Uur voor Uur Uitslagen Discussie - deel 2

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

sonpas schreef:ik stel enkel vragen bij het feit dat als users op DS9 stemmen en er doodleuk bijvertellen dat ze de andere ep's van dat uur VOY of TNG helemaal niet gezien hebben, deze stemmen toch geldig blijken te zijn.
Mats stemmen waren ook gewoon geldig, net als die van TC. Van beide is bekend dat ze nog al eenkennig zijn :roll:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:
sonpas schreef:ik stel enkel vragen bij het feit dat als users op DS9 stemmen en er doodleuk bijvertellen dat ze de andere ep's van dat uur VOY of TNG helemaal niet gezien hebben, deze stemmen toch geldig blijken te zijn.
Mats stemmen waren ook gewoon geldig, net als die van TC. Van beide is bekend dat ze nog al eenkennig zijn :roll:
Wat voor jou natuurlijk helemaal niet opgaat...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

captain crash schreef:
Miriam schreef:
sonpas schreef:ik stel enkel vragen bij het feit dat als users op DS9 stemmen en er doodleuk bijvertellen dat ze de andere ep's van dat uur VOY of TNG helemaal niet gezien hebben, deze stemmen toch geldig blijken te zijn.
Mats stemmen waren ook gewoon geldig, net als die van TC. Van beide is bekend dat ze nog al eenkennig zijn :roll:
Wat voor jou natuurlijk helemaal niet opgaat...
Dat klopt!
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

3rd RemataKlan schreef:Rogueborg, ook zo iemand met het geheugen van een goudvis en totaal geen idee wat er in de wereld gebeurt. Dan kom je aanzetten met levensechte voorbeelden maar dat wordt genegeerd. Ik heb ooit een lijstje van topics gemaakt waarin dit gebeurde.
Dat zijn veel van de reacties die er komen op een uitgebreide, goed onderbouwde post. De rest wordt genegeerd. En 5 topics later komen ze weer aan met dezelfde punten die al meerdere malen eerder van de tafel zijn geveegd.
Echt respectvol begin van je betoog weer ]:(

Ik moet telkens met die punten weer komen, omdat jij ze denkt te hebben weerlegd. Je weerlegt meestal maar een klein deel(veelal niet het punt waar het over gaat) daarvan en de rest probeer je met een betoog(dus MENING) en kleinerende opmerkingen onderuit te halen. In mijn ijdele hoop probeer ik dan mijn punten weer op een andere manier te verwoorden, zodat jij het beter snapt. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Miriam schreef:
captain crash schreef:
Miriam schreef:
sonpas schreef:ik stel enkel vragen bij het feit dat als users op DS9 stemmen en er doodleuk bijvertellen dat ze de andere ep's van dat uur VOY of TNG helemaal niet gezien hebben, deze stemmen toch geldig blijken te zijn.
Mats stemmen waren ook gewoon geldig, net als die van TC. Van beide is bekend dat ze nog al eenkennig zijn :roll:
Wat voor jou natuurlijk helemaal niet opgaat...
Dat klopt!
ja.... Mats en TC hebben idd misschien wel duidelijk een voorkeur voor een serie maar die stemmen hadden nooit echt een invloed op de einduitslag van een uur.
Sterker is dat jij snel " Dat klopt!" durft posten... :huh2: ..want de keren dat jij niet voor DS9 hebt gekozen heb je gewoon niet of vergeten te stemmen.
Miriam schreef:TNG is is altijd even kijken VOY is bijvoiorbaad uitgesloten.
:roll:
Nu mag iedereen natuurlijk wel een voorkeur hebben voor een serie maar ik betwijfel echt van sommige personen (Miriam op kop) of ze überhaubt wel meer dan 1 serie hebben gezien.
Om zo 1 bepaalde serie naar de kop te loodsen van het aantal overwinningen in uur voor uur is een koud kunstje
Namoh
Ensign
Ensign
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 aug 2005, 11:26

Bericht door Namoh »

