TOS:Remastered

Kirk, Spock, Scotty... Hier is het mee begonnen.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
NX-01Voyager_Crewman
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 feb 2008, 21:58

TOS:Remastered

Bericht door NX-01Voyager_Crewman »

Ik ben al een tijdje aan het overwegen om S.1 ST:remastered to kopen.
Maar ik weet niet of het wel al dat geld waard is.
Wat denken jullie?(Is het echt verbeterd enzo effecten, geluiden ,Graphics)
En heeft iemand TOS remastered bevalt het je goed of niet?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ik heb een paar afleveringen gedownload. Het ziet er allemaal wat gelikter uit. Maar zoals ik al iemand eerder heb horen zeggen. De planeet op de viewscreen ziet er nog gelikt uit, maar ze beamen nog altijd naar een studio met een kartonnen achtergrond, dat veranderd niet.

Het schip vliegt ook wat mooier door space. Ja de opnames zien er beter uit, maar het is zeker geen fucking 130 euro waard. Het is maar één seizoen, die je zowel op DVD en HD-DVD krijgt. Als je de gewone serie al hebt, geeft het niets extra's in mijn ogen, of je wilt echt alles hebben..

Verder wil ik je erop wijzen dat er geen seizoen 2 en 3 uitkomt op hd-dvd.
Gebruikersavatar
NX-01Voyager_Crewman
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 feb 2008, 21:58

Bericht door NX-01Voyager_Crewman »

Nemesis schreef:Ik heb een paar afleveringen gedownload. Het ziet er allemaal wat gelikter uit. Maar zoals ik al iemand eerder heb horen zeggen. De planeet op de viewscreen ziet er nog gelikt uit, maar ze beamen nog altijd naar een studio met een kartonnen achtergrond, dat veranderd niet.

Het schip vliegt ook wat mooier door space. Ja de opnames zien er beter uit, maar het is zeker geen fucking 130 euro waard. Het is maar één seizoen, die je zowel op DVD en HD-DVD krijgt. Als je de gewone serie al hebt, geeft het niets extra's in mijn ogen, of je wilt echt alles hebben..

Verder wil ik je erop wijzen dat er geen seizoen 2 en 3 uitkomt op hd-dvd.
O,ja ik had die gezien bij Proxis.nl voor maar 100 euro.
Had laats ook een ep gedownload en was niet erg enthousiast erover.
Denk dat ik dan misschien gewoon ga downloaden.
En ja dat is wel stom gewoon die kartonnen achtergrond hadden ze net zo goed ook de achtergrond met de computer kunnen maken(dan zag het er misschien toch nog beter uit)
Maar bedankt....
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Nemesis schreef:Verder wil ik je erop wijzen dat er geen seizoen 2 en 3 uitkomt op hd-dvd.
Dit lijkt mij vrij logisch. De vraag is eerder komt de serie op Blue Ray uit?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:Ik heb een paar afleveringen gedownload. Het ziet er allemaal wat gelikter uit. Maar zoals ik al iemand eerder heb horen zeggen. De planeet op de viewscreen ziet er nog gelikt uit, maar ze beamen nog altijd naar een studio met een kartonnen achtergrond, dat veranderd niet.

Het schip vliegt ook wat mooier door space. Ja de opnames zien er beter uit, maar het is zeker geen fucking 130 euro waard. Het is maar één seizoen, die je zowel op DVD en HD-DVD krijgt. Als je de gewone serie al hebt, geeft het niets extra's in mijn ogen, of je wilt echt alles hebben..

