Star trek 11?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Burning Liquid
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 feb 2004, 14:45
Locatie: Ermelo

Star trek 11?

Bericht door Burning Liquid »

WIE O WIE weet of er een star trek 11 komt?
Gebruikersavatar
spow777
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 feb 2004, 09:44
Locatie: Asperen

Bericht door spow777 »

Ik hoop het ten zeerste!!!
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Op dit moment erg onwaarschijnlijk, misschien over een aantal jaren.
Gebruikersavatar
Burning Liquid
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 feb 2004, 14:45
Locatie: Ermelo

Bericht door Burning Liquid »

Mocht er een nieuwe film komen... speelt de crew van TNG erin mee over een andere?
De crew van Enterprise zou een goed id zijn *D :-P
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Om een nog grotere flop te krijgen wel. :)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Dat ligt toch in mindere mate aan de crew en meer aan schrijvers, producenten en regisseur?
Gebruikersavatar
Burning Liquid
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 feb 2004, 14:45
Locatie: Ermelo

Bericht door Burning Liquid »

Ja anders krijg je het zelfde als bij the matrix 2 en 3 dat was haast geen verhaal meer alleen 2x 90min special effects achter elkaar :{ :X :-P
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Nee, een movie met de crew van Voyager. Dat wordt een echte hit. Als er dan tenminste een goed verhaal van wordt gemaakt. :-D
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nebulaguy schreef:Dat ligt toch in mindere mate aan de crew en meer aan schrijvers, producenten en regisseur?
Je krijgt dan een film gebaseerd op een serie die te weinig kijkers trok op TV. En ook nog eens met personages waar amper iemand iets om geeft.

De zeer populaire TNG heeft gefaald aan de boxoffice en dan zal ENT die met één been in het graf staat het eventjes doen? :lol:

Denk je nou echt dat de Paramount Movie divisie geld gaat uitgeven voor zoiets?

Ze waren al huiverig om een TNG film te maken en wilden liever een nieuwe cast hebben maar Rick Berman heeft ze toch kunnen overtuigen. Resultaat: $43 miljoen binnenland en ongeveer $20 miljoen buitenland. Kortom een flop.

Er komt geen TNG film met Frakes in de hoofdrol. Geen DS9, VOY of ENT, ook gee gemixte fanboy film.

Wat blijft er dan over?

Een film van een eventuele zesde serie mocht die een kijkcijfer hit zijn. Weinig kans.

Een film met een nieuwe film-cast. Dit is denk ik de meest realistische kans. Er kunnen bekende acteurs worden gecast voor de rollen. En misschien, bij succes het voortzetten met een serie waarbij enkele van de bekende acteurs vervangen worden door tv-acteurs. (ala StarGate SG-1)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Er komt een film daar hoef je niet bang voor te zijn, maar wanneer is idd een kwestie. Misschien over enkele jaren als B&B weg zijn. Want die hebben geen fantasie meer, nieuw volk moet het maar eens overnemen :)
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Lees eens hier

http://www.countingdown.com/movies/2756 ... id=2763480

Food for thought of was het Food for Flops. ehhhhh what the heck. *D

Ronald
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Spiner schreef:and bringing in some of the folks from enterprise and some of the other great spin offs
NEE!!! :( NEE!!! :( NEE!!! :( niet van Enterprise, kom op zeg. Gebruik gezond verstand. Doe dan Voyager. Daar waren ook veel losse draden en daar wil je ook nog wat van zien. En anders (als het echt niet anders kan) doe dan DS9, dat vinden de mensjes hier ook wat leuker, maar GEEN ENTERPRISE!!!!! :(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Mwah, voorlopig is er toch nog niets rond enz. Het is iig duidelijk dat Spiner zich niet moet bemoeien met de scripts...ik weet het niet, we zien wel, het zal iig nog wel ff duren gezien het feit dat er nu nog niets is. Minimaal twee jaar, vermoedelijk langer dan dat.
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

Nemesis was our maiden voyage
-- Brent Spinner.

