Nieuwe Star Trek film gaat over Romulan War

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

DataLord schreef:Startrek hoort eigenlijk helemaal geen oorlogs verhaal te zijn...
Ik zie niet in wat er mis is met de combinatie Star Trek en oorlog. Zolang het maar goed gedaan wordt :) .
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Oorliog is een onderdeel van het bestaan. Het haalt ook nog eens het beste en het slechtste in de mens naar boven.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

^ Klopt, maar als je TOS & TNG vergelijkt met de rest.. zie je dat het toch nogal is toegenomen.

Ik vind ook dat oorlog erbij hoort... het is ook best cool (in film dan :-P)
Maar als het zo doorgaat heeft de naam 'Trek' geen bestaan meer naar mijn mening.
Gebruikersavatar
Dr Soong
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 62
Lid geworden op: 24 jul 2003, 15:41
Locatie: Assen

Bericht door Dr Soong »

Tot nu toe zijn alle films qua tijd nog mooi op volgorde geweest. Ik zou het echt een belachelijke fout vinden als ze juist deel 11 eerder laten afspelen
Het is geen langlopende serie, het zijn op zich staande films dus waarom een film niet voor Kirk kan plaatsvinden snap ik niet. Daarbij vind ik dat er wel erg snel gezeurd en geklacht word over een film waarvan nog niemand weet wat het voor film het gaat worden. Je kunt het ook positief bekijken en er niet gelijk van uitgaan dat het een flop word.

De romulan war lijkt mij persoonlijk interesant, dit is een belangrijke periode geweest voor starfleet en de federatie, het lijkt mij dat je hier een leuke film van kunt maken.



In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst (of iets in die geest)
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Als het niet uitmaakt... waarom heet het dan 'XI' Als ie zo graag terug wilt had ie daar maar als eerst mee moeten beginnen... Niet dat Berman er wat aan kan doen want in die tijd had hij er nog niets over te zeggen. >:) (leefde Roddenbery nog maar)

Ik geef nu alleen commentaar op de titel... Nu wil ik niet meteen zeggen dat het geen goeie film kan worden. Eerst zien dan geloven denk ik altijd maar.
Dr Soong schreef:Daarbij vind ik dat er wel erg snel gezeurd en geklacht word over een film waarvan nog niemand weet wat het voor film het gaat worden.
Nee maar de vermoedens zijn erg sterk... al vond ik Nemesis zelf helemaal geen slechte film. Alleen al het idee dat het over de academy gaat, lijkt me al saai genoeg.

Maar dit zijn alleen nog maar verwachtingen, ik oordeel 'nog' niet.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

8472 was al aardig afgehandeld in VOY zelf, beetje raar dat een VOY fan als jij dat niet weet.
!!!!!!!!!!!!!

daar weet ik alles van en wat jij aardig afgehandeld vind vind ik niet, dat groepje daar zei we zullen het voorstellen maar we kunnen niets beloven (iets in die richting) en dat noem ik helemaal niet afgehandeld. Wat nou als ze hun niet geloofden en alsnog de federatie en alles willen aanvallen?????????

Of nog een idee, waarom sturen de borg altijd maar 1 klein kut schip laat ze eens een echte oorlog met de federatie houden en laten ze 20 schepen of nog meer sturen zien wat er dan gebeurt.


En als jullie gaan zeuren dat de film star trek xi heeft zijn jullie dom bezig, het is tog de 11e star trek film????? of niet, dat het eerder dan de andere afspeelt is een heel ander verhaal. maar het is en blijft de elfde star trek film.

en je kan het altijd nog zo gaan doen
star trek 0
star trek -1
zouden jullie dat dan beter vinden omdat het voor de eerste star trek film afspeelt ??????????

