enterprise film

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

enterprise film

Bericht door Danil »

nu ze de serie wilen stopen wat ze ook bij de andere series heben gedaan zal er nu ook een film van komen want van kaptian picart heben ze ook een film gemaakt dus het is logies als ze van enterprise nu ook een film gaan maken ik hoop dat wel want dat zou kei cool zijn dat is mijn droom om ze in de pate te zien en dat ze ook een neiw schip maken net als bij picart
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Sorry, maar dat is wel erg naïef. De overige series zijn gestopt omdat ze hun volle 7 seizoenen hebben gehad. ENT is gecancelled. Dat is een verschil. Gecancelled wil zeggen dat ze er geen geld meer in willen stoppen. Geen geld = geen film. Dus voorlopig blijft dat nog een droom. :p
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

archer in de pate? ja dat wil ik ook wel zien :Y)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

bovendien was DS9 de eerste serie (na picard = TNG) die na een volledig aantal seizoenen stopte. Dus daar moet dan eerst een film van komen :-)
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

en als die film ooit gemaakt zou worden, moeten ze eerst nog een voyager film maken :-P
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

En dan hebben we nog Voyager en dan is ENT pas aan de beurt. :)
Maar ondertussen is Bakula dan al opa/kreupel en is Blalock's figuur verdwenen dus dat zal dan ook niet meer doorgaan. ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Mayweather mag ook wel in de pate rollen van mij, ter compensatie van t nooit wat te zeggen hebben :-P
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

mr_Vulcan schreef:En dan hebben we nog Voyager en dan is ENT pas aan de beurt. :)
Maar ondertussen is Bakula dan al opa/kreupel en is Blalock's figuur verdwenen dus dat zal dan ook niet meer doorgaan. ;)
Kannie zen eigen opa spelen :)
Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

Bericht door Danil »

daar heb je wel gelijk in denk ik maar waarom zou er dan geen film van gemaakt kunen worden dat kan toch wel als de vans dat maar wilen als de vans mailen meschien . meschien zijn ze wel gestopt met de serie om dat ze er een film van wilen maken en heben ze geen tijd voor alebij
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Nope, in het ENT topic vind je een gesloten "Enterprise gecancelled" topic. Hier kun je berichten vinden over het waarom. En dat is niet omdat ze een film willen maken.
Daarnaast is er door de fans zelfs geld binnen gehaald om ENT te redden. Dit mocht echter niet baten. Oftewel, je hoop is tevergeefs.
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Nee sorry Danil, maar als een serie gecancelled is dan komt er in de regel geen vervolg ook niet in film formaat.

De films van de next generation kwamen omdat de serie zo'n groot succes was maar ook daar komt geen vervolg meer op.

er zijn inderdaad veel acties bezig om enterprise door te laten gaan, maar ook dat houd een keer op.

nee we kunnen beter wachten op Star Trek Voyager the next generation of iets dergelijks :-P

zoals mr_vulcan al zegt zelf de acties hielpen niet, HELAAS
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

'Ze' hebben gezegd waarom ze stopten met Enterprise en dat was niet omdat ze een film ervan maakten.

De Fans hebben met die beslissing niet veel te maken. Ze krijgen het al niet voor elkaar om een serie een extra seizoen te geven. Laat staan dat ze een hele film krijgen :lol:

en dat geen tijd is ook onzin, omdat er op een gegeven ogenblik 2 series en een film tegelijkertijd werden gemaakt. Dus 1 serie en een film (van dezelfde acteurs!) moet dan ook geen probleem zijn.
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Danil schreef:daar heb je wel gelijk in denk ik maar waarom zou er dan geen film van gemaakt kunen worden dat kan toch wel als de vans dat maar wilen als de vans mailen meschien . meschien zijn ze wel gestopt met de serie om dat ze er een film van wilen maken en heben ze geen tijd voor alebij
Hate to burst your buble...

Enterprise is geschrapt, omdat er heel weinig mensen naar keken... Zelfs al keken er fans. Tel daarbij een heleboel sceptische Star Trek fans bij, die ontzettend veel kritiek hebben op Enterprise (lees maar eens een paar topics hier, dan ben je zo op de hoogte) waardoor je dus maar een kleine groep overhebt, die Enterprise echt leuk vinden... De serie zal nooit een 5de 6de en 7de seizoen kennen, zoals de andere Star Trek series. En een film zal er dus helemaal niet van komen... De makers en acteurs hebben er, nu de serie geschrapt is tijd over om het te doen, ze mogen het gewoon niet....

Te weinig interesse.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

De enige hoop die ik voor je zie is dat het net zo zal gaan als TOS. :p
Alleen TOS is beter dan ENT. ;) Maar in principe is TOS ook gecancelled en heeft toch 6 bioscoopfilms afgeleverd. (Hier is je hoop. :Y) )
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

mr_Vulcan schreef:De enige hoop die ik voor je zie is dat het net zo zal gaan als TOS. :p
Alleen TOS is beter dan ENT. ;) Maar in principe is TOS ook gecancelled en heeft toch 6 bioscoopfilms afgeleverd. (Hier is je hoop. :Y) )
ja daar zit wat in, maar ja dat was ook nog eens een show.

nee, dat zal niet snel gebeuren bij enterprise.

daarbij, paramount zag in die tijd de kijkcijfers flink dalen nadat TOS gecancelled was, en ja dan gaan ze er wat aan doen.

enterprise is gecancelled omdat ze juist lage kijkcijfers hadden.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

True, bovendien was TOS ook nog eens vernieuwend. ENT is achterhaald. :) Maar de visuals zijn je van het! Echt prachtig! Alleen draait het daar niet alleen om in een serie. :Y)
Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

