Ik verlang naar een nieuwe Star Trek film

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

3rd Remataklan schreef:Rondhangen in energievretende holodecks telt niet mee, dat is niet reageren op het 75 jaar van thuis zijn en de hele grote kans dat je nooit meer thuis komt.
3rd, no offence, maar je zeurt teveel.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

idd ja heb ik volgens mij ook nog ergens gezegd maar het is wel zo (no offence) kijk gewoon wat en ben er tevreden mee ofzo
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Jason B schreef:3rd, no offence, maar je zeurt teveel.
Jason B, je zegt domme dingen. Ook triest om te zien dat je weigert om het argument zelf aan te pakken.
Tactical_Cube schreef:holodecks geven rust en ontspanning als je die weg doet wordt het helemaal erg, en de kracht van het holodeck kunnen ze niet omvoeren naar die van het schip en het maakt dus niet uit het heeft een speciale krachtvoorziening die niet voor iets anders te gebruiken valt. En wat dan wil jij alle ontspanning weg nemen om misschien ietsjes eerder thuis te komen?? voor hetzelfde komen ze niet thuis en dan hebben ze 7 jaar in stress gezeten zonder iets te doen, dat ze de holodecks gebruiken vind ik erg goed.
Oh God zeg, denk je eigenlijk wel na als je dit soort dingen typt?

Het schip heeft een bepaalde hoeveelheid energie waar alle systemen draaiende mee moeten gehouden. Holodecks kosten energie, zet je holodecks uit bespaar je energie, energie die je voor andere zaken kunt gebruiken zoals replicators!

Alleen al het idee dat er speciale holodeckenergie is die nergens anders voor gebruikt kan worden. Hoezo gebrek aan gezond verstand?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

weet ik veel ik moet nu weg ergens in een aflevering van seizoen 1 wordt zoeits vertelt als ik morgen zin heb zal ik het hier misschien wel effe neerzetten. (voyager kan tog niet goed zijn voor jou)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Wat je over seizoen 1 zegt klopt volgens mij wel probleem is alleen dat ze dat in latere seizoenen genadeloos onderuit halen en dat is dus ook meteen wat veel mensen op z'n zachtst gezegd flink ergert aan Voyager.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Vrijwel alle afleveringen over het Holodesk draaiden uit tot levensgevaarlijke situaties. Alsof dat niet genoeg was moesten die verhalen ook nog 100x herhaald worden zodat iedereen zich eraan kon gaan ergeren.

Toch vind ik 't knap dat Tactical_Cube alle topics richting een Voyager discussie kan omtoveren.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd RemataKlan schreef:
Tactical_Cube schreef:dat van nemesis slechte film is een mening en ik vind nemesis dus een goede film, en in de trailer zeggen ze al een crew laatste reis, en ik vind janeway dus beter, picard is wel goed dat niet maar hij is gewoon vreemd vind ik.
Dit is niet het schoolplein.

Om maar on topic te blijven. ik verlang ook naar de 24e eeuw, niet zozeer om de technologie want daar kijk ik Star Trek niet voor (en ENT gebruikt grotendeels dezelfde tech maar met een iets andere naam) maar omde gebeurtenissen en de vele mogelijkheden die er zijn.

Het hoeft niet eens een film te zijn, liever niet aangezien een film zich toch maar richt op een klein aantal personages. Liever een miniserie of een serie van tv films. Eventueel met nieuwe personages waarbij sommige bekende personages misschien er in voorkomen. Geen kans dat het een crappy fan boy verhaal wordt met de personages van de drie 24e eeuwse series bij elkaar waardoor de gigantische grote ruimte gereduceerd wordt tot ongeveer 20 personen.

Waarom Paramount nog nooit een Trek-miniserie heeft gemaakt is mij een compleet raadsel.
3rd? Zoiets van een serie films? Beetje Star Wars idee? Ik heb zoiets vorig jaar gepost. Tenminste........een idee...........Wat zou je daarvan vinden!?

