Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Maria
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2013, 18:00

Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Maria »

Beste allemaal,

Ik ben documentair fotograaf en bezig met een fotoproject, waarbij ik mensen fotografeer die zich bezig houden met cosplaying, fantasy, gothic en dus ook met sci-fi. Ik hoop op dit forum mensen te vinden die mee willen werken aan dit project. Ik wil hen dan bij hen thuis in star-trek outfit fotograferen.

Stuur me een berichtje als je nieuwsgierig bent naar dit project of misschien al interesse hebt om mee te werken, ik hoor het graag!

Groeten,
Maria
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door The Silencer »

Zoek je alleen mensen die aan cosplay in de Star Trek richting doen of cosplay in het algemeen? In dat laatste geval hebben Dawn en Mr_Vulcan er misschien wel oren naar.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Blind Guardian »

Inderdaad ben bang dat je een beetje op het verkeerde forum bent ik ken wel mensen die zich mee bezig houden maar buiten mr vulcan en dawn om zit daar niemand actief van op dit forum.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb helaas geen startrek kleding.

Ik zou je iig willen adviseren om in april op de eff te gaan kijken http://www.elffantasyfair.com/

Daar zijn vele mensen die je dan (gratis) mag fotograferen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door The Silencer »

Ik heb Dawn verwittigd eens in dit topic te kijken. Paul zijn suggestie is ook een goede. Wellicht zijn er ook Star Trek conventies in Nederland dit voorjaar waar je eventueel heen zou kunnen gaan. Op Zuiderspel (bordspelletjes) stond TFD vorig jaar ook met een stand en die hadden ook een paar verklede mensen bij. Ik zag ook een Stormtrooper rond lopen. Zuiderspel is ook in april, mogelijk zijn ze daar weer.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Blind Guardian »

Ja wellicht TFD conventies maar dan ben ik niet echt meer van op de hoogte eigenlijk , van Fantasy , Anime en Star Wars denk ik wel dat je wat meer geluk kunt hebben populariteit daarmee is wat groter dan Star Trek als het gaat om kostuums ... , probeer het forum van elf fantasy website eens tenminste als dat nog bestaat zitten vast wel wat bij die zich graag verkleden en anders probeer anime sites eens al ben ik daar niet echt van op de hoogte ...
Maria
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2013, 18:00

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Maria »

Dank voor jullie reacties!

Voor wat betreft cosplay, fantasy etc. ben ik al een heel eind op weg met fotograferen. Ik ga ook naar de diverse events en conventies om mensen te scouten.

Maar ik zoek dus ook mensen in 'jullie' richting (no disrespect), dus mensen die star-trek of andere sci-fi outfits hebben. Vandaar dat ik hier ook specifiek zoek. Dus als jullie mensen kennen die dit hebben, zouden jullie ze dan eens op deze oproep willen wijzen? Dank!
Maria
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2013, 18:00

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Maria »

En mensen die aan cosplay doen, zijn trouwens ook nog steeds meer dan welkom!
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Dawn »

Mr_Vulcan en ik gaan gekostumeerd naar het Elf Fantasy Fair. Echter niet als Star Trek, maar als Steampunk sky pirates. Het is niet specifiek iets van een serie of film, maar kostuums die vanzelf geëvolueerd zijn.

Ik heb op mijn Facebook foto's staan. Als je wilt kan ik je wel een linkje sturen.
Maria
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2013, 18:00

Re: Fotoproject over cosplay, fantasy, gothic en SCI-FI

Bericht door Maria »

Graag!
Plaats reactie