St: Generations (open discussietopic)

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik heb de film veel vergeven tot de kerstballen en de draaimolen, dat maakt de film behoorlijk onkijkbaar (zonder de slappe lach te krijgen dan dus)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Star Trek 7 - Generations RTL5 20:30 - 22:35


Retired Starfleet officers James T. Kirk, Montgomery Scott and Pavel Chekov are guests of honor aboard the newly christened U.S.S. Enterprise NCC-1701-B. A test run takes an unexpected turn, however, when the starship encounters two vessels trapped inside the Nexus, a mysterious energy ribbon. During a perilous rescue attempt, Kirk is swept out into space.

Seven decades later, Captain Jean-Luc Picard and the crew of Enterprise-D rescue an El Aurian physicist named Soran. Unbeknownst to Picard, Soran harbors a deadly plan that includes the destruction of the Enterprise and millions of lives. Now Picard's only hope for the future rests within the Nexus - and a legendary



lekker slim om dit nu op tv te doen nu de film volgens mij nog moet uitkomen op dvd, dan kan je hem net zo goed zien op tv en opnemen in plaatst van kopen
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Ik had het al gezien dat de film op tv zou komen. Insurrection komt een week later. Niet dat ik ga kijken trouwens :) .
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

mjah ik ga em nog wel eens kijken, laatste keer was maand ofzo geleden op de comp zonder ondertiteling (niet dat ik dat niet goed versta) maar ik ga hem dus wel effe zien
(volgens mij ben ik nu ook commander :-D)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Nee joh, tis veel beter zonder ondertiteling. Beetje je engels bijschaven :-P
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

En je Nederlands niet laten verpesten door die soms ontzettend slechte ondertiteling.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Tactical_Cube schreef:Star Trek 7 - Generations RTL5 20:30 - 22:35


Retired Starfleet officers James T. Kirk, Montgomery Scott and Pavel Chekov are guests of honor aboard the newly christened U.S.S. Enterprise NCC-1701-B. A test run takes an unexpected turn, however, when the starship encounters two vessels trapped inside the Nexus, a mysterious energy ribbon. During a perilous rescue attempt, Kirk is swept out into space.

Seven decades later, Captain Jean-Luc Picard and the crew of Enterprise-D rescue an El Aurian physicist named Soran. Unbeknownst to Picard, Soran harbors a deadly plan that includes the destruction of the Enterprise and millions of lives. Now Picard's only hope for the future rests within the Nexus - and a legendary



lekker slim om dit nu op tv te doen nu de film volgens mij nog moet uitkomen op dvd, dan kan je hem net zo goed zien op tv en opnemen in plaatst van kopen
Ze zenden vast niet de SE uit. En de gewone editie is al lang te koop.
Gesloten