<<<< - Allereerst moet het geen simpele aaneengesloten film zijn met een simpel begin en een gesloten einde. de karakters zijn natuurlijk gewoon weer fit genoeg voor een nieuw avontuur, maar juist daar ligt het probleem. Het avontuur mag na 120 minuten niet afgelopen zijn. Die eerste 120 minuten moeten het begin zin van b.v een vierdelige Star Trek filmreeks van in totaal 480 minuten. Neem nu als goed voorbeeld de Star Wars saga, of de Lord of the Rings reeks. Niet alleen de Trekkies, maar ook de wat meer kortzichtige bioscoopganger moet namelijk geboeid raken, als er opeens een open einde blijkt te zijn na 120 minuten. En on top of all, een open einde maakt nieuwsgierig…….nieuwsgierig na de volgende film in de eerste echte Star Trek saga……

- Dan de lengte van de films onderling. Ik nam zojuist even het voorbeeld van een film van 120 minuten. Persoonlijk zou ik nog meer tevreden zijn, als de lengte van de film wordt uitgebreid naar bijvoorbeeld 150 minuten. Dat betekent zowiezo meer fun for the whole family, maar het laat ook veeel meer ruimte over voor een goede verhaalreeks. En dat is niet alles, schrijvers moeten zich dan wel gedwongen voelen om hun best te doen, om een lekker vol aantal van 150 minuten vol te maken.

- Star Trek moeten echte big budget films worden. Na de recente flops in de afgelopen Star Trek reeks, zal die kans misschien niet zo groot zijn, en Paramount zal daar dus niet veel voor voelen, maar in mij ogen is dat een zeer goede respectabele oplossing om de films nog mooier en interessanter te maken. Er moet iets minder gebruik gemaakt worden van computers en andere fx toepassingen, en meer van beeldschone toplocaties in de wereld die kunnen instaan voor mooie typische buitenaardse planeten in het melkwegstelsel. Oke, dit moet niet overdreven worden, aangezien Star Trek zich in de ruimte afspeelt, maar het kan absoluut niet kwaad om eens mooie shots te filmen in het Amazonegebied.

- Het moet afgelopen zijn met de simpele James Bond-achtige actieheldverhalen. Ikzelf ben ook een James Bond fan, waardoor ik ook steeds meer de simpele verhaallijn zag van een actieheld (Picard) die de schurk (een depressieve grijze El Auriaan, een slinkse cyborgmadam, een Baku Vanessa look a like en de kale Reman) te pakken zodat het gevaar (vernietigen van een planeet d.m.v. een koersverlegging van de Nexus, het ruimtetijdcontinuum om gort gooien door een 21e eeuwse Aarde te assimileren, de bewoners van een wonderplaneet herplaatsen op de Nazi manier en met een superwapen de Federation even om zeep helpen) op tijd geweken is. De verhalen moeten veel intelligenter worden (hoor mij nou eens). Het is mijn taak niet om dat te doen, maar ik kan wel wat mooie finishing tough details geven voor een nieuwe filmreeks:

- Typische Star Trek elementen moeten duidelijker op de voorgrond gedrukt worden, zodat het allemaal wat herkenbaarder wordt, maar ook zodat het meer indruk op mensen maakt. De ietwat donkere sfeer in de afgelopen films moeten niet opnieuw weer aanwezig zijn. De Dominion War is over. Het is vrede, dus doe nou bijvoorbeeld als inleiding op de nieuwe ‘Star Trek saga’ iets aan de uit‘eindelijk’e toetreding van de Bajorans tot de Federation. Laat de continuiteit van de afgelopen Star Trek series verdergaan, maar laat op de een of andere manier de series ook een beetje ‘mergen’. Laat b.v. Admiral Janeway deze speciale gelegenheid leiden samen met vooraanstaande Bajorans, zoals Kira Nerys. Betrek ook Picard erbij.

