Moderator: Trekscaper
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
poging nummero 2
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 26362
|
|
|
denk niet dat hij uberhaupt nog de moeite neemt het ent forum te lezen...
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17637
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
daar krijg je nou schrale ballen van...
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
Ik heb de hele serie weer helemaal gezien bijna
![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
EMH schreef: Ik heb de hele serie weer helemaal gezien bijna
![]() en, hoe is het met je ballen? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
captain crash schreef: EMH schreef: Ik heb de hele serie weer helemaal gezien bijna ![]() en, hoe is het met je ballen? Nou na het zien van 90 eppies met die geile Archer.... |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
EMH schreef: captain crash schreef: EMH schreef: Ik heb de hele serie weer helemaal gezien bijna ![]() en, hoe is het met je ballen? Nou na het zien van 90 eppies met die geile Archer.... ...begrijp je eindelijk waar koent het over heeft? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Volgens mij zit koent in de kast en probeert hij heel hard de uitgang te vinden.
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
captain crash schreef: daar krijg je nou schrale ballen van...
Zelfs jij? ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
Guess who? schreef: captain crash schreef: daar krijg je nou schrale ballen van... Zelfs jij? ![]() zelfs ik... ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
captain crash schreef: Guess who? schreef: captain crash schreef: daar krijg je nou schrale ballen van... Zelfs jij? ![]() zelfs ik... ![]() Wil ik weten hoe dat werkt
Denk 't niet. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
studieballen
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
GPS schreef: captain crash schreef: Guess who? schreef: captain crash schreef: daar krijg je nou schrale ballen van... Zelfs jij? ![]() zelfs ik... ![]() Wil ik weten hoe dat werkt Denk 't niet. denk maar aan iets van plaatsvervangend lijden ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
captain crash schreef: GPS schreef: captain crash schreef: Guess who? schreef: captain crash schreef: daar krijg je nou schrale ballen van... Zelfs jij? ![]() zelfs ik... ![]() Wil ik weten hoe dat werkt Denk 't niet. denk maar aan iets van plaatsvervangend lijden ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
heeft toch niets met huwelijkse voorwaarden te maken he?
gemeenschap van goederen enzo |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
het is maar goed dat * tot maandag geen tijd voor het forum heeft (hoewel ik vrees dat dit topic niet snel weg zal zakken...) |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
* & cc zijn getrouwd
|
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3517
|
|
|
Nah ja. Het 4e seizoen van Enterprise wordt helaas wel schromelijk onderschat. Sowieso vind ik het 3e en 4e seizoen beter dan alle laatste 2 seizoen van Voyager.
Maar........geen enkele Star Trek-vertrouweling durft er zich nog aan te branden......aan Enterprise. Wie heeft b.v. de Andorian-arc gezien van het 4e seizoen van Enterprise? Niemand. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
noem je dat een arc, die paar eppies
|
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3517
|
|
|
Ik doe het weinig meer. Ingaan op de inhoud van de afleveringen. Er ontstaan toch nooit leuke en vooral zinnige discussies over afleveringen. Maar als ik het probeer EMH, kun je dan ook een keertje ingaan op bepaalde afleveringen? I.p.v. dat zinloze gezanik en het totaal niet oppakken van mijn punt dat ik probeer duidelijk te maken
. |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1197
|
|
|
nou kom ik niet vaak in de star trek subfora, maar nou verbaast het me toch dat ik hier ook alweer wordt genoemd
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17989
|
|
|
Voor Archer zo ik mijn hetro-sexualiteit gelijk opgeven
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2531
|
|
|
Die ben je al kwijt
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7228
|
|
|
Voor Archer zo ik mijn homo-sexualiteit gelijk opgeven
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Voor Archer zou ik me gelijk laten ombouwen tot vrouw.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17989
|
|
|
gewijzigd
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Mr Hayes schreef: Ik doe het weinig meer. Ingaan op de inhoud van de afleveringen. Er ontstaan toch nooit leuke en vooral zinnige discussies over afleveringen. Maar als ik het probeer EMH, kun je dan ook een keertje ingaan op bepaalde afleveringen? I.p.v. dat zinloze gezanik en het totaal niet oppakken van mijn punt dat ik probeer duidelijk te maken
.EMH is wel de laatste persoon die serieus en zinvole informatie geeft. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Miriam schreef: Mr Hayes schreef: Ik doe het weinig meer. Ingaan op de inhoud van de afleveringen. Er ontstaan toch nooit leuke en vooral zinnige discussies over afleveringen. Maar als ik het probeer EMH, kun je dan ook een keertje ingaan op bepaalde afleveringen? I.p.v. dat zinloze gezanik en het totaal niet oppakken van mijn punt dat ik probeer duidelijk te maken .miriam is wel de eerste persoon die serieus en zinvole informatie geeft. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
EMH schreef: Miriam schreef: Mr Hayes schreef: Ik doe het weinig meer. Ingaan op de inhoud van de afleveringen. Er ontstaan toch nooit leuke en vooral zinnige discussies over afleveringen. Maar als ik het probeer EMH, kun je dan ook een keertje ingaan op bepaalde afleveringen? I.p.v. dat zinloze gezanik en het totaal niet oppakken van mijn punt dat ik probeer duidelijk te maken .miriam is wel de vier na laatste persoon die serieus en zinvole informatie geeft. |
|
|
|
|

.