Ik twijfel sterk aan de authenticiteit van het artikel. Niet alleen staan er een aantal domme spelfouten in, maar vooral bovenstaande quote slaat nergens op; het beketend namelijk 'de eerste reis'. Gek, als je praat over al 4 TNG films.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Chewie schreef:Nemesis was our maiden voyage
-- Brent Spinner.

Ik twijfel sterk aan de authenticiteit van het artikel. Niet alleen staan er een aantal domme spelfouten in, maar vooral bovenstaande quote slaat nergens op; het beketend namelijk 'de eerste reis'. Gek, als je praat over al 4 TNG films.
Spelfouten zijn te wijten aan diegene die het "Gerpskoen" interview heeft uit getypt. En wellicht zei hij dus ook geen "Maiden" maar iets wat daar op leel alkan ik echt ff niet bedenken wat.

Ronald
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

Chewie schreef:Nemesis was our maiden voyage
-- Brent Spinner.

Ik twijfel sterk aan de authenticiteit van het artikel. Niet alleen staan er een aantal domme spelfouten in, maar vooral bovenstaande quote slaat nergens op; het beketend namelijk 'de eerste reis'. Gek, als je praat over al 4 TNG films.
Betekent is met een T en niet met een D
:-D
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

Ik heb het over fouten als NEMEIS ipv Nemesis. En al eerder genoemde fanboy ideeën als crossovers naar andere series, waarbij Enterprise bij naam genoemd wordt. :?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Star Trek XI- The Reunion. :-D over 4 jaar of zo.
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

EMH schreef:Star Trek XI- The Reunion. :-D over 4 jaar of zo.
Bedoel je met Reunion een samenkomst van TNG, DS9 en VOY ?! Ze spelen immers alle 3 in dezelfde "galactic years".

Zou wel gaaf zijn, Odo samen met Mr.Data, Reginald Barclay, Captain (of is ze dan al Admiral) Kathryn Janeway, Jean-Luc Picard, Annika Hansen (aka 7 of 9), Tom Paris + gezin, Neelix?!, Tuvok, Jadzia en anderen!!
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Spriety schreef:Zou wel gaaf zijn.
Het zou ook erg onrealistisch zijn :{ .
Spriety schreef:Jadzia
Jadzia is dood.
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

So is Trek.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Nou nou, mensen, zijn we allemaal deprie ofzo??? Omdat het eventjes niet goed gaat is ST maar gelijk dood?? kom op nou, ST leeft en zal blijven leven. Wacht maar af. Een beetje de spirit erin houden hoor!
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Jason B schreef:Omdat het eventjes niet goed gaat is ST maar gelijk dood??
Ik noem vijf jaar geen eventjes ;) .
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

In ST context wel. Ik bedoel, als iets pas 2 á 3 jaar bezig was, en al in een dip zat oke, dan is het wat anders. Maar een serie van 35 jaar (als ik het goed heb) en dan een tijdje in een dip zit is het nog niet eens zoveel. En trouwens, Voyager mag hier dan wel een non-favo serie zijn, maar in amerika en andere landen is het wel een succes :-D
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Vijf tegenvallende jaren (ook wel wat betreft kijkcijfers) is erg lang, ook voor een al meer dan 35 jaar bestaande franchise. ENT was denk ik al lang stop gezet als het de naam Star Trek niet zou dragen.
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

Frank schreef:Jadzia is dood.
Toch niet ècht?! Je weet nooit in welk timeframe een nieuwe ST-Movie wordt gezet, toch?! Misschien wel ten tijde van Jadzia's leven!!?!
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Spriety schreef:
Frank schreef:Jadzia is dood.
Toch niet ècht?! Je weet nooit in welk timeframe een nieuwe ST-Movie wordt gezet, toch?! Misschien wel ten tijde van Jadzia's leven!!?!
Heeft Jadzia ooit geleefd dan? :{
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