- Dit was nog meer het begin. Andere elementen zijn wat meer nodig ter verduidelijking van het typische Star Trek gevoel. Dit zal vaag klinken, maar niet als de Golden Gate Bridge weer eens goed ingezoomd op het witte doek verschijnt. Laat wat shots zien van de zetel van de Federation president, en laat eens wat scenes afspelen op de Utopia Planitia Fleetyards. Ook mooi zo zijn om eens een kijkje te nemen in New Berlin op de Maan. Verder zou het leuk zijn om van b.v. de Enterprise weer een schip te maken met burgers. De Ten Forward in Insurrection was donker en alleen maar gevuld met vooraanstaande mensen uit Starfleet ter gelegenheid van een wel mooi gefilmd First Contact. En, wat IK persoonlijk supermooi zou vinden is, om het gigantische Space Dock weer eens te zien!

- En dan nog iets belangrijkers: de eerstvolgende film mag, nee MOET, van mij langer op zich wachten. Na Nemesis is het zeeer riskant om bovenstaande ‘ideetjes’ al tot uitvoer te brengen. Star Trek moet eventjes rusten, want zoals velen weten, kunnen er na een goeie rust meestal weer frisse dingen gebeuren. In dit geval, een totaal opgefriste Star Trek filmreeks in de vorm van een vierdelige saga. >>>>>
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Toch vind ik 't knap dat Tactical_Cube alle topics richting een Voyager discussie kan omtoveren.
:P:P thnx :P
Vrijwel alle afleveringen over het Holodesk draaiden uit tot levensgevaarlijke situaties. Alsof dat niet genoeg was moesten die verhalen ook nog 100x herhaald worden zodat iedereen zich eraan kon gaan ergeren.
ik vind de voyager eps met holo verhaal dingen juist erg vermakelijk en goed vooral worst case scenario en natuurlijk die ene met arachnia pff ik kan niet eens meer op de naam komen |:( en fair haven

ik snap niet wat iedereen er zo erg aan vind maar jah iedereen zijn eigen smaak
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Sorry. Ik moet hier nu wel even op ingaan beste Tactical Cube. 'Fair Haven' sucksss. Ik vind die episode buitengewoon saai :s. Ook nogal zinloos!
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Sorry
maakt niet uit tog?

waarom zuigt Fair Haven???? En zinloos ik herriner me ergens nog gezegd worden dat tng ook veel holodeck eps heeft of niet? maar dat doet er hier niet toe, en Fair Haven is helemaal niet zinloos het is voor vermaak en het gaat ook over Janeway je ziet dat zij er tog wel problemen mee heeft dat ze geen relatie heeft en dan word ze verliefd op een hologram en dat wil ze niet enz. Ik vind Fair haven helemaal niet zuigen.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Tactical_Cube schreef:en natuurlijk die ene met arachnia pff ik kan niet eens meer op de naam komen |:(
Heel erg stom van je.

CAPTAIN PROTON natuurlijk :-D
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Heel erg stom van je.

CAPTAIN PROTON natuurlijk


:P:P ja mar ik bedoelde de naam van de ep :P
Bride Of Chaticha kwam ik achter toen ik de wedstrijd van janeway maakte.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:ik vind de voyager eps met holo verhaal dingen juist erg vermakelijk en goed vooral worst case scenario en natuurlijk die ene met arachnia pff ik kan niet eens meer op de naam komen |:( en fair haven

ik snap niet wat iedereen er zo erg aan vind maar jah iedereen zijn eigen smaak
Dat was geen compliment, maargoed. Holodeck afleveringen kunnen best leuk zijn, en ik vind er een paar uit Voyager ook wel goed, maar Voy heeft een overkill aan dat soort verhalen. En na het zoveelste rampenverhaal begint het behoorlijk saai te worden.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

captain crash schreef:Wat je over seizoen 1 zegt klopt volgens mij wel probleem is alleen dat ze dat in latere seizoenen genadeloos onderuit halen
Nee het grootste probleem is, is dat het in gaat tegen gezond verstand. 'Oh dankzij grote schade is er niet genoeg energie meer voor levensonderhoud, jammer dat die kwak energie voor het holodeck niet gebruikt kan worden, nou ja iig kunnen we fijn sterven in het holodeck.'

