Dit verdient een eigen topic

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten
|
Moderator
![]() Berichten: 20218
|
|
|
1337 !!!!!!!!!!!!!!!!!111111111one
Dit verdient een eigen topic ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
MajinSource in GM, GM ,GA topic schreef: Whoop Whoop ![]() ![]() EDIT: En nu alleen maar in TMH blijven posten Oops ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
<-- Dit verdiend een nieuwe avatar
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
MajinSource schreef: <-- Dit verdiend een nieuwe avatar ![]() Dan kan hij nu wel weer weg ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
The Silencer schreef: MajinSource schreef: <-- Dit verdiend een nieuwe avatar ![]() Dan kan hij nu wel weer weg ![]() Neuh whats the point? Ze mag blijven ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Ik vond die andere beter
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Welke?
1. ![]() 2. ![]() Of 3, ![]() Ik heb nog meer vele leuke plaatjes van haar op mijn computer staan, dus there's more where that came from ![]() EDIT Of 4. ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Wat vind je van deze?
![]() Hier kijk ze echt schattig ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17989
|
|
|
meh.,
het is verworden tot Maijin's persoonlijke aanbid en avatar draadje, ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
Achja er zijn ook sommige met een afscheidsdraadje die nog steeds zeer regelmatig posten ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
MajinSource schreef: :lachhuil: Achja er zijn ook sommige met een afscheidsdraadje die nog steeds zeer regelmatig posten ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Ik stem voor 2
![]() En had ik zelf daarnet ook bijna 1337 ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4525
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() |
|
|
|
|
|
Commodore
|
|
|
Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Nee, suprevlaai was 1373.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. Ooh nou ga je ook beslissen wat mensen interessant vinden en wat niet ... Dictator in Spe ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. |
|
|
|
|
|
Commodore
|
|
|
Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. Ooh nou ga je ook beslissen wat mensen interessant vinden en wat niet ... Dictator in Spe ![]() Neen maar mij vinden ze dan niet intersant genoeg om te zeggen waaw je hebt deze rang berijkt. Niemand kijkt er naar dus zou ik dat dan ook doen als ze mij niet intersant vinden of leuk. |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Dit gaat niet eens over een rangstijging.
Waarschijnlijk viel Vis het nummer 1337 toevallig op, *toevallig* stond dat nummer onder MajinSource, maar dat had net zo goed onder jouw naam, mijn naam, of iedere andere naam kunnen staan. Mocht je je toch nog opwinden hierover, dan raad ik je ten sterkste aan iets anders te gaan doen en/of de computer uit te zetten in plaats van erover te zeuren. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
SuperVlaai schreef: Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. Ooh nou ga je ook beslissen wat mensen interessant vinden en wat niet ... Dictator in Spe ![]() Neen maar mij vinden ze dan niet intersant genoeg om te zeggen waaw je hebt deze rang berijkt. Niemand kijkt er naar dus zou ik dat dan ook doen als ze mij niet intersant vinden of leuk. Als je het niet interessant vind dan reageer je toch gewoon niet en lees je het toch gewoon niet. En anders zit niet zo te zagen of zout op .... Je hebt toch een vrouwtje , ga haar plagen ... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
David hou op met je te gedragen als een kind van 5
|
|
|
|
|
|
Commodore
|
|
|
Miriam schreef: David hou op met je te gedragen als een kind van 5 Miriam doe niet kinderachtig ik mag toch mijn meening zeggen punt. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
SuperVlaai schreef: Miriam schreef: David hou op met je te gedragen als een kind van 5 Miriam doe niet kinderachtig ik mag toch mijn meening zeggen punt. Lees beiden jullie PM Terug on topic: 1333337! ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Het valt me wel tegen dat dit topic niet om 13:37 is gemaakt ...
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Punisher schreef: Het valt me wel tegen dat dit topic niet om 13:37 is gemaakt ... ![]() We kunnen wel in laten gaan dat je er voortaan alleen op 13:37 in mag reageren? |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
|
|
|
Gentleman, synchronize watches!
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Vis schreef: Punisher schreef: Het valt me wel tegen dat dit topic niet om 13:37 is gemaakt ... ![]() We kunnen wel in laten gaan dat je er voortaan alleen op 13:37 in mag reageren? lolNr 2 it is then Maar tegen het voorjaar als het weer (hopelijk) zomers begint te worden wordt het nummer 3 |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2974
|
|
|
Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. Ooh nou ga je ook beslissen wat mensen interessant vinden en wat niet ... Dictator in Spe ![]() Neen maar mij vinden ze dan niet intersant genoeg om te zeggen waaw je hebt deze rang berijkt. Niemand kijkt er naar dus zou ik dat dan ook doen als ze mij niet intersant vinden of leuk. Als je het niet interessant vind dan reageer je toch gewoon niet en lees je het toch gewoon niet. En anders zit niet zo te zagen of zout op .... Je hebt toch een vrouwtje , ga haar plagen neuken ... ![]() Fixed. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
CmdrCrichton schreef: Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Blind Guardian schreef: SuperVlaai schreef: Vis schreef: SuperVlaai schreef: :Z Jij was vroeger ook 1337 hoor ![]() Ja maar ik zo een topic maakte dan werd die gesloten niet erg leuk als je wil aankondigen dat rang is gestegen niemand vind dat intersant. Ooh nou ga je ook beslissen wat mensen interessant vinden en wat niet ... Dictator in Spe ![]() Neen maar mij vinden ze dan niet intersant genoeg om te zeggen waaw je hebt deze rang berijkt. Niemand kijkt er naar dus zou ik dat dan ook doen als ze mij niet intersant vinden of leuk. Als je het niet interessant vind dan reageer je toch gewoon niet en lees je het toch gewoon niet. En anders zit niet zo te zagen of zout op .... Je hebt toch een vrouwtje , ga haar plagen neuken ... ![]() Fixed. No comment |
|
|
|
|