Ik heb volgens mij nooit (misschien 1x) gestemd voordat ik alle series had gekeken. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je pas stemt als je alle series hebt gezien. Hoe kun je anders een eerlijke stem uitbrengen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Namoh schreef:Ik heb volgens mij nooit (misschien 1x) gestemd voordat ik alle series had gekeken. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je pas stemt als je alle series hebt gezien. Hoe kun je anders een eerlijke stem uitbrengen?
Jah, dat is dus ook iets dat ik me gedurende dit hele spelletje al afgevraagd heb. In die zin heeft 3rd wel altijd recht van spreken gehad, want als er een iemand is waarvan we rustig kunnen aannemen dat hij alles gezien heeft is het 3rd ;)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

3rd is dan ook de laatste waar ik me vragen bij stel......van enkele andere daarintegen..... :huh3:
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

sonpas schreef:ik stel enkel vragen bij het feit dat als users op DS9 stemmen en er doodleuk bijvertellen dat ze de andere ep's van dat uur VOY of TNG helemaal niet gezien hebben, deze stemmen toch geldig blijken te zijn.
Daar ben ik het niet mee eens. Zover ik me herinner is het niet zo geweest dat mensen zowel TNG als VOY niet kenden en daarom zo op DS9 stemden. In tegenstelling tot VOY en ENT.
Er zijn nu drie series over dus is het vanzelfsprekend dat men meedoet wanneer twee van de drie afleveringen bekend zijn.

En overigens, de stemmen van TC en Mats hebben wel invloed op de puntenverdeling gehad. Niet zozeer met winst maar wel tweede plek of nul-stemmen.

Met de start was Star Trek zelf vrij onbekend bij veel mensen, toch deden die mensen wel mee.

sonpas schreef:Nu mag iedereen natuurlijk wel een voorkeur hebben voor een serie maar ik betwijfel echt van sommige personen (Miriam op kop) of ze überhaubt wel meer dan 1 serie hebben gezien.
Om zo 1 bepaalde serie naar de kop te loodsen van het aantal overwinningen in uur voor uur is een koud kunstje
Dat is niet waar. Er zijn meer mensen die dan een betere keus kunnen maken omdat ze wel alle afleveringen hebben gezien. En het is maar weinig voorgekomen dat het een foto finish is geweest.

Rogueborg schreef:Ik moet telkens met die punten weer komen, omdat jij ze denkt te hebben weerlegd. Je weerlegt meestal maar een klein deel(veelal niet het punt waar het over gaat) daarvan en de rest probeer je met een betoog(dus MENING) en kleinerende opmerkingen onderuit te halen. In mijn ijdele hoop probeer ik dan mijn punten weer op een andere manier te verwoorden, zodat jij het beter snapt. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.
Ga toch spelen man! Jij bent diegene die het niet begrjipt en je zult het ook nooit begrijpen. Zelfs wanneer Mr_Vulcan, captain crash en Raynor zeggen dat wat je zegt nergens op slaat, blijf je doorgaan. En het is duidelijk dat je dit alleen maar doet omdat ik betrokken ben bij de discussie. Zelfs wanneer er real life voorbeelden worden aangedragen, blijf je vasthouden aan je idiote puntjes. Keer op keer bewezen.
The Snob schreef:Wat nou FEITEN?? Het zijn gewoon bijna kinderlijke verzinsels om onlogische elementen uit DS9 afleveringen te rechtvaardigen, hetgeen je anderen zo zwaar aanrekent wanneer ze dat doen bij b.v. VOY of ENT.

Dat jij argumenten zou aandragen enkel op grond van KEIHARDE feiten is een van de grootste misgedachten op dit forum.
Dus iemand heeft altijd dezelfde kleding aan.
Een planeet volledig bedekt met ijs is levensvatbaar.

Ga fijn spelen met Rogueborg. Je kwam niet met tegenargumenten aanzetten in het Talaxia topic en dat doe je nu nog niet. Je doet het gewoon af als "onnodige feitenkennis". Ik heb in dat topic nog meer punten geplaatst, die wel keiharde feiten zijn, maar die negeer je, want je hebt al toegegeven dat je mijn posts maar voor de helft leest, om vervolgens aan te komen zetten met theoriën, overigens wel geloofwaardige theoriën. Weet je wel, die jij niet hebt. Jij draagt altijd dezelfde kleding, leeft in het Simpson universum.