En in eerdere afleveringen zoals die van TNG was te zien dat de holodecks offline gingen om de hoognodige energie te besparen.

Maar genoeg over die holo-onzin.
Mr Hayes schreef:3rd? Zoiets van een serie films? Beetje Star Wars idee?
Niet echt aangezien je dan nog steeds zit te kijken met films misschien een trilogie maar dan nog. Een miniserie of serie van TV films geeft meer mogelijkheden en kost ook minder.
Mr Hayes schreef:En on top of all, een open einde maakt nieuwsgierig nieuwsgierig na de volgende film in de eerste echte Star Trek saga
Derde saga. Er is al de Genesis trilogie en DS9.
Mr Hayes schreef:- Star Trek moeten echte big budget films worden. Na de recente flops in de afgelopen Star Trek reeks, zal die kans misschien niet zo groot zijn, en Paramount zal daar dus niet veel voor voelen, maar in mij ogen is dat een zeer goede respectabele oplossing om de films nog mooier en interessanter te maken. Er moet iets minder gebruik gemaakt worden van computers en andere fx toepassingen, en meer van beeldschone toplocaties in de wereld die kunnen instaan voor mooie typische buitenaardse planeten in het melkwegstelsel. Oke, dit moet niet overdreven worden, aangezien Star Trek zich in de ruimte afspeelt, maar het kan absoluut niet kwaad om eens mooie shots te filmen in het Amazonegebied.
Paramount zal dit niet doen. En waarom niet? Omdat het niet winstgevend genoeg is. Een Star Trek film zal niet een budget van $100+ miljoen krijgen. Dat is het niet waard.

Met een miniserie is het niet nodig om zoveel geld uit te geven om hele mooie dingen te laten zien. Een bioscoopfilm is sowieso duurder, groter doek dus meer aandacht voor detail in de visuele effecten. Met een kleiner tvscherm is dat niet nodig. VOY had verschillende afleveringen die op visueel gebied van zeer hoogstaand niveau waren, het beste voor TV.
Of wat denk je van DS9's Sacrifice Of Angels.

En dat allemaal op een TV budget. INS met haar hoge budget was maar half-half wanneer het op visuele effecten aankomt.

Dus uitstekende kwaliteit tegen een lagere prijs.

Ook meer tijd waardoor er meer aandacht kan worden besteed aan het verhaal en de personages. Bij de TNG films werden de meeste TNG personages aan de kant geschoven.

Daarom hoop ik ook dat de Firefly film Serenity zal leiden tot een nieuwe serie ipv een seqeul film.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 05 sep 2004, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ik ben het met je oneens. Je moet jezelf afvragen waarom de nieuwe Star Wars films en de Lord of the Rings trilogie wèl blockbusterfilms zijn geworden, en de recente Star Trek films niet!

Ik denk dat het zeer goed mogelijk is dat Star Trek films OOK big budget films kunnen worden die èn goede recensies krijgen èn ook kaskrakers kunnen worden!

De vraag is alleen of dit realistisch is of niet. Dan zeg ik: nee. Maar het gaat er om wat ik ervan vind. En in dat opzicht denk ik dat het best mogelijk is. Neem nu Star Trek: Nemesis en Star Wars: The Phantom Menace. In de bioscoop was het toch veel prettiger om de laatstgenoemde film in de bios te zien, dan Star Trek. De setting van de film maakte op mij een veel imponerende indruk dan Nemesis.

