Nog een TNG film?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Hoort Trek XI een TNG film te zijn?

Ja
13
30%
Nee
31
70%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Laat Jonathan Frakes en Levar Burton dan ook gelijk even wat gewicht verliezen.


(En mijn pappie heeft burn-out en ziekte van Pfeiffer gehad. Vandaar de middagdutjes, denk ik. Laat dus maar)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

(het was dan ook maar een flauw grapje vol zelfspot. Ik haal namelijk de twee uur hardlopen bij lange na niet :lachhuil: )

Waarom gewicht verliezen? Dat gebeurt vaak bij mensen die ouder worden. Zeker als ze een hoge rang krijgen hebben ze minder te doen :*)
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Ace of Spades schreef: Waarom gewicht verliezen? Dat gebeurt vaak bij mensen die ouder worden. Zeker als ze een hoge rang krijgen hebben ze minder te doen :*)
Dat was een reactie op 3rd RemataKlan die zei dat men in de toekomst "beter" leeft en ouder wordt.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

overgewicht zal je blijven houden, zeker bij de hogere rangen. Al die dineetjes hakken er aardig in. Maar ik snap jouw bezwaar niet goed. Iedereen wordt ouder, ook starship captains. Zulke posities kunnen tot een hoge leeftijd goed uitgevoerd worden.
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Ace of Spades schreef:overgewicht zal je blijven houden, zeker bij de hogere rangen. Al die dineetjes hakken er aardig in. Maar ik snap jouw bezwaar niet goed. Iedereen wordt ouder, ook starship captains. Zulke posities kunnen tot een hoge leeftijd goed uitgevoerd worden.
Captain kunnen ze blijven, admiral of ambassador zou beter zijn. Zo lang ze op de bridge blijven vind ik het goed, maar ze moeten geen away missions doen, op de vuist gaan en het gevecht dan nog winnen ook.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

@ Datalord

Wat ik bedoel met Tng heeft zijn tijd gehad is niet dat de serie al lang afgelopen is maar dat ze genoeg films hebben gekregen.
Laat een andere serie eens aan de beurt (Voyager :P bv) die heeft nog geen 1 film
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Wat ik bedoel met Tng heeft zijn tijd gehad is niet dat de serie al lang afgelopen is maar dat ze genoeg films hebben gekregen.
Laat een andere serie eens aan de beurt (Voyager :P bv) die heeft nog geen 1 film
Moet elke serie dan per se een of meerdere films krijgen? Voyager is inmiddels weer thuis, dus films in het DQ zitten er niet meer in. Het enige wat nog mogelijk is is een verhaal over de thuiskomst wat uiteindelijk niks met Voyager te maken heeft, of wéér een timetravel verhaal :X
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:@ Datalord

Wat ik bedoel met Tng heeft zijn tijd gehad is niet dat de serie al lang afgelopen is maar dat ze genoeg films hebben gekregen.
Hoezo genoeg? Ze hebben er 4 gehad. TOS had er 6.
Tactical_Cube schreef:Laat een andere serie eens aan de beurt (Voyager :P bv) die heeft nog geen 1 film
Komt ie weer aan met zijn Voyager...
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Deja_TC
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Moet elke serie dan per se een of meerdere films krijgen? Voyager is inmiddels weer thuis, dus films in het DQ zitten er niet meer in. Het enige wat nog mogelijk is is een verhaal over de thuiskomst wat uiteindelijk niks met Voyager te maken heeft, of wéér een timetravel verhaal
Ik heb al vele keren gezegd dat er nog genoeg is waar ze op verder kunnen werken.
Hoezo genoeg? Ze hebben er 4 gehad. TOS had er 6.
Dus dan moet tng er ook maar 6?
Ik vind dat iets genoeg films heeft gekregen als de aardigheid er af is, dat is bij tng bij mij nu wel, bij tos zijn ze misschien ook te lang doorgegaan ook al was de laatste film dan wel weer goed, maar zo hadden ze iig TFF er uit kunnen laten.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Ik heb al vele keren gezegd dat er nog genoeg is waar ze op verder kunnen werken.
...
Tactical_Cube schreef:Ik vind dat iets genoeg films heeft gekregen als de aardigheid er af is
Genoeg is in dit geval 0 :Y)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Genoeg is in dit geval 0
vind jij

maar bijna iedereen vond nemesis niet goed (op 52 seconden na :P) dus dat betekent genoeg voor mij
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

:roll:

De enige Trek film waar jij geinteresseerd in bent is een VOY film ongeacht de kwaltieit van Nemesis.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

^
nou heeft nemesis wel kwaliteit?

Ik ben overigens niet alleen geintresseerd in een voyager film ik heb me erg vermaakt met de tng films
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

Ik denk dat een Voyager film niet zou aanslaan. Als je een film produceert moet je ook proberen een ruimer publiek aan te spreken. Mensen zijn veel eerder bekend met de crew van TNG dan VOY.

Eerlijk gezegd is het Voyager verhaal na seizoen 7 afgesloten voor mij part. Voyager in het alfa quadrant is voor mij geen voyager meer maar een slechte kopie van de enterprise...
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

TNG was zoals TOS gewoon veel populairder. Dat is natuurlijk ook de reden dat er films van op witte doek verschijnen.
VOY is gewoon niet zo'n grote hit als TNG in z'n tijd. Dat zou ik als ik jou was maar gewoon accepteren, anders kun je vermoedelijk nog lang wachten... En dan is het inmiddels natuurlijk te laat.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Ik denk dat het nog best wel goed zal lukken een goede Voyager film te maken hoor. Dat Tng en tos in hun tijd zon succes hadden komt denk ik ook deels omdat ze in die tijd de enige series van hun soort waren
Dr.Q
Ensign
Ensign
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:16

Bericht door Dr.Q »

k zeg niet dat het nie zou lukken. Maar je moet een crew voorstellen aan het grote publiek die voor de meeste onbekend zijn. Wanneer je ze gaat voorstellen geven ze opnieuw een slag in het gezicht van de Trek fans en komt er opnieuw heel wat gezaag...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ligt er aan hoe je het doet, je moet het dus op een manier zien te doen dat er voor de fans niet te geforceerd uitziet en voor de nieuwe mensen informastief is
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

VOY ging over een schip ver van huis, althans dat was het concept, de uitwerking was TNG lite met meer actie. Het schip is thuis, einde verhaal.

En dat is het laatste wat ik in dit topic zal zeggen over het absurde idee van een VOY film.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

maar eh, een ENT film? ;) :-P

nee, ik ben ook voor TNG.

voor alles eigenlijk als het maar geen nieuwe crew is.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

!¿!Mats!¿! schreef: voor alles eigenlijk als het maar geen nieuwe crew is.
Ben je bang voor verandering? Als Star Trek verder gaat, moet er toch ooit iets nieuws komen.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

laat ze er dan eerst met een serie mee beginnen voordat ze meteen een film met een nieuwe crew maken.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

!¿!Mats!¿! schreef:laat ze er dan eerst met een serie mee beginnen voordat ze meteen een film met een nieuwe crew maken.
Hoezo?
Veel series met succes zijn begonnen met een film hoor. Kijk bv maar naar Stargate. En straks zelfs van Star Wars.. Wat hopelijk ook een succes wordt.
Vaak worden personage's juist in een film goed geïntroduceert.. Als de film een succes is, is er alleen maar meer reden om er een serie over te starten!
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ja, eigenlijk wel.

maar ik heb nog steeds liever TNG.
Gesloten