Waar kan startrek XI beter over kunnen gaan???

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Waar kan startrek XI beter over kunnen gaan???

Bericht door Tactical_Cube »

dit is een vervolg van ergens anders

datalord zei
Tactical_Cube schreef:
Wat nou als ze hun niet geloofden en alsnog de federatie en alles willen aanvallen?

Ik denk niet dat fans daar erg veel zin in gaan hebben... 8470 is waarschijnlijk allang terug naar hun eigen ruimte... zoniet, dan duurt het nog jaren voor ze in het alpha quadrant aankomen.
En dan nog... het incident met 8472 en Voyager was nog goed afgelopen. Ik zie daar geen oorlog meer in.

Tactical_Cube schreef:
Of nog een idee, waarom sturen de borg altijd maar 1 klein kut schip laat ze eens een echte oorlog met de federatie houden en laten ze 20 schepen of nog meer sturen zien wat er dan gebeurt.

Normaal gesproken was 1 zo'n cube genoeg geweest... Het was in het voordeel dat Picard hun zwakke plek wist te vinden. Anders waren ze er alsnog geweest. De scheepjes vlogen met bosjes uit de lucht.

Tactical_Cube schreef:
En als jullie gaan zeuren dat de film star trek xi heeft zijn jullie dom bezig, het is tog de 11e star trek film????? of niet, dat het eerder dan de andere afspeelt is een heel ander verhaal. maar het is en blijft de elfde star trek film.

Waar heb jij het nou weer over?... volgens mij ben jij zelf degene die dom bezig is. ( XI = 11 !!!)

Tactical_Cube schreef:
star trek 0
star trek -1
zouden jullie dat dan beter vinden omdat het voor de eerste star trek film afspeelt ?


Nee, als ze zo graag terug in de tijd willen gaan... hadden ze beter gewoon nooit het deel nummer erbij moeten verwerken! Gewoon StarTrek - (titel) Dan maakt het niks uit.
FRANK zei
Tactical_Cube schreef:
daar weet ik alles van en wat jij aardig afgehandeld vind vind ik niet, dat groepje daar zei we zullen het voorstellen maar we kunnen niets beloven (iets in die richting) en dat noem ik helemaal niet afgehandeld. Wat nou als ze hun niet geloofden en alsnog de federatie en alles willen aanvallen?


Ik vind niet dat Species 8472 moet terugkomen. Prey was nog wel een goede aflevering, maar In the Flesh wat een rotaflevering. Als Species 8472 in een film de Federatie aanvalt (iets waar ik heel erg op tegen ben), dan is het verder Janeways schuld als Starfleet geen wapen tegen ze heeft. Janeway heeft het wapen weggegeven .

Datalord zei
Echt zwaar dom van Janeway om allerlei schaarse dingen zomaar weg te geven... Zouden ze de data niet in de computer hebben zitten?

Frank zei
^

Ze zullen best wel weten hoe ze het wapen moeten maken, als je dat bedoelt.
Het enige nadeel is dat Species 8472 zich er op voor kan bereiden.

ik zei
Quote:
maar In the Flesh wat een rotaflevering


ik vind van niet, maar ik heb trouwens gehoord dat er niet meer 8472 in voyager zat omdat de special effects dan te duur zouden zijn.

Quote:
in een film de Federatie aanvalt (iets waar ik heel erg op tegen ben),


waarom???

Quote:
dan is het verder Janeways schuld als Starfleet geen wapen tegen ze heeft. Janeway heeft het wapen weggegeven


anders was er dan al oorlog geweest dus dan had starfleet command er helemaal niets aan kunnen doen, Janeway heeft toen iniedergeval tijdgerekt.

Quote:
8470 is waarschijnlijk allang terug naar hun eigen ruimte... zoniet, dan duurt het nog jaren voor ze in het alpha quadrant aankomen


in the flesh is met nemesis al iets van 4/5/6 jaar geleden dus tijd hebben ze genoeg gehad, en met die poorten kunnen ze sneller reizen dan de federatie dus ze kunnen er snel komen.

Quote:
Ze zullen best wel weten hoe ze het wapen moeten maken, als je dat bedoelt.
Het enige nadeel is dat Species 8472 zich er op voor kan bereiden.


Janeway is echt niet zo dom geweest om alles weg te donderen over hoe je het wapen maakt en ook al zou ze dat hebben gedaan dan weet de doktor nog steeds hoe et gemaakt werd, en je kan wapens altijd aanpassen en vernieuwen, 8472 weet alleen van het wapen wat ze toen hadden en wie weet is starfleet daar al mee bezig, Janeway heeft ze echt wel over 8472 verteld.

en o ja datalord
met xi bedoelde ik XI ik had alleen geen hoofdletters
lekker veel te lezen voor als je wilt weten waar het over ging
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: Waar kan startrek XI beter over kunnen gaan???

Bericht door Frank »

Tactical_Cube schreef:
Frank schreef::
in een film de Federatie aanvalt (iets waar ik heel erg op tegen ben)


waarom???
Omdat het einde met Species 8472, In the Flesh, niet bevredigend was. Onder andere door de beslissing van Janeway om het wapen weg te geven.

Tactical_Cube schreef:
Frank schreef:
dan is het verder Janeways schuld als Starfleet geen wapen tegen ze heeft. Janeway heeft het wapen weggegeven



anders was er dan al oorlog geweest dus dan had starfleet command er helemaal niets aan kunnen doen, Janeway heeft toen iniedergeval tijdgerekt.
Janeway heeft geen garanties op vrede gekregen. Wel heeft ze het wapen weggegeven. Daardoor zou, als Species 8472 dat had gewild, Voyager in een aanval vernietigd kunnen worden. Als ze het wapen niet had weggegeven had Voyager in ieder geval een kans op zichzelf te verdedigen en bij contact met Aarde kunnen doorgeven hoe het wapen gemaakt had moeten worden.
Tactical_Cube schreef:
Frank schreef:
Ze zullen best wel weten hoe ze het wapen moeten maken, als je dat bedoelt.
Het enige nadeel is dat Species 8472 zich er op voor kan bereiden.



Janeway is echt niet zo dom geweest om alles weg te donderen over hoe je het wapen maakt en ook al zou ze dat hebben gedaan dan weet de doktor nog steeds hoe et gemaakt werd, en je kan wapens altijd aanpassen en vernieuwen, 8472 weet alleen van het wapen wat ze toen hadden en wie weet is starfleet daar al mee bezig, Janeway heeft ze echt wel over 8472 verteld.
Ik zeg toch dat Voyager nog best wel weet hoe het wapen gemaakt moet worden. Ze hebben er alleen niks meer aan. Species 8472 kent de basis van het wapen (mocht deze aangepast worden), het ENIGE wapen. Voyager is daardoor kwetsbaar, elk moment vanaf ze het wapen weg hebben gegeven.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

maar iniedergeval zoals je zegt heeft Janeway geen garantie op vrede geregeld, dus wie weet vallen ze ooit nog aan
Gesloten