages weinig te doen krijgen. Tot grote teleurstelling van de fans.

Ook is er het probleem om het bij elkaar brengen van die personages geloofwaardig te maken. Verder maakt zo'n actie het Star Trek universum zo kleinschalig.
Ronald42 schreef:Waarom ongeloofwaardig verhaal. De reis van Janeway door Borg space moet z'n sporen hebben nagelaten.
Ja dat hebben we gezien. De Borg zijn volledig onderuit gehaald als geloofwaardige tegenstander. De Borg zelf zijn maar een tweedimensionale vijand die niet interessant is. De Borg zijn niet meer serieus te nemen.

mr_Vulcan schreef:Splinterfacties van de Dominion die zich nog steeds tot de federatie keren hebben hun krachten gebundeld om nog een laatste klap te geven.
Zoiets gebeurt niet. Alle Dominion troepen trokken zich terug naar het Gamma Kwadrant. Er zijn geen splintergroepen. Ook als die er zouden zijn dan zijn te klein om de Geallieerden of alleen de Federatie nog te bestrijden. Als ze hun laatste klap (lees: stuiptrekking) hebben gegeven worden ze toch weggevaagd.
mr_Vulcan schreef:- Geruchten doen de ronde dat ze iets in handen hebben dat enorm in hun voordeel zal staan.
Zoals één of ander doomsday wapen zoals in Generations, Insurrection en Nemesis.

Als DS9 naar het grote doek mocht gaan dan dient het de LOTR behandeling te krijgen. Drie films van drie uur gebaseerd op de Relaunch. Het laatste deel zal 'Return Of The Emissary' zijn. 8-)



Het is veel aannemelijker dat als er een film komt dit met een compleet nieuwe crew zal zijn. Er zal gedacht worden dat zo'n film toegankelijker is voor het grote publiek, mogelijk is dat ook zo. Verder geen last van acteurs met speciale wensen zoals een topsalaris en invloed op het script.

Op dit moment hebben in Paramount's ogen DS9 en VOY niet het publiek om een grote film te rechtvaardigen. ENT al helemaal niet. De Xindi 'arc' heeft de kijkcijfers niet verhoogd. Het enige wat dat heeft gedaan is het publiek dat niet was weggejaagd, nog niet weggejaagd.

Een mogelijke overstap naar het tv-scherm kan, alleen dan zullen er wel onbekende acteurs worden genomen.

Als het alleen om de films draait dan zou Paramount nog kunnen gaan voor bekende acteurs. Ben Affleck als de Captain.

Mocht Paramount doordraaien dan gaat het voor een reboot. Ben Affleck als Captain Kirk.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 18 jan 2004, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Mocht Paramount doordraaien dan gaat het voor een reboot. Ben Affleck als Captain Kirk.
OH NEEEEE dat zeker niet net zo iets als bij Battlestar Galactica. (Hoewel ik ze nog moet kijken) Is Scottie ineens een vrouw. :-D Maar ik zie wel een aantal van je punten en kan ik het ook wel mee eens zijn (2 crews is OUT)
Overgens zou 'Return Of The Emissary' het eerste deel moeten zijn ander zou Sisko wel erg laat op komen draven.

Ronald
Laatst gewijzigd door Ronald42 op 18 jan 2004, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

De nieuwe Battlestar Galactica is goed gedaan IMO.

En je moet rekening houden met het feit dat Galactica maar een kleine serie was. Is nooit groot geworden. Een reboot met zoiets is begrijpelijk.

Maar Star Trek is veel groter. De originele serie was een stuk populairder dan BSG. 10 bioscoopfilms, verschillende vervolgseries.

Zoiets mag niet gereboot worden.
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

Visitor1982 schreef:Een film met een hele nieuwe crew en een heel nieuw schip... Een half jaar of een jaar na release van die film zal de bemanning van het grote doek verder gaan op het kleine doek in een nieuwe tv serie.
Dit vind ik ook wel een hele strakke, maar ik zou dan toch eerst een nieuwe serie beginnen en dan na 2/3 seizoenen een film maken met die crew, dan ken je de crew ook beter. als het wat langer duurt voordat er weer een film komt dan kunnen ze misschien ook een betere film maken dan Nemesis 8-)
Gebruikersavatar
The Borg
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 apr 2004, 21:43
Locatie: kloosterzande, aarde, ver buiten delta kwadrant (op de aarde), misschien straks op een borg-cube!!!
Contacteer:

Re: Waar zou volgens jou Star trek XI over moeten gaan?

