Akira

Warpdrive, wormholes, phasers ... en meer Star Trek technologie.

Moderator: mr_Vulcan

Akira is...

Zeer goed
12
24%
Goed
26
51%
Redelijk
7
14%
Niet zo goed
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen
Zeer slecht
0
Geen stemmen
I think I'm gonna be sick
3
6%
Alles
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Nebulaguy schreef:Wil je aub on-topic blijven. Als je iets aan een bepaalde user wil zeggen, gebruik dan pm of msn of zo. :)
Sinds wanneer ben jij moderator? :?


Afbeelding
Afbeelding

Akira is uitgerust met Photon Torpedoes, tenminste wat on-screen te zien geweest is.
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Section31 schreef:
Nebulaguy schreef:Wil je aub on-topic blijven. Als je iets aan een bepaalde user wil zeggen, gebruik dan pm of msn of zo. :)
Sinds wanneer ben jij moderator? :?
Wist je dat nog niet dan? Hij is toch zo'n secret captain wannabe moderator.. :huh:
Akira is uitgerust met Photon Torpedoes, tenminste wat on-screen te zien geweest is.
Hah! Told ya! :)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

vraagje: als ze zo'n krekke torpedolauncher tossen de nacelles geplakt hebben, waarom zouden ze er dan niet gewoon wat quantums in douwen? lijkt me wel zo handig voor een frontline schip...
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Raynor's Revenge schreef:vraagje: als ze zo'n krekke torpedolauncher tossen de nacelles geplakt hebben, waarom zouden ze er dan niet gewoon wat quantums in douwen? lijkt me wel zo handig voor een frontline schip...
Misschien omdat Quantum torpedoes om een anders soort afschiet mechanisme vragen? Of omdat Quantum Torpedoes schaarser zijn?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Section31 schreef:
Raynor's Revenge schreef:vraagje: als ze zo'n krekke torpedolauncher tossen de nacelles geplakt hebben, waarom zouden ze er dan niet gewoon wat quantums in douwen? lijkt me wel zo handig voor een frontline schip...
Misschien omdat Quantum torpedoes om een anders soort afschiet mechanisme vragen? Of omdat Quantum Torpedoes schaarser zijn?
dat eerste had ik ook wel bedacht, maar ik zat gewoon een beetje lollig te doen :+ . wat dat tweede betreft; gewoon een kwestie van door blijven produceren, toch?
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Als de Akira veel torpedo's kan afvuren is de opwaardering naar Quantums misschien niet meer nodig, want dan heeft hij al genoeg torpedo vuurkracht.

En als een quantum torpedo veel meer middelen kost om te maken is het het helemaal handig om er gewoon photon torpedo's in te laten zitten.
Gesloten