MODERATOR EDIT:
Te grote hoeveelheid leestekens verwijderd
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Tactical_Cube schreef:Wat nou als ze hun niet geloofden en alsnog de federatie en alles willen aanvallen?
Ik denk niet dat fans daar erg veel zin in gaan hebben... 8470 is waarschijnlijk allang terug naar hun eigen ruimte... zoniet, dan duurt het nog jaren voor ze in het alpha quadrant aankomen.
En dan nog... het incident met 8472 en Voyager was nog goed afgelopen. Ik zie daar geen oorlog meer in.
Tactical_Cube schreef:Of nog een idee, waarom sturen de borg altijd maar 1 klein kut schip laat ze eens een echte oorlog met de federatie houden en laten ze 20 schepen of nog meer sturen zien wat er dan gebeurt.
Normaal gesproken was 1 zo'n cube genoeg geweest... Het was in het voordeel dat Picard hun zwakke plek wist te vinden. Anders waren ze er alsnog geweest. De scheepjes vlogen met bosjes uit de lucht.
Tactical_Cube schreef:En als jullie gaan zeuren dat de film star trek xi heeft zijn jullie dom bezig, het is tog de 11e star trek film????? of niet, dat het eerder dan de andere afspeelt is een heel ander verhaal. maar het is en blijft de elfde star trek film.
Waar heb jij het nou weer over?... volgens mij ben jij zelf degene die dom bezig is. ( XI = 11 !!!)
Tactical_Cube schreef:star trek 0
star trek -1
zouden jullie dat dan beter vinden omdat het voor de eerste star trek film afspeelt ?
Nee, als ze zo graag terug in de tijd willen gaan... hadden ze beter gewoon nooit het deel nummer erbij moeten verwerken! Gewoon StarTrek - (titel) Dan maakt het niks uit.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Tactical_Cube schreef:daar weet ik alles van en wat jij aardig afgehandeld vind vind ik niet, dat groepje daar zei we zullen het voorstellen maar we kunnen niets beloven (iets in die richting) en dat noem ik helemaal niet afgehandeld. Wat nou als ze hun niet geloofden en alsnog de federatie en alles willen aanvallen?
Ik vind niet dat Species 8472 moet terugkomen. Prey was nog wel een goede aflevering, maar In the Flesh wat een rotaflevering. Als Species 8472 in een film de Federatie aanvalt (iets waar ik heel erg op tegen ben), dan is het verder Janeways schuld als Starfleet geen wapen tegen ze heeft. Janeway heeft het wapen weggegeven :{ .
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Echt zwaar dom van Janeway om allerlei schaarse dingen zomaar weg te geven... Zouden ze de data niet in de computer hebben zitten?
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

^

Ze zullen best wel weten hoe ze het wapen moeten maken, als je dat bedoelt.
Het enige nadeel is dat Species 8472 zich er op voor kan bereiden.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

maar In the Flesh wat een rotaflevering
ik vind van niet, maar ik heb trouwens gehoord dat er niet meer 8472 in voyager zat omdat de special effects dan te duur zouden zijn.
in een film de Federatie aanvalt (iets waar ik heel erg op tegen ben),
waarom???
dan is het verder Janeways schuld als Starfleet geen wapen tegen ze heeft. Janeway heeft het wapen weggegeven
anders was er dan al oorlog geweest dus dan had starfleet command er helemaal niets aan kunnen doen, Janeway heeft toen iniedergeval tijdgerekt.
8470 is waarschijnlijk allang terug naar hun eigen ruimte... zoniet, dan duurt het nog jaren voor ze in het alpha quadrant aankomen
in the flesh is met nemesis al iets van 4/5/6 jaar geleden dus tijd hebben ze genoeg gehad, en met die poorten kunnen ze sneller reizen dan de federatie dus ze kunnen er snel komen.
Ze zullen best wel weten hoe ze het wapen moeten maken, als je dat bedoelt.
Het enige nadeel is dat Species 8472 zich er op voor kan bereiden.
Janeway is echt niet zo dom geweest om alles weg te donderen over hoe je het wapen maakt en ook al zou ze dat hebben gedaan dan weet de doktor nog steeds hoe et gemaakt werd, en je kan wapens altijd aanpassen en vernieuwen, 8472 weet alleen van het wapen wat ze toen hadden en wie weet is starfleet daar al mee bezig, Janeway heeft ze echt wel over 8472 verteld.

en o ja datalord
met xi bedoelde ik XI ik had alleen geen hoofdletters 8-)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube, in de toekomst graag het gebruik van leestekens beperken. Hierdoor wordt de scherm layout ook niet verpest.


Verder het verzoek aan iedereen om on-topic te blijven. Het is namelijk Romulan War en niet Species 8472 War. :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ok kzal om de leestekens denken

maar het gaat er gewoon over waar deze film ook over had kunnen gaan 8-)

en ik ben al genoeg topics tegengekomen waar over andere dingen gezeikt word dus dit kan vast wel effetjes, maar ik maak dan wel een nieuw topic aan en kopieer de berichten die hier staan :-D :-P
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Tactical_Cube schreef:met xi bedoelde ik XI ik had alleen geen hoofdletters.
Nee dat weet ik ook wel, zo achterlijk ben ik ook weer niet. Daarom begrijp ik juist jouw zinnetje niet. XI is toch elf! (11) k? Wat klopt er niet dan?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

jullie zeiden dat het stom zou zijn als startrek 11 over iets ging wat voor star trek 1 is, toen bedoelde ik dat ze het tog geen star trek 0 / -1 ofzo konden gaan noemen.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Dan moeten ze het gewoon helemaal niet doen... of anders gewoon geen delen noemen. Maar daarvoor is het al te laat. =/
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

maar dat met die delen dat zie je volgens mij nergens.

Ik weet dat nemesis 10 is
maar ik zie overal star trek nemesis en niet star trek 10 nemesis of zonder nemesis erachter het is volgens mij gewoon om aan te geven om de hoeveelste star trek film het is en het heeft volgens mij voor de rest ook niets met de titel te maken.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

bij de tng films zie ik idd geen delen.. bij 1 t/m 6 wel.
Gesloten