Bericht door The Borg »

Ronald42 schreef:Picard = Exit
Enterprise is (nog) geen optie

DUS..........................

Ik dacht iets van

* Mysterieus begin Borg vs. Borg
** Paramount intro
* Rare activiteit bij wormhole
* Sisko Terug geroepen om z'n know how + Crew inc. Worf
* Een groep Borg komen door Wormhole
* Janeway met voyager naar Bajor i.v.m. Kennis van de Borg Inc. 7of9
* Er blijken inmiddels 2 facties te zijn onder de Borg "new"(Die geen nieuwe spieces meer willen assimuleren) en de Good old Borg
* Spionnen "old wayBorg" tussen de door het worm hole gekomen "new Borg"
* Machtsstrijd (niet te openlijk) tussen Janeway (Die wil onderhandelen), Sisko (Die daar niets voor voelt) en SF command die het wormhole wil dichten.
* 7of9 die infiltreerd om de spionen te ontmaskeren. Gevangen ondervraagd bla bla bla
* De doctor die Bashir assisteerd kan voor de nodige humor zorgen.
* Waarom de Borg via Gamma vanuit Delta naar Alfa gaan weet ik zo snel ff niet maar daar is wel wat op te vinden.
* Riker kan ook nog met eigen schip z'n opwachting maken maar alleen als kleine gastrol in gevechtssence lijkt wel passend.

Zo'n script kan veel aktie als mede diepere verhaallijnen bevatten dus best of both worlds. En tegenwoordig mag een film best 2 uur duren.
Iemand andere ideeën?
Éen tip:Reis door de tijd, zoek Voyager op en reis met hun mee in het delta qwadrant. Word geasimiliseert (rotwoord) en wordt een Dar. Je bent toch een Borg fan?
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

HorckDude schreef:Kijk, dat vind ik nu een goed idee.

Ik ben ook wel te vinden voor een film die draait om de Aarde en eventueel de leiding van de Federation (president/regering) en/of Starfleet (SF Command).
eej, jij jat mijn idee uit dat topic voor die nieuwe serie. :-D

maar daar ben ik ook wle voor te vinden.
Gebruikersavatar
'Bones' McCoy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2002, 12:38
Locatie: U.S.S. Thirodius (NCC-89634)
Contacteer:

Bericht door 'Bones' McCoy »

Kunnen we Kirk incl de rest van de Tos-crew nie terughalen. Voor Bones worden dan gewoon archive footages en cgi effecten gebruikt (moet lukken (zie Gollum)).
En een cross-over van verschillende series moet wel kunnen, in de serie krijgt ook niet ieder karakter evenveel screentime. Zolang elk karakter iets zegt en zijn talenten tot uitvoer brengt zijn de fans al tevreden.

Dus een andere cross-over TNG en TOS, moet wel kunnen (dit keer met de hele tos-crew(zie bovenstaande) en Ent(-A)).
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Ik denk niet dat dat een succes zou worden. Er zijn maar weinig fans die TOS nog goed genoeg vinden. Is te oud aan het worden. TNG heeft z'n eind film in Nemesis gemaakt, en ENT is cker nog te vroeg.
Voyager zou ook geen goede keus zijn, omdat alle films in de tijd na de series zijn gemaakt. En met Voyager kan je dan denk ik geen goed verhaal krijgen (zie "End Game"). DS9 is alles al over verteld. Misschien niet alles nee, maar ik denk ook dat de meeste fans een film met een starship willen hebben.

Dat idee van Visitor1982 vind ikzelf een goed idee. Een geheel nieuwe crew, die na Enterprise op het kleine doek verschijnt. Alleen dan moet er weer veel verzonnen worden. B&B weg, alleen laat Braga maar blijven. En laat em samen met Moore. Dat zou wel een topfilm zijn denk ik. Maybe eentje die ook begint op de Enterprise-E, met Riker als captain. Dit op een geheimzinnige wijze verdwijnt. Volgende scene: De Enterprise-F. Een nieuwe-class starship. Met de nieuwe crew aan boord. Die op de een of andere manier de Ent-E tegen komt. Een soort TNG "Yesterday's Enterprise" visie.
Gebruikersavatar
'Bones' McCoy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2002, 12:38
Locatie: U.S.S. Thirodius (NCC-89634)
Contacteer:

Bericht door 'Bones' McCoy »

Tha Ertenal schreef:Ik denk niet dat dat een succes zou worden. Er zijn maar weinig fans die TOS nog goed genoeg vinden. Is te oud aan het worden. TNG heeft z'n eind film in Nemesis gemaakt, en ENT is cker nog te vroeg.
Voyager zou ook geen goede keus zijn, omdat alle films in de tijd na de series zijn gemaakt. En met Voyager kan je dan denk ik geen goed verhaal krijgen (zie "End Game"). DS9 is alles al over verteld. Misschien niet alles nee, maar ik denk ook dat de meeste fans een film met een starship willen hebben.