Bericht door Danil »

mr_Vulcan schreef:De enige hoop die ik voor je zie is dat het net zo zal gaan als TOS. :p
Alleen TOS is beter dan ENT. ;) Maar in principe is TOS ook gecancelled en heeft toch 6 bioscoopfilms afgeleverd. (Hier is je hoop. :Y) )
ja zie je wel dat ik presies wat ik zei jij hebt gelijk tos is toch met krik en spok en die heben ook films gehad ik heb ze niet gezien in de pate maar op video maar enterprise wil ik wel in de pate gaan zien als ze komt ik hoop dat dat tog gebeurt
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

kwam bovendien toen de '(film)restart' van de franchise niet na een aantal jaar zonder ST? O-)
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Danil schreef:
mr_Vulcan schreef:De enige hoop die ik voor je zie is dat het net zo zal gaan als TOS. :p
Alleen TOS is beter dan ENT. ;) Maar in principe is TOS ook gecancelled en heeft toch 6 bioscoopfilms afgeleverd. (Hier is je hoop. :Y) )
ja zie je wel dat ik presies wat ik zei jij hebt gelijk tos is toch met krik en spok en die heben ook films gehad ik heb ze niet gezien in de pate maar op video maar enterprise wil ik wel in de pate gaan zien als ze komt ik hoop dat dat tog gebeurt
ik hoop het ook voor je, maar toch denk dat ze nog eerder een film over voyager maken dan enterprise ;)
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Paulstartrek schreef:kwam bovendien toen de '(film)restart' van de franchise niet na een aantal jaar zonder ST? O-)
weet ik niet helemaal zeker, maar er zou een jaar tussen gezeten kunnen hebben.

en daarbij wisten ze niet eens wat ze gingen maken, wordt het een film of maken we een serie. :{
Gebruikersavatar
trekkienr1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 337
Lid geworden op: 25 feb 2005, 10:40
Locatie: Castricum

Bericht door trekkienr1 »

CPT-spekkie schreef:
Paulstartrek schreef:kwam bovendien toen de '(film)restart' van de franchise niet na een aantal jaar zonder ST? O-)
weet ik niet helemaal zeker, maar er zou een jaar tussen gezeten kunnen hebben.

en daarbij wisten ze niet eens wat ze gingen maken, wordt het een film of maken we een serie. :{
Het was de bedoeling dat er een tweede serie zou komen, Star Trek II, maar daar wilden de maatschappijen op het laatste momen geen geld meer in stoppen.:fire: Daarom hebben ze besloten om in plaats van de serie een film te maken, the motion picture.

Deze film werd in 1979 uitgebracht, 10 jaar na het stoppen van de originele serie. 3 jaar later volgde de tweede film en sindsdien worden/werden de films uitgebracht met een tussentijd van twee jaar, behalve insurrection en nemesis, waar vier jaar tussen zat.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ok, als je geen kloon bent, denk na! Ze stoppen door weinig kijkcijfers=geen interesse in serie. Een film maken is dan totaal onlogisch en niet reeel.
Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

Bericht door Danil »

Guess who? schreef:Ok, als je geen kloon bent, denk na! Ze stoppen door weinig kijkcijfers=geen interesse in serie. Een film maken is dan totaal onlogisch en niet reeel.
jaaa krijgen we dat gezijk weer hoor dat zal tog niet waar zijn!!! :( kloon hier kloon daar donder op lambal moet jij deze topic weer vergalen voor de rest en mij ba baa ba
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

HEY! Ik zeg: ALS je GEEN kloon bent, denk dan na! Want het is onlogisch dat men nog een film gaat maken over een serie die gestopt is door het tekort aan interesse!
Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

Bericht door Danil »

jij moet tog weer over kloon beginen anderen doen dat niet aleen jij!!! :( ik ben kaptian kirk van vorge week dat heb ik al gezegt en dat is goed want dat mocht van captian crash maar ik denk ook niet dat er een enterprise film komt eigenlijk maar ik hoop het wel.
Gebruikersavatar
Mr. Janeway
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 sep 2004, 19:05
Locatie: Oostrozebeke (België)
Contacteer:

Bericht door Mr. Janeway »

op de Enterprise pagina van Veronica (http://veronica.sbs.nl/modules.php?name ... euws&sid=9) staat dit te lezen:
Nieuwe film
Ander Star Trek nieuws komt van het filmfront. Producent Rick Berman heeft laten weten dat hij begonnen is met de voorbereidingen voor een nieuwe Star Trek-speelfilm. In de meest recente films speelden de leden van de cast van Star Trek: The Next Generation de hoofdrol, maar deze hebben laten weten niet meer beschikbaar te zijn. Het ziet er nu naar uit dat de film, net als Star Trek: Enterprise, zich vóór het Captain Kirk tijdperk zal afspelen.
wat heeft dit dan te betekenen? :?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Een heel oud bericht, en afaik is er nog niks over besloten :)
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

ach er komt herlaas toch geen film over enterprise tis al lang bekend.
wel haal jammer eigenlijk zou dat wel erg leuk vinden maarjah ....
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

van mij hoeft het niet perse Enterprise te zijn, maar ik vind wel dat ze een bestaande crew moeten pakken. :)
Gebruikersavatar
capt. Fabio L.
Ensign
Ensign
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 sep 2002, 20:21
Locatie: Aarde

Bericht door capt. Fabio L. »

Zoals? De uiteengevallen crew van DS9? Crew van Voyager?

Indien ze de laatste kiezen.
Schiet me dan neer, liefst 1 kogel in de lever zo lijd ik nog lekker lang pijn ook. :{
Gesloten