Verder wil ik je erop wijzen dat er geen seizoen 2 en 3 uitkomt op hd-dvd.
Ik heb dus de gewoon re master TOS en ik moet zeggen vind het nog altijd leuk als je de oude truck acces ziet dan deze van nu. Want zo voel je dus echt hoe het vroeger wert gemaakt in die tijd. Maar als ik zou willen kopen op "hd dvd" zou je moeten wachte want hd dvd word ui de handel gehaald nu is het bleu ray disk die het hoogst scoorde tot nu toe en dat zal ook blijven. Maar dat is weer een ander verhaal.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

SuperVlaai schreef:
Nemesis schreef:Ik heb een paar afleveringen gedownload. Het ziet er allemaal wat gelikter uit. Maar zoals ik al iemand eerder heb horen zeggen. De planeet op de viewscreen ziet er nog gelikt uit, maar ze beamen nog altijd naar een studio met een kartonnen achtergrond, dat veranderd niet.

Het schip vliegt ook wat mooier door space. Ja de opnames zien er beter uit, maar het is zeker geen fucking 130 euro waard. Het is maar één seizoen, die je zowel op DVD en HD-DVD krijgt. Als je de gewone serie al hebt, geeft het niets extra's in mijn ogen, of je wilt echt alles hebben..

Verder wil ik je erop wijzen dat er geen seizoen 2 en 3 uitkomt op hd-dvd.
Ik heb dus de gewoon re master TOS en ik moet zeggen vind het nog altijd leuk als je de oude truck acces ziet dan deze van nu. Want zo voel je dus echt hoe het vroeger wert gemaakt in die tijd. Maar als ik zou willen kopen op "hd dvd" zou je moeten wachte want hd dvd word ui de handel gehaald nu is het bleu ray disk die het hoogst scoorde tot nu toe en dat zal ook blijven. Maar dat is weer een ander verhaal.
Blue-ray, Bleu-ray of Blu-ray?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

De officiele schrijfwijze is blu-ray
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

seizoen 2 gaan ze nu ook uitbrengen.. niet in Hi-Def maar wel op DVD
Gebruikersavatar
onok
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 dec 2002, 18:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door onok »

Ik ben zelf nogal een Hi-def freak, dus ik vind het erg jammer dat sez2 alleen op DVD uitkomt. Het nut van het hele re-masteren vervaagt dan een beetje imo....

Ik de remastered sez.1 compleet en ik vind het er echt spervet uitzien. Alle beelden zijn opgepoest, planeten en schepen zien er een stuk mooier uit, maar het oude special effects gevoel is niet weg. Ik vind dat ze het echt mooi gedaan hebben. Ik vind dat iedere TOS fan deze serie in huis moet halen :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

ik heb de hele serie al op DVD. prima genoeg. Tis een oude serie dus geeft niet dat t er ook zo uit ziet. Van mij hoeft dat hele sfx vervangen door nieuwe niet.
Gaat ten koste van de nostalgie :*)

Overigens is dat al een opgepoetste versie in de zin van geluid opnieuw gemixed en kleuren wat bijgewerkt.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

onok schreef:Ik ben zelf nogal een Hi-def freak, dus ik vind het erg jammer dat sez2 alleen op DVD uitkomt. Het nut van het hele re-masteren vervaagt dan een beetje imo....

Ik de remastered sez.1 compleet en ik vind het er echt spervet uitzien. Alle beelden zijn opgepoest, planeten en schepen zien er een stuk mooier uit, maar het oude special effects gevoel is niet weg. Ik vind dat ze het echt mooi gedaan hebben. Ik vind dat iedere TOS fan deze serie in huis moet halen :)
ik vind 120 euro een beetje veel voor iets wat ik al heb. als het nu 30 of 40 euro was, zou ik er over nadenken.

Je kan ze ook gewoon downloaden :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

By the way, waarom stapt paramount dan ook niet over op blu-ray?