En als Rogueborg en jij er niet tegen kunnen dat je wat harder wordt aangepakt of simpelweg wordt uitgemaakt voor de debiel die jullie zijn zal mij aan mijn reet roesten. Van mijn part kunnen jullie kuchen. Is dat duidelijk?
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Nou nou nou. Wat een harde woorden meneer 3rd.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

3rd RemataKlan schreef: Ga fijn spelen met Rogueborg. Je kwam niet met tegenargumenten aanzetten in het Talaxia topic en dat doe je nu nog niet. Je doet het gewoon af als "onnodige feitenkennis". Ik heb in dat topic nog meer punten geplaatst, die wel keiharde feiten zijn, maar die negeer je, want je hebt al toegegeven dat je mijn posts maar voor de helft leest, om vervolgens aan te komen zetten met theoriën, overigens wel geloofwaardige theoriën. Weet je wel, die jij niet hebt. Jij draagt altijd dezelfde kleding, leeft in het Simpson universum.

En als Rogueborg en jij er niet tegen kunnen dat je wat harder wordt aangepakt of simpelweg wordt uitgemaakt voor de debiel die jullie zijn zal mij aan mijn reet roesten. Van mijn part kunnen jullie kuchen. Is dat duidelijk?
Ten eerste zijn The Simpsons cool.

Ten tweede lijk je nog altijd niet te begrijpen dat het woord 'geloofwaardig' subjectief is, ookal wil je het presenteren als een feitelijke boodschap. Ik vind jouw zogenaamde 'geloofwaardige' theorieën heel wat minder aannemelijk dan dat die Talaxians (net als tientallen andere rassen in 40 jaar ST) een keer een wormhole zijn tegengekomen. Maar jij moet sowieso nooit schrijver worden. Dat moet je niemand aan willen doen.

Ten derde: je zou je moeten schamen voor die laatste drie zinnen. Waar denk je nu eigenlijk het recht vandaan te halen om mensen op die manier aan te spreken? Wat voor opvoeding heb jij gehad? Hoewel ik ver boven dit soort idioot gedoe sta, meen ik wel oprecht dat ik je een schande voor dit forum vind, en ik vind dat er gewoonweg een sanctie moeten komen voor dit soort gedrag.
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

Maar het was geen wedstrijd en hoe belangrijk is het nou wie er wint DS( stond al bij S5 op kop dus vanwaar die moeite
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

3rd RemataKlan schreef:
Rogueborg schreef:Ik moet telkens met die punten weer komen, omdat jij ze denkt te hebben weerlegd. Je weerlegt meestal maar een klein deel(veelal niet het punt waar het over gaat) daarvan en de rest probeer je met een betoog(dus MENING) en kleinerende opmerkingen onderuit te halen. In mijn ijdele hoop probeer ik dan mijn punten weer op een andere manier te verwoorden, zodat jij het beter snapt. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.
En ja hoor zelfs als ik je er op wijs doe je hetzelfde :)
Eerst 1 puntje weerlegen (wat maar een keer is voorgekomen):
3rd RemataKlan schreef:Ga toch spelen man! Jij bent diegene die het niet begrjipt en je zult het ook nooit begrijpen. Zelfs wanneer Mr_Vulcan, captain crash en Raynor zeggen dat wat je zegt nergens op slaat, blijf je doorgaan.
En dan komt het betoog (doorspekt met meningen) en beledigingen (let op het fraai gebruik van idioot).
3rd RemataKlan schreef: En het is duidelijk dat je dit alleen maar doet omdat ik betrokken ben bij de discussie. Zelfs wanneer er real life voorbeelden worden aangedragen, blijf je vasthouden aan je idiote puntjes.
Hoe kon ik het bij mijn vorige uitleg vergeten, er moet natuurlijk ook nog een uitspraak inkomen waardoor het lijkt alsof dit de waarheid en niets dan de waarheid is.
Ik voel hem gewoon al aankomen en jup daar is ie
3rd RemataKlan schreef:Keer op keer bewezen.
3rd RemataKlan schreef: En als Rogueborg en jij er niet tegen kunnen dat je wat harder wordt aangepakt of simpelweg wordt uitgemaakt voor de debiel die jullie zijn zal mij aan mijn reet roesten. Van mijn part kunnen jullie kuchen. Is dat duidelijk?
Ja hoor, ik ga er dagenlang van wakker liggen :lachhuil: .
Maar het betekent wel dat ik je moet gaan rapporteren, want het is op deze site verboden om mensen te beledigen.
En zelfs al was het niet verboden, dan is het nergens voor nodig om als intelligent mens mensen te beledigen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Voordat jullie verder gaan, zie het hier onder aangehaalde topic. Dit geldt voor IEDEREEN hier. Gedraag je, of voer de discussie niet. Dus, kort, geen aanvallen meer op de persoon, door NIEMAND.