Dat is dus een van de dingen die moet veranderen: de setting van de film.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

daar ben ik het niet mee eens, lotr, had al een naam opgebouwd (grootse schrijver van de vorige eeuw, Tolkien btw)...

Star Trek Films, waren altijd al ondergeschikt aan de Serie zelf; star trek leefde van de serie, de films waren na mijn idee bijzaak, vooral na T:NG, de TOS films zie ik nog wel enig nut in omdat de serie helaas maar 3 seaonnen heeft gedraaid... Star Wars draait om de films, ik geloof dat die ewok zooi het ook nooit heeft gemaakt, en het zal me niks verbazen dat een eventuele star wars serie, een flop zal worden...

daarnaast is een star trek film als insurrection niet al te geweldig; en eerder een dubbele aflevering dan een film... en Nemesis is klopte onzin eigenlijk... (maar dat terzijde);

Trouwens ik zit HELEMAAL niet te wachten op een Star Trek film, ik denk dat Star Trek een pauze moet inlassen voor een x - aantal jaar, wellicht is het star trek concept ook te oud om nog iets van te maken... daarnaast heb ik liever op series waar ze nog wel aan chronologie denken...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Film lift mee op serie, daar heb je wel een goed punt. En aangezien Nemesis flopt, en over de serie Enterprise nooit 'n film zal worden gemaakt, lijkt 't me nuttig dat ze eens een pauze nemen om alles op een rij te zetten. Het concept zelf.. het hele unieke is eraf, dus het concurreren met de andere SF-series wordt gewoon moeilijker. Laat staan de films.
De die-hard fans zullen een échte goede film wel waarderen, maar daar haal je geen groot publiek mee. Dus is het ook niet interessant volledig aan het ST-concept vast te houden. Maar zoals bij Enterprise blijkt haalt die opzet (voor een groter publiek) het gewoon niet.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Star Trek series hebben verschillende concepten gehad. Natuurlijk geldt voor sommige series dat zo'n uniek concept niet werd uitgewerkt met als gevolg dat de serie een creatief zwart gat was.

En Mr Hayes waarom krijg ik de indruk dat jij niet veel meer wilt dan een hele dure film die hoofdzakelijk bestaat uit prachtige Trek-landschappen?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Toch vind ik 't knap dat Tactical_Cube alle topics richting een Voyager discussie kan omtoveren.
ik had het wel door dat je het niet als compliment bedoelde maar zo vat ik he wel op :P ik vind het namelijk wel een compliment


Star trek hoeft helemaal geen pauze in te lassen die domme b&b moeten dat doen of gewoon het een keer aan een paar anderen over laten en er zelf een beetje toezicht op houden en zien wat je dan krijgt.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd RemataKlan schreef:Star Trek series hebben verschillende concepten gehad. Natuurlijk geldt voor sommige series dat zo'n uniek concept niet werd uitgewerkt met als gevolg dat de serie een creatief zwart gat was.

En Mr Hayes waarom krijg ik de indruk dat jij niet veel meer wilt dan een hele dure film die hoofdzakelijk bestaat uit prachtige Trek-landschappen?
Jouw indruk is gedeeltelijk waar. Ik vind namelijk dat Star Trek beter verdient dan een mini serie. Jammer dat jij genoegen neemt met zo'n 'goedkoop' iets als miniseries. We hebben het hier over films.

Ook kolder dat jij denkt dat ik alleen maar 'mooie Star Trek landschappen wil'. Dat is een zeer korte zin. En om precies antwoord te geven op je vraag waarom je die indruk krijgt. Ik weet het niet. Kortzichtigheid misschien? Ik typ me hier uit de naad om met een mooi plot voor een film te komen. Zowaar met ideeën.