Dan hebben ze t tenminste niet voor niets HD lopen maken :*)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

De ene HD is de andere niet :P .
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ace of Spades schreef:De ene HD is de andere niet :P .
HD kan je ook op blu-ray kwijt daar is het voor. :*)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

EMH schreef:De officiele schrijfwijze is blu-ray
In dvd :*)
Gebruikersavatar
james.t kirk
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2007, 09:09
Locatie: Mechelen

Bericht door james.t kirk »

ik heb ze gezien voor €180 ik van da wel een beetje overdreven
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

james.t kirk schreef:ik heb ze gezien voor €180 ik van da wel een beetje overdreven
adviesprijs is 120 euro.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Lieve mensen, koop die HD dvd's NIET! Er worden niet meer seizoenen op uitgebracht en de standaard is inderdaad blu-ray geworden. Koop dus ook geen HD-DVD spelers en als je die wel hebt...probeer ze nu nog te slijten voor een redelijke prijs aan een ontwetend persoon.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

captain crash schreef:Lieve mensen, koop die HD dvd's NIET! Er worden niet meer seizoenen op uitgebracht en de standaard is inderdaad blu-ray geworden. Koop dus ook geen HD-DVD spelers en als je die wel hebt...probeer ze nu nog te slijten voor een redelijke prijs aan een ontwetend persoon.
Volledig mee eens. Daarom wacht ik nou ook tot er een definiteve winnaar is met al dat nieuwe spul.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
captain crash schreef:Lieve mensen, koop die HD dvd's NIET! Er worden niet meer seizoenen op uitgebracht en de standaard is inderdaad blu-ray geworden. Koop dus ook geen HD-DVD spelers en als je die wel hebt...probeer ze nu nog te slijten voor een redelijke prijs aan een ontwetend persoon.
Volledig mee eens. Daarom wacht ik nou ook tot er een definiteve winnaar is met al dat nieuwe spul.
Maar die is er dus al :P .
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Jep die is er inderdaad, zelfs de xbox 360 gaat bij de volgende lichting over op blu ray. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze dat verder gaan doen, maar das een discussie voor een ander deel van het forum.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

captain crash schreef:Jep die is er inderdaad, zelfs de xbox 360 gaat bij de volgende lichting over op blu ray. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze dat verder gaan doen, maar das een discussie voor een ander deel van het forum.
nieuwe laptops hebben een voordeel. Ze bevatten tegenwoordig een supermulti-dvd speler. Dat is zo'n ding dat dvd's en cd's kan branden en afspelen. Maar ook HD-DVD en Blu-Ray kan afspelen.

ideaal als je dus onnodig geld hebt uitgegeven aan zo'n box ;).
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

The release of the Star Trek Season Two Remastered DVDs has been confirmed by CBS DVD and Paramount.

As reported by TVShowsOnDVD, Star Trek season two remastered will appear on August fifth, as formerly reported, but in the DVD only format, not in Blu-Ray.

It is expected though, that the series will eventually be released on Blu-Ray discs, as Paramount has committed to future releases in this format, but thus far, no specific date has been given for Blu-Ray disc releases.

The DVD release of Star Trek Season Two Remastered will run twenty-one hours and fifty two minutes. Bonus material is expected, but details are unavailable as of yet, as is package art and pricing of the set.
Gebruikersavatar
renegaderene
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 okt 2008, 13:58

Re: TOS:Remastered

Bericht door renegaderene »

Mijn vraag is eerder....waar kan ik deze afleveringen het beste downloaden?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: TOS:Remastered

Bericht door captain crash »

daar geven wij op dit forum geen antwoord op
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: TOS:Remastered

Bericht door Miriam »

Dat mag niet :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: TOS:Remastered

Bericht door captain crash »

want dat gaat de downloadpolitie achter onze god aan en dat kunnen we hem niet aandoen he
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: TOS:Remastered

Bericht door Miriam »

Stelletje kneuzen ook daar bij de buma/stemra :lachhuil:
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: TOS:Remastered

Bericht door Ronald42 »

Neuhh die ziten bij BREIN. Waar je overgens niet veul van nodig hebt om daar te mogen werken.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: TOS:Remastered

Bericht door captain crash »

...zullen daar dan ook wel niet al te best betaald worden
Plaats reactie