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... 648#604648
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

captain crash schreef:Voordat jullie verder gaan, zie het hier onder aangehaalde topic. Dit geldt voor IEDEREEN hier. Gedraag je, of voer de discussie niet. Dus, kort, geen aanvallen meer op de persoon, door NIEMAND.

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... 648#604648
never thought I see the day....... :*)

laat me zo vrij zijn dat ik mij hier niet persoonlijk door aangesproken voel......
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

aangezien het voor iedereen geldt, mag je je er wel door aangesproken voelen ;) net als ik, Supervlaai (om een dwarsstraat te noemen) en CC zelf bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

sonpas bedoelt dat hij zich altijd al gedraagt in discussies :)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

en dan zeg ik: blijft dit doen om CC te gedenken :good:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Raynor's Revenge schreef:en dan zeg ik: blijft dit doen om CC te gedenken :good:
Ik ben nog niet dood hoor...zullen we de luiden nu weer ontopic en netjes verder laten gaan met hun discussie? Geloof niet dat wij verder nog iets bij te dragen hebben ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

noooooou.... vooruit dan maar ;)

*verwijdert zichzelf uit topique*
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Uitslagen (#172) zijn bijgewerkt.

Er is ook een kleine correctie uitgevoerd. TNG, VOY en ENT hebben alle drie een Tweede Plek overwinning erbij gekregen. Dit komt omdat in het begin van Uur voor Uur het is voorgekomen dat de drie series op een tweede plek eindigden met nul stemmen. Toen is dit niet geregistreerd als een tweede plek overwinning met nul stemmen maar simpelweg als een nul stemmen resultaat. Later zijn dit soort resultaten wel geregistreerd als tweede plek met nul stemmen.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Journey's End had volgens mij ook zeven stemmen, dus dat is dan een gedeelde overwinning met DS9.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

JOURNEY'S END
1. Dark*staR
2. supervlaai
3. sonpas
4. Gul_Evek
5. Rogueborg
6. The Snob

TACKING INTO THE WIND
1. 3rd RemataKlan
2. Ronald42
3. EMH
4. Albi
5. Hezingen
6. Vis
7. Miriam

ENDGAME PART II
1. WeyounsLastClone
2. Tactical_Cube
3. Nanoh
4. :Admiral-Janeway:
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Iets beter lezen de volgende keer:
captain crash schreef:
Darkstar schreef: Journey's End (TNG).

Dag Wesley Crusher en er komen indianen in voor
Het tweede deel van Endgame was meer van hetzelfde en van minder niveau (is dat mogelijk naar het eerste deel?).
DS9's Tacking into the Wind..tja, een aardige aflevering, maar voor mijn gevoel is het dan ook niet meer geweest dan dat.
Ik doe gezellig met je mee
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Of mensen kunnen ook duidelijker te kennen geven waarop ze stemmen door de titel te noemen. Dat is toch hetgene waar ik op let bij het tellen.

Maar goed, de uitslagen zijn aangepast. Bedankt voor je oplettendheid.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Sorry, zal de volgende keer duidelijker zijn in wat ik bedoel :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Schande, dat is toch geen stemmen :-(
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

^Bek dicht.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Uitslagen (#173) zijn bijgewerkt.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

volgende week nog 1 ronde en dan is dit prachtige spel ten einde ;-(
Plaats reactie