Ik zou zeggen. Bedenk zelf eens een leuk aanvangsplot voor een Star Trek film. Pas dan kunnen we eens leuk ideeën uitwisselen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mr Hayes schreef:Jouw indruk is gedeeltelijk waar. Ik vind namelijk dat Star Trek beter verdient dan een mini serie. Jammer dat jij genoegen neemt met zo'n 'goedkoop' iets als miniseries. We hebben het hier over films.
Waarom verdient het beter? Star Trek is en blijft een tvserie waarbij de films een leuk extraatje waren.

Er valt met jou niet serieus te praten of wel? Ik heb duidelijke, concrete voorbeelden en argumenten gegeven waarom een miniserie beter en veiliger te produceren is dan één of andere dure film die nooit de kosten er uit zou halen.

Jouw reactie? Miniseries denigreren door ze 'goedkoop' te noemen.

Als jij de moeite niet neemt om het te lezen of het simpelweg niet begrijpt, prima maar zeg dat dan meteen.
Mr Hayes schreef:Ook kolder dat jij denkt dat ik alleen maar 'mooie Star Trek landschappen wil'. Dat is een zeer korte zin. En om precies antwoord te geven op je vraag waarom je die indruk krijgt. Ik weet het niet. Kortzichtigheid misschien?
Nee, ik lees topics aandacht door.

En hoe kom ik er toch bij:

Mr Hayes schreef:We openen met een fantastische shot van de planeet.......Bajor!
Mr Hayes schreef:de ready room van de USS Enterprise (refitted)
Mr Hayes schreef:De film ziet er ook bij voorbaat veel mooier uit. Het is niet alleen de Enterprise die in 'empty space' vecht. NEE, wat mij betreft hebben we al fantastische close ups gezien van: 1) Immense starbase 64, 2) DS9, 3) Bajor, 4) USS Voyager, 5) USS Enterprise, 6) Nova class starship USS Bergamo, 7) EARTH (in al z'n glorie), 8) De Golden Gate Bridge. PLUS jullie favo Star Trek karakters
Mr Hayes schreef:de films nog mooier en interessanter te maken. Er moet iets minder gebruik gemaakt worden van computers en andere fx toepassingen, en meer van beeldschone toplocaties in de wereld die kunnen instaan voor mooie typische buitenaardse planeten in het melkwegstelsel.
Mr Hayes schreef:Dit was nog meer het begin. Andere elementen zijn wat meer nodig ter verduidelijking van het typische Star Trek gevoel. Dit zal vaag klinken, maar niet als de Golden Gate Bridge weer eens goed ingezoomd op het witte doek verschijnt. Laat wat shots zien van de zetel van de Federation president, en laat eens wat scenes afspelen op de Utopia Planitia Fleetyards. Ook mooi zo zijn om eens een kijkje te nemen in New Berlin op de Maan.
Mr Hayes schreef:wat IK persoonlijk supermooi zou vinden is, om het gigantische Space Dock weer eens te zien! /i]

Mr Hayes schreef:Dat is dus een van de dingen die moet veranderen: de setting van de film.

Mr Hayes schreef:Ik typ me hier uit de naad om met een mooi plot voor een film te komen.
Mooit plot? Het is niets meer dan een typisch fan boy fan wank allegaartje.
Mr Hayes schreef:Pas dan kunnen we eens leuk ideeën uitwisselen.
Met jou? Onmogelijk.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ben je boos? :{ .

Wat wil je DAN van me horen? Ik heb jouw idee van miniseries wel degelijk doorgelezen. Het lijkt me simpelweg gewoon niets. Oke, er kan wat moois uitkomen, maar ik mag toch wel opschrijven wat IK zo graag zou willen zien in Star Trek films?

Vertel mij dan eens precies wat jij graag zou willen zien in een miniserie, en stop eens met mij tot in den treure te quoten, waardoor het verband soms helemaal weg valt. GEEF mij eens een leuk plot voor een miniserie. Be creative! Oke, je zei iets van 'The Sacrafice of Angels'. Waarom dan precies?? Waarom alleen die episode? Tell me!
Gesloten