Kritiek Nemesis

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Kritiek Nemesis

Bericht door SCC Dauntless »

Ik heb hierover in een ander Topic al een keer een discussie gehad met een van de mods, maar kan iemand mij nou eens DUIDELIJK uitleggen wat er nou zo slecht is aan Nemesis. Ik bedoel, het is een StarTrek film, je moet daar niet bij na denken, je moet het gewoon laten komen. Het is geen zware film zoals Lord Of The Rings of zo. Dus kan iemand het mij uitleggen, graag.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Dat is toch allemaal al besproken in andere topics over Nemesis. Lees ze eens na zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Re: Kritiek Nemesis

Bericht door 3rd RemataKlan »

SCC Dauntless schreef:Ik heb hierover in een ander Topic al een keer een discussie gehad met een van de mods, maar kan iemand mij nou eens DUIDELIJK uitleggen wat er nou zo slecht is aan Nemesis.
Waarom? Je denkt toch niet na., tijdens het kijken.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Slotje?

Zoeken is niet zo moeilijk, probeer 's op "nemesis"?
Gebruikersavatar
Gos
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 feb 2004, 20:55
Locatie: Alkmaar

Re: Kritiek Nemesis

Bericht door Gos »

SCC Dauntless schreef:Ik heb hierover in een ander Topic al een keer een discussie gehad met een van de mods, maar kan iemand mij nou eens DUIDELIJK uitleggen wat er nou zo slecht is aan Nemesis. Ik bedoel, het is een StarTrek film, je moet daar niet bij na denken, je moet het gewoon laten komen. Het is geen zware film zoals Lord Of The Rings of zo. Dus kan iemand het mij uitleggen, graag.
Ga jij nu overal DUIDELIJKE uitleg over vragen?? Het is voor mij DUIDELIJK dat jij de topics niet goed leest. Ook is het DUIDELIJK dat jij niet graag zelf nadenkt.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Kritiek Nemesis

Bericht door mr_Vulcan »

SCC Dauntless schreef:Ik heb hierover in een ander Topic al een keer een discussie gehad met een van de mods, maar kan iemand mij nou eens DUIDELIJK uitleggen wat er nou zo slecht is aan Nemesis. Ik bedoel, het is een StarTrek film, je moet daar niet bij na denken, je moet het gewoon laten komen. Het is geen zware film zoals Lord Of The Rings of zo. Dus kan iemand het mij uitleggen, graag.
Grappig dat je hetzelfde stukje gebruikt in het ENT-forum :)
Leg mij eens uit waarom je "denkt" dat je bij een StarTrek-film niet na hoeft te denken? Het is/was juist een van de sterke kanten van Star Trek.

*kuch* DS9 *kuch* :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

als ik nou ga veklaren dat ik nemesis goed vind is dat dan geloofwaardig ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Blind Guardian schreef:als ik nou ga veklaren dat ik nemesis goed vind is dat dan geloofwaardig ;)
Als we jou niet zouden zien als iemand met goede smaak wel jah :-D
Gesloten