Dennis schreef:
Spriety schreef:
Frank schreef:Jadzia is dood.
Toch niet ècht?! Je weet nooit in welk timeframe een nieuwe ST-Movie wordt gezet, toch?! Misschien wel ten tijde van Jadzia's leven!!?!
Heeft Jadzia ooit geleefd dan? :{
Duh!!! Misschien GAAT ze wel ooit leven!!! *D
Ik sprak in "Star Trek"-serie-characters...!!
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Spriety schreef:
Dennis schreef:
Spriety schreef:
Frank schreef:Jadzia is dood.
Toch niet ècht?! Je weet nooit in welk timeframe een nieuwe ST-Movie wordt gezet, toch?! Misschien wel ten tijde van Jadzia's leven!!?!
Heeft Jadzia ooit geleefd dan? :{
Duh!!! Misschien GAAT ze wel ooit leven!!! *D
Ik sprak in "Star Trek"-serie-characters...!!
Is dat nieuwe taal? Gaaf 8-)
Quark Sisko Janeway Nog!!!!! :(
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

TO BOLDLY BLOW LIKE NO TREK HAS BLOWN BEFORE!!
Paramount is a studio that seems to be scrambling to figure out just what its identity is. For the last five years, it seems like they’ve been the home of stalled, desperately un-hip franchises, Ashley-Judd-in-peril movies, and weak Billy Friedkin pity gigs. They seem to be working to change that, though, with films like SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW and A PRINCESS OF MARS in the pipeline. I want to believe that Paramount can turn it around.
But when I hear about their plans for STAR TREK, I have to wonder. Are they unable to tell a good idea from a bad one where this particular franchise is concerned? I’m not the world’s biggest fan of TREK in any flavor, but I sympathize with TREK fans. You guys have it rough. And it’s about to get rougher.
First, the good news. No Berman. No Braga. Instead, Jordan Kerner (SNOW DOGS, INSPECTOR GADGET, THE MIGHTY DUCKS and D2 and D3) is being brought in to produce. Right now, he’s in the early stages of developing a prequel trilogy. First question, obviously, is “a prequel to what?” After all, the various TV shows have played all sorts of tricks with the timeline. When I hear “prequel trilogy,” it sounds to me like we’re going to see young Kirk and young Spock and young McCoy. It sounds to me like we’re talking about Starfleet Academy.
Instead, we’re looking at films that sound like they’re all about big intergalactic events, but which don’t appear to be about any characters, which is what Gene Roddenberry’s original vision was ALWAYS about. Characters. Don’t just try to tell some big budget spectacle story. I hear the first film’s about a civil war, the second film’s devoted largely to the galactic switch-over from a fission standard to fusion, and then there’s a third film where we’ll finally see an Ensign Kirk show up for all of about the last 20 minutes. Just Kirk. Nobody else. And no ENTERPRISE.
And that notion they’re discussing in hushed and excited tones about putting William Shatner’s head on a younger actor’s body? Easily the goofiest bad idea I’ve heard since Lex Luthor, flying Kryptonian. It almost makes me want to see them do it, just for the laugh value.
You’re still really early in this process, Paramount, so please... allow me to offer a little bit of constructive criticism. You need to listen to your fans. And I’m not saying listen to me. Read the message boards that are out there. Cast as wide a net as you can across fandom and let the fans remind you just what it is that made TREK so important to them in the first place. Reach out and take the time to get it right. Don’t just chase STAR WARS and LORD OF THE RINGS, and don’t throw money at it just to make STAR TREK into something it never was.
I’m going to try to bring you more details about this proposed trilogy as they continue working on it, and in the meantime, I’ll hand it over to the real TREK fans, you guys. What do you think of Paramount’s plans?
bron:
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=17250

Ik zeg niks over de betrouwbaarheid....
Gesloten