De stad in, nog wat dingetjes kopen.
Uit eten voor mijn moeder dr verjaardag

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
|
^ Gefeliciteerd en eet smakelijk
![]() De stad in, nog wat dingetjes kopen. Uit eten voor mijn moeder dr verjaardag ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
beide gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17990
|
|
|
Dagje Heiderbos met de neefjes en nichtjes ...
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8927
|
|
|
Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97.
O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 216
|
|
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Hopelijk niet wakker worden.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Hopelijk niet wakker worden. ooh ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
The Silencer schreef: Hopelijk niet wakker worden. Voor één dag is dat goed. Maar doe dat maandag dan maar weer wel. @ Majoor Tom: Dank je wel. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
GPS schreef: The Silencer schreef: Hopelijk niet wakker worden. Voor één dag is dat goed. Maar doe dat maandag dan maar weer wel. Was ik eigenlijk ook niet van plan...zou alles een stuk makkelijker maken. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
GPS schreef: Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97. O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. gefeliciteerd ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
GPS schreef: Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97. O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. Van harte gefeliciteerd!!! ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20222
|
|
|
GPS schreef: Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97. O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. "Oh, ja want jij met je 7000+ posts op een Star Trek internetforum weet zo goed hoe het werkelijke leven eruit ziet. Give me a break, zeg." ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97. O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. "Oh, ja want jij met je 7000+ posts op een Star Trek internetforum weet zo goed hoe het werkelijke leven eruit ziet. Give me a break, zeg." ![]() Hij is godverdomme pas 11. |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20222
|
|
|
Feli GPS. Viel spaß und smurfencake!
|
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5191
|
|
|
@GPS & GMS: proficiat
![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!
Gaan jullie met 40 jaar, net als mijn schoonouders, ook een concert geven? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Kut ik ben wakker geworden. Dan morgen maar weer proberen.
|
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
Morgen ga je proberen om niet wakker te worden?
![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Bedankt voor de felicitaties en nee Jan, maak ja maar niet ongerust. Wij gaan volgend jaar geen concert geven. We denken eerder aan een vakantie ver weg. En ik hoop natuurlijk op een speciale rang.
@ Vis: Ja, ik weet hoe het werkelijke leven er uit ziet. Ik hab, voordat ik op het forum kwam tijd genoeg gehad om dat te ontdekken. Bovendien, hoef ik me in tegenstelling tot de meeste van jullie me niet meer bezig te houden met arbeid of studie. @ GW?: 22, Erik. Ik ben 22 niet 11. |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
Stuur een week oordat het zover is maar een pm
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Guess who? schreef: Vis schreef: GPS schreef: Naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hij wordt 97. O ja! Samen met GMS gaan we ook ons 39e trouwdag vieren. "Oh, ja want jij met je 7000+ posts op een Star Trek internetforum weet zo goed hoe het werkelijke leven eruit ziet. Give me a break, zeg." ![]() Hij is godverdomme pas 11. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Dark*staR schreef: Morgen ga je proberen om niet wakker te worden? ![]() Inderdaad. |
|
|
|
|
|
Administrator
|
|
|
Heb je daar een bepaalde strategie voor?
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
een heel drukke dag , qua werk dan ...
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Dark*staR schreef: Heb je daar een bepaalde strategie voor? Deprivatie van zuurstof is een optie. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
ochtendje uitslapen
smiddags werken |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Dark*staR schreef: Stuur een week oordat het zover is maar een pm ![]() Zal ik doen. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
|
niemand mist de letter V?
|
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
|
|
|
Miriam schreef: niemand mist de letter V? Jawel. Maar het is zo ook wel duidelijk hoor. Bovendien, ik heb hem nog nodig. Dan moet ik hem dat niet gaan inwrijven. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Kut ik ben wakker geworden. Dan morgen maar weer proberen. Alweer ![]() |
|
|
|
|