Dat idee van Visitor1982 vind ikzelf een goed idee. Een geheel nieuwe crew, die na Enterprise op het kleine doek verschijnt. Alleen dan moet er weer veel verzonnen worden. B&B weg, alleen laat Braga maar blijven. En laat em samen met Moore. Dat zou wel een topfilm zijn denk ik. Maybe eentje die ook begint op de Enterprise-E, met Riker als captain. Dit op een geheimzinnige wijze verdwijnt. Volgende scene: De Enterprise-F. Een nieuwe-class starship. Met de nieuwe crew aan boord. Die op de een of andere manier de Ent-E tegen komt. Een soort TNG "Yesterday's Enterprise" visie.
Tos is misschien wel te oud, maar dat boeit nie, laat hun gewoon weer hun rol vertegenwoordigen, Kirk's dood in Generations, was ook nie bepaald 'eervol' :-P , en de slogan van Nemesis was "a generation final journey begins" er kan\kunnen dus film(s) komen dat die eindigt, soort van afscheids triologie :-D , ST2, 3 en 4 waren ook een ST-triologie
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Hoe wou je daar nou weer de TOS-crew in betrekken? Die zijn al jaren dood...
Gebruikersavatar
'Bones' McCoy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2002, 12:38
Locatie: U.S.S. Thirodius (NCC-89634)
Contacteer:

Bericht door 'Bones' McCoy »

Tijdtravel, anomalies, bufferoplossingen (a la TNG:Relics), gewoon in de 23e eeuw laten afspelen
Oplossingen genoeg...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Geen film, en weet je waarom omdat Star Trek aan alle kanten uitgemolken is, zeker na series als Voyager en Enterprise waar alle geloofwaardige vijanden (Borg) uitgemolken zijn... En Enterprise waar ineens rassen voorkomen die pas in TOS of later werden geintroduceerd...

Ik kijk al jaren naar Star Trek; en kijk er nog steeds graag naar op zijn tijd, maar als ze op deze manier vooral naar star trek nemesis doorgaan moeten ze gewoon ophouden, en baan maken voor andere sf series/films die nog niet uitgemolken zijn...

Tos, goede leuke vermakelijke films zelfs Star Trek V - the final frontier is niet zo erg als latere T:NG films...

Generations ----> toch nog vermakelijke film (het is alweer een tijd geleden voor mij dat ik hem gezien heb)...

First Contact ----> Leuke actie film, beetje vaag over dat ene ruimte kubus die op de aarde afgaat... Nog net voor dat de borg werden uitgemolken of toch niet ?

Insurrections ----> Een film waar teministe nog over de Domion word gesproken...

Nemesis ----> Foute film, compleet ongeloofwaardig verkrachten van Romulan Star Empire in al zijn manieren, er word net gedaan of de oorlog tussen de domion en de aarde nooit gebeurd is...

Vooral dankzij Enterprise en Nemesis vind ik dat ze nou moeten kappen Star Trek...
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Enterprise moet je apart nemen. De fans wouden juist dat het een 'Star Trek' serie werd. Dus eigenlijk is het onze schuld! Verder wordt je teveel meegenomen door Deep Space Nine. Je bent te verwend met je Dominion War. Tuurlijk was die gaaf, maar er zijn meer dingen outa space! Maybe heeft Nemesis iets teveel van het goede, maar ik weet zeker dan Berman een top-startrek film kan maken. Het probleem alleen is dat hij geld wil verdienen. En als je een film maakt die helemaal klopt zou dat minder geld opleveren dan dat er vette actie en alles en nieuw enzo in kwam! Iemand op dit forum zij een xtje dat Star Trek een niché product was. En daar had hij/zij helemaal gelijk in.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

de dominion war is gebeurd, daar moet je rekening mee houden of je ds9 nu tof vind of niet.

(dom?) vraagje: wat is de ds9 relaunch :X
Gesloten