Ben net ongeveer een uur en een kwartier thuis, over een kwartier vertrek ik alweer.Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Jep. Vanmorgen vertrokken naar Nimwegen omdat ik op de uni moest zijn in de ochtend. In de avond hebben we een sportavond, dus ik blijf in Nijmegen. Kom ik er in Zeeland achter dat ik mijn sportspullen vergeten ben. Kon ik tussen de middag "eventjes naar huis"
Ben net ongeveer een uur en een kwartier thuis, over een kwartier vertrek ik alweer. |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20222
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7189
|
|
|
Tijd voor een
op een ascii troon. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17990
|
|
|
Zeeland, Noord Brabant
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
|
The Silencer schreef: Jep. Vanmorgen vertrokken naar Nimwegen omdat ik op de uni moest zijn in de ochtend. In de avond hebben we een sportavond, dus ik blijf in Nijmegen. Kom ik er in Zeeland achter dat ik mijn sportspullen vergeten ben. Kon ik tussen de middag "eventjes naar huis" Ben net ongeveer een uur en een kwartier thuis, over een kwartier vertrek ik alweer.amateur! |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 26362
|
|
|
jah we weten, jij faalt nooit
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
hij is failproof
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
Ja, dat is gelukt
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
captain crash schreef: jah we weten, jij faalt nooit dat zei ik niet.. ennuh.. moest jij niet studeren ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nee ik ben perfect!
|
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1009
|
|
|
Miriam schreef: Nee ik ben perfect! Die jonge God is er niet meer hoor. ![]() |
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4525
|
|
|
Spel STO is gefaald
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
eman schreef: Miriam schreef: Nee ik ben perfect! Die jonge God is er niet meer hoor. ![]() Welke jonge god? Koent? Die heeft het lichaam van Boeddha ![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7189
|
|
|
Welke Boeddha variant bedoel je op? De klassieke Boeddha of de moderne?
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
degene de Sonja Bakkert
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
En tijdens het schrijven van de vorige post begon m'n laptop te piepen dat er maar 5 min accuduur over was ... Vergeten stekker in te stoppen :-/
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
faler
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Nou ja, niet helemaal. Het werd opgemerkt door mijn eigen geschreven Battray programmatje. Dat was dus weer een win.
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
Punisher schreef: Nou ja, niet helemaal. Het werd opgemerkt door mijn eigen geschreven Battray programmatje. Dat was dus weer een win. alsof je het anders niet ook had gemerkt ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Guess who? schreef: Punisher schreef: Nou ja, niet helemaal. Het werd opgemerkt door mijn eigen geschreven Battray programmatje. Dat was dus weer een win. alsof je het anders niet ook had gemerkt ![]() Ja, maar nu kon ik nog aan crisis management doen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17637
|
|
|
Punisher schreef: Guess who? schreef: Punisher schreef: Nou ja, niet helemaal. Het werd opgemerkt door mijn eigen geschreven Battray programmatje. Dat was dus weer een win. alsof je het anders niet ook had gemerkt ![]() Ja, maar nu kon ik nog aan crisis management doen. Citaat: Also note that if you have a battrayrc.py file in the same path as battray or battray.py then python will import that file, as far as Python is concerned this is not a bug but a feature, but due to my (mis)use of import it is a bug. It's a feature ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Gewoon een fail
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
die kutyoutube link met xxx in dit topic
![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5134
|
|
|
Citaat: Heb jij vandaag al gefaald? het is me nog niet gelukt ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
nee nog niet. Maar de dag is nog jong. Dus het zal me nog wel lukken.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17990
|
|
|
GPS schreef: nee nog niet. Maar de dag is nog jong. Dus het zal me nog wel lukken. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
EMH schreef: die kutyoutube link met xxx in dit topic ![]() Nieuwste hobby van Miriam. Als dat op een of andere manier uitgezet kan worden in foruminstellingen, graag doen. Ik kan zelf wel op play drukken. |
|
|
|
|