Moderator: Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Cheaten zou zijn als je de muziek in een zoekmachine kunt stoppen die dan meteen aangeeft welke nummer het is. Zo doe je nog behoorlijk moeite, dat vind ik niet zo zeer cheaten.
|
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7188
|
|
|
Auto-taggen in winamp gaf wel een leuke dit keer.
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 12643
|
|
|
The Silencer schreef: Cheaten zou zijn als je de muziek in een zoekmachine kunt stoppen die dan meteen aangeeft welke nummer het is. Zo doe je nog behoorlijk moeite, dat vind ik niet zo zeer cheaten. dat is dan ook weer waar ![]() er is een track die heet 'the last confrontation'... als ik ergens op zou moeten gokken zou dat het zijn ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Oeps
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17985
|
|
|
verkeerde draadje pun
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Whoops, thread selection fail.
Sorry |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Doe wat ik doe.
Geef het forum de schuld. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5823
|
|
|
Kotor natuurlijk. Dan is het volgens mij dan ook de track "the sith"
|
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
En dat is juischt.
KotOR en Jeremy Soule waren geraden door RR. Paul voegt daar de titeltrack aan toe. Vanavond maar weer ff puntjes verdelen. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
2 Punten voor RR en 1 voor Paul.
Reminder: Wie het eerst komt krijgt de punten. Gaat wel per onderdeel van de quiz. Mis je een onderdeel, jammer dan. Post je later en kom je met info die al eerder genoemd is, krijg je er niets voor. Tracklist tot dusver:
Ronde 23 Soundtrack Quiz - Ronde 23 <Online luisteren versie>[/quote] |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
GTA san andreas ofzo?
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
GTA IV
|
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Nee en... nee.
|
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Spel: Mafia
Titel: Lake of Fire Artiest: Lordz of Brooklyn Ik vond de muziek in de auto beter, Django ftw! (Dat was ook het enige hoogtepunt aan het hele spel IMHO). |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Het nummer zelf past wel bij het einde van het spel.
Damn... verschrikkelijk goed spel, nog even geduld voor deel 2. Maareh... je hebt helemaal gelijk. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
Deeltje 2 ziet er idd nu al verschrikkelijk goed uit in trailers en gameplay filmpjes
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
4 Punten voor Punisher. Die daarmee vanuit de bodem van het dal kruipt.
Reminder: Wie het eerst komt krijgt de punten. Gaat wel per onderdeel van de quiz. Mis je een onderdeel, jammer dan. Post je later en kom je met info die al eerder genoemd is, krijg je er niets voor. Tracklist tot dusver:
Ronde 24 Soundtrack Quiz - Ronde 24 <Online luisteren versie>[/quote][/quote] |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Mass effect
"M4 Part II" door Faunts |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Jeuj, eitje deze keer.
4 Punten voor Paul. Update volgt waarschijnlijk na het weekend. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
mooie kopersolo's
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
En Paul springt weer vooruit met 4 punten. En RR kwam nog wel zo dicht bij!
Reminder: Wie het eerst komt krijgt de punten. Gaat wel per onderdeel van de quiz. Mis je een onderdeel, jammer dan. Post je later en kom je met info die al eerder genoemd is, krijg je er niets voor. Tracklist tot dusver: [list] [*]01- Robert Harrison - The Game (7th Guest) [*]02- Koji Kondo & Hajime Wakai - Space Armada (Starfox/Starwing) [*]03- Alexander Brandon - Invisible War Title Theme (Deus Ex 2: Invisible War) [*]04- Da Shootaz - Grand Theft Auto (Grand Theft Auto) [*]05- Chris Vrenna - The Funhouse (American McGee's Alice 2001) [*]06- Frank Klepacki - Face The Enemy I (Command & Conquer Red Alert) [*]07- Joel Eriksson - Battlefield 1942 Theme (Battlefield 1942 [*]08- Mahito Yokota - Battlerock (Super Mario Galaxy) [*]09- Masato Nakamura - Green Hill Zone (Sonic The Hedgehog) [*]10- Matt Uelmen - Tristram (Diablo) [*]11- Tommy Tallarico - Blind Cave Salamander (Earthworm Jim 2) A.K.A. Beethoven - Moonlight Sonata [*]12- Clint Bajakian - The Last Gunfight (Outlaws) [*]13- The Gone Jackals - Legacy (Full Throttle) [*]14- Jeehun Hwang - Gotterdamerung (Mechwarrior 2: Mercenaries) [*]15- Kärtsy Hatakka & Kimmo Kajasto - Max Payne 2 Theme (Max Payne 2: The Fall of Max Payne) [*]16- David Arkenstone - Victory Is Inevitable (Emperor: Battle For Dune) [*]17- Pastiche - Sonic Boom (Sonic CD) [*]18- Dan Wentz - Joshua Chapter III (Freespace 2) [*]19- Danny Elfman - Fable Theme (Fable) [*]20- Masato Nakamura - Chemical Plant Zone (Sonic The Hedgehog 2) [*]21- Yasunori Mitsuda (o.a.) - Chrono Trigger Theme (Chrono Trigger) [*]22- Jeremy Soule - The Sith (Star Wars: Knights of the Old Republic) [*]23- Lordz Of Brooklyn - Lake Of Fire (Mafia) [*]24- Faunts - M4 Part II (Mass Effect) Ronde 25 Soundtrack Quiz - Ronde 25 <Online luisteren versie> |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
geeeeeeeen idee... jammer
![]() |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1519
|
|
|
Still Alive - Lisa Miskovsky
Mirror's Edge OST Het is dat ik 'm al op mijn computer had staan ![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Correctomundo!
Ronde 26 Soundtrack Quiz - Ronde 26 <Online luisteren versie>[/quote] |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
Dat is het athem