Moderator: HorckDude
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Moderator
![]() Berichten: 20227
|
|
|
tijd voor een winnaar
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Zegt Riker of T'Pol dat?
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
X-File schreef: ![]() T'Pol:"Wist je dat ik op Vulcan tot de beste wortelpellers behoor?" Riker:"Goh, dan is het nu echt tijd voor een winnaar." |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7228
|
|
|
T'Pol: "Ik heb de wortel; moet ik dan nu aftrekken?"
Riker: "Juist, want de volgorde is: haakjes, machtsverheffen, worteltrekken, vermenigvuldigen, delen, optellen en dan aftrekken." |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Dark*staR schreef: Zegt Riker of T'Pol dat? ze zeggen 't tegelijk |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
Riker:"Ik, Picard en een wortel komen in de bar..."
T'Pol:"Ik ben aan het pellen." Riker:"Oh, je kent de grap al?" |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Riker: Hi
T'Pol: Hello |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai Riker: Ik heb meer zin in een supervlaai Tpol: Volgens mij is worf net naar wc geweest |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai Riker: Ik heb meer zin in een supervlaai Tpol: Volgens mij is worf net naar wc geweest Riker: oh nee, zijn we weer naar de toekomst gereisd? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai Riker: Ik heb meer zin in een supervlaai Tpol: Volgens mij is worf net naar wc geweest Riker: oh nee, zijn we weer naar de toekomst gereisd? TPOL: Ik ben maar een fantasie van jou Wil |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai Riker: Ik heb meer zin in een supervlaai Tpol: Volgens mij is worf net naar wc geweest Riker: oh nee, zijn we weer naar de toekomst gereisd? TPOL: Ik ben maar een fantasie van jou Wil Riker: verdorie, heeft Jean-Luc weer wat in m'n drinken gedaan |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Riker: Tpol ik heb eigenlijk meer zin in een vlaai T'Pol: dan heb je geluk; het wordt een worteltjesvlaai Riker: Ik heb meer zin in een supervlaai Tpol: Volgens mij is worf net naar wc geweest Riker: oh nee, zijn we weer naar de toekomst gereisd? TPOL: Ik ben maar een fantasie van jou Wil Riker: verdorie, heeft Jean-Luc weer wat in m'n drinken gedaan Tpol: Geen idee? Ik geloof dat hij wel bezig was met de hond van archer. Dus je weet maar nooit Wil. En hou nu je waffel want ik ben wortels aan het snijden! |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2718
|
|
|
Als ik nog lang op een winnaar moet wachten, ga ik wortel schieten.
|
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7195
|
|
|
WeyounsLastClone schreef: Als ik nog lang op een winnaar moet wachten, ga ik wortel schieten. Winnaar! Volgende, alstublieft. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() wat een droog einde aan dit topic |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
lekker flauw |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Riker: you should add some salt
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Tpol: Zou picard proeven dat het zijn eigen vis is?
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() |
|