Excelsior

Warpdrive, wormholes, phasers ... en meer Star Trek technologie.

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

supervlaai schreef:
RegBarclay schreef:Excelcior clas rulez. Het is ook mijn all time favorite :)
Ja en zeker de mijn favorite omwillen dat het eem mooi desain is van ship.Laat ik de uss execelsior zeker niet echer me ligen.Wat me wel is opgevalen als de excelsior op de starbase wou om kirks schip te paken moesten ze nog al veel knopen in druken voor ze naar inpulsdrive moesten.Viel me wel op dan tegen kirks schip moets niet te veel knopjes druken en hij was al weg.Wel vreemd voor een nieuw experment van de uss excelsior.
Ehmm?
Dit kan ik niet echt volgen.
Gebruikersavatar
A3aan
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 289
Lid geworden op: 20 aug 2003, 17:15
Locatie: Tolbert , te Grun

Bericht door A3aan »

Volgens mij zegt ie dat hij de excelsior mooi vindt en dat Excelsior meer knopjes in moest drukken dan de Enterprise van Kirk toen ze om de starbase wou. Ofzo.

:{
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

A3aan schreef:Volgens mij zegt ie dat hij de excelsior mooi vindt en dat Excelsior meer knopjes in moest drukken dan de Enterprise van Kirk toen ze om de starbase wou. Ofzo.

:{
IK probeer het al simpel mogelijk uit te legen.

Maar goed ik herbegin.Wat me is opgevalen dat zijn start zeine van de excelsior schip dan uss enterprise schip.warrom moeten zo veel man knopen in druken dan de uss enterprise schip.Moet maar 1 start knop geven en hij is weg.De uss excelsior is daar in veel trager moeten ze met meer mensen en console werk doen voor al eer ze vertroken zijn als je de film hebt gezien dan zal je dat wel opgevallen zijn.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Die knopjes doen niks supervlaai, dat is alleen om het er een beetje interessant uit te laten zien op tv. :{
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Section31 schreef:Die knopjes doen niks supervlaai, dat is alleen om het er een beetje interessant uit te laten zien op tv. :{
Hmmm, waarom zo laten bedruken om even een start seine te geven voor ze al eer uit de starbase komen.Vind dat dat niet kan gewoon simpel en daar mee gedaan.Ik dacht wat kregen die in eens worden die gek of zo.Voor even in inpulsdrive te gaan.Ik zal ook mijn schip even uit starbase laten gaan.Oke geef me warpdrive na 5min kan je van inpulsdrive spreken.Begrijp je mijn uitleg zo een beetje?Tegen dan is dat ander schip weg.Dus vind het hoopeloos.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Je maakt er wel een raadsel van :p

Misschien was bij het ene schip het e.e.a. al ingesteld, zodat ze alleen nog maar hoefden te 'engagen' :)?
Gebruikersavatar
Eagle
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:37
Locatie: Wezep

Bericht door Eagle »

De USS Excelsior was toch een prototype, nou mss dat sommige handelingen niet automatisch gaan maar handmatig ingevoerd moeten worden omdat de software in de computer nog 'beta' is. :+ :-D

Maar verder vind ik denk ik de Sovvy, Prommy en Defiant class het mooiste!
Gebruikersavatar
HaVoC
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 mei 2004, 19:24

Bericht door HaVoC »

prometheus vind ik gewoon het beste schip dat er is
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Eagle schreef:De USS Excelsior was toch een prototype, nou mss dat sommige handelingen niet automatisch gaan maar handmatig ingevoerd moeten worden omdat de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=so ... oftware</a> in de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=co ... omputer</a> nog 'beta' is. :+ :-D

Maar verder vind ik denk ik de Sovvy, Prommy en Defiant class het mooiste!
Ja die zijn ook mooi maar geef me maar ook de excelsior. :Y)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Om er toch een uitleg aan te geven SV.
Toen Kirk de ENT stal, was die al klaar om te vertrekken. De kapitein van de Excelsior daarentegen moest nog uit zijn bed gehaald worden en alle systemen moesten waarschijnlijk on-line komen. Een schip in spacedock ligt namelijk nooit startklaar om gelijk weg te vliegen. Het was gewoon een rustige avond en plots is alles in rep en roer omdat de Enterprise gestolen word. Kirk maakte dus het gebruik van het verassingselement. En dat heeft gewerkt. De Excelsior verwachtte dit niet, en het duurde dus even voordat 'ie reageerde. :)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

mr_Vulcan schreef:Om er toch een uitleg aan te geven SV.
Toen Kirk de ENT stal, was die al klaar om te vertrekken. De kapitein van de Excelsior daarentegen moest nog uit zijn bed gehaald worden en alle systemen moesten waarschijnlijk on-line komen. Een schip in spacedock ligt namelijk nooit startklaar om gelijk weg te vliegen. Het was gewoon een rustige avond en plots is alles in rep en roer omdat de Enterprise gestolen word. Kirk maakte dus het gebruik van het verassingselement. En dat heeft gewerkt. De Excelsior verwachtte dit niet, en het duurde dus even voordat 'ie reageerde. :)
Ben blij dat toch iemand mij verstaat.Dat vroegde ik me dus af waarom het allemaal zo lang duurde.
Gebruikersavatar
Praxis1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 apr 2004, 13:56
Locatie: Roosendaal

Bericht door Praxis1 »

supervlaai schreef:
RegBarclay schreef:Excelcior clas rulez. Het is ook mijn all time favorite :)
Ja en zeker de mijn favorite omwillen dat het eem mooi desain is van ship.Laat ik de uss execelsior zeker niet echer me ligen.Wat me wel is opgevalen als de excelsior op de starbase wou om kirks schip te paken moesten ze nog al veel knopen in druken voor ze naar inpulsdrive moesten.Viel me wel op dan tegen kirks schip moets niet te veel knopjes druken en hij was al weg.Wel vreemd voor een nieuw experment van de uss excelsior.
spelling.... zucht
Gebruikersavatar
B_aware
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:45
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door B_aware »

The excelsior Class vind ook ook een van de mooiste class maar
Galaxy blijft me favo....heb er ook een schaalmodel van :-P
Plaats reactie