|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

05 apr 2012, 23:23
Re: Wat ga je morgen doen?
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen  En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd...  Ik dacht dat jij bij Miriam woonde  Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. zijn haar ouders dan zo kattig? Zeker, maar soms ook hondsdol Tja, da's geen leven voor een Vis.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

06 apr 2012, 14:01
|
|
Paaspop met een paar heel leuke (folk) metalbands 
|
|
|
Miriam
Admiral
|

06 apr 2012, 15:05
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen  En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd...  Ik dacht dat jij bij Miriam woonde  Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders  en mijn ouders hebben ook niks tegen vissen, aangezien ze een vloer aquarium hebben met tropische vissen 
|
|
|
Vis
Moderator
|

06 apr 2012, 15:30
|
|
Miriam schreef: Vis schreef: GPS schreef: Vis schreef: Punisher schreef: Master Vanhu Botie schreef: Aan m'n twee weken verlof beginnen  En wat staat er op de planning? Mijn vijver uitkuisen, want dat wordt wel weer 's tijd...  Ik dacht dat jij bij Miriam woonde  Haar ouders hadden het niet zo op mijn ras, dus ik moest weg. Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders  en mijn ouders hebben ook niks tegen vissen, aangezien ze een vloer aquarium hebben met tropische vissen  Verhaaltjes, verhaaltjes.. jij en ik weten de waarheid.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

06 apr 2012, 22:31
|
|
het grote winkelcentrum in de buurt verkennen en nog wat zooi kopen
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

06 apr 2012, 22:46
|
|
's ochtends werken
en 's middags naar een festival toe fietsen,
naar festival toe,
en 's nachts weer terug fietsen ...
|
|
|
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
|

06 apr 2012, 23:39
|
|
Mevrouw Botie heeft het een en ander op de planning gezet. Nu alleen nog proberen om niet alles uit te voeren ....
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

06 apr 2012, 23:40
|
|
Van Belgie een Zee maken ...
|
|
|
Vis
Moderator
|

06 apr 2012, 23:43
|
|
Blond Guardian schreef: Van Belgie een Zee maken ... I'm in! 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

06 apr 2012, 23:43
|
|
Waarlijk opstaan. Heb alleen nog geen idee hoe laat.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

06 apr 2012, 23:44
|
|
GPS schreef: Waarlijk opstaan. Heb alleen nog geen idee hoe laat. 5.30 om de koeien te melken ! dat doet EMH ook
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

06 apr 2012, 23:46
|
|
Blind Guardian schreef: GPS schreef: Waarlijk opstaan. Heb alleen nog geen idee hoe laat. 5.30 om de koeien te melken ! dat doet EMH ook Mijn schoonouders hadden een boerderij. Veelteelt. Ja, dat klopt. Maar daar heb ik alleen een dochter uit overgenomen. En wees voorzichtig met jullie reacties. 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

06 apr 2012, 23:47
|
|
GPS schreef: Blind Guardian schreef: GPS schreef: Waarlijk opstaan. Heb alleen nog geen idee hoe laat. 5.30 om de koeien te melken ! dat doet EMH ook Mijn schoonouders hadden een boerderij. Veelteelt. Ja, dat klopt. Maar daar heb ik alleen een dochter uit overgenomen. En wees voorzichtig met jullie reacties.  Mijn excuus , volgens mij is het de cola en de bolognese ...
|
|
|
Vis
Moderator
|

06 apr 2012, 23:47
|
|
verwijderd
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

06 apr 2012, 23:49
|
|
Blind Guardian schreef: GPS schreef: Blind Guardian schreef: GPS schreef: Waarlijk opstaan. Heb alleen nog geen idee hoe laat. 5.30 om de koeien te melken ! dat doet EMH ook Mijn schoonouders hadden een boerderij. Veelteelt. Ja, dat klopt. Maar daar heb ik alleen een dochter uit overgenomen. En wees voorzichtig met jullie reacties.  Mijn excuus , volgens mij is het de cola en de bolognese ... Dat sloeg op eventuele volgende reacties. Niet op jouw eerdere post. @ vis: Leuk geprobeerd. 
|
|
|
Vis
Moderator
|

06 apr 2012, 23:50
|
|
GPS schreef: Dat sloeg op eventuele volgende reacties. Niet op jouw eerdere post. Het sloeg op GPS' dochter. GPS schreef: @ vis: Leuk geprobeerd.  In plaats van foute opmerkingen maak ik er maar gewoon "verwijderd" van; scheelt tijd, en dan mag de ander z'n fantasie op hol laten slaan 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

06 apr 2012, 23:54
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Dat sloeg op eventuele volgende reacties. Niet op jouw eerdere post. Het sloeg op GPS' dochter. Careful.
|
|
|
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
|

07 apr 2012, 00:09
|
|
Vis schreef: Blond Guardian schreef: Van Belgie een Zee maken ... I'm in!  ik wil niets zeggen, maar wat gebeurt er als de zeespiegel 50 m stijgt .....
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 apr 2012, 00:24
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Vis schreef: Blond Guardian schreef: Van Belgie een Zee maken ... I'm in!  ik wil niets zeggen, maar wat gebeurt er als de zeespiegel 50 m stijgt ..... dan wordt de muur om Nederland ook wat hoger 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

08 apr 2012, 13:10
|
|
Schoonmaken 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

08 apr 2012, 13:34
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Vis schreef: Blond Guardian schreef: Van Belgie een Zee maken ... I'm in!  ik wil niets zeggen, maar wat gebeurt er als de zeespiegel 50 m stijgt ..... Wat heeft dat met een zee maken te maken. Van België een zee maken is eenvoudig: gewoon graven. Lost meteen een paar andere problemen op: Geen gezever meer over het uitdiepen van de Westerschelde en het onder water zetten van die ene polder. bovendien heeft Vis dan voldoende gornd voor zijn muur om Nederland. Blijst natuurlijk wel Zeeuws-vlaanderen. dat wordt dat een eiland, te bereiken via een toltunnel. Oja! Ik ga morgen mijn zoon helpen in zijn nieuwe huisje. Vis houdt die taxi dus maar bij je. 
|
|
|
Vis
Moderator
|

08 apr 2012, 13:45
|
|
GPS schreef: Oja! Ik ga morgen mijn zoon helpen in zijn nieuwe huisje. Vis houdt die taxi dus maar bij je.  Ik heb je zoon al opgebeld dat dit plan niet doorgaat. Hij begreep het en vond het geen probleem.
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

08 apr 2012, 13:52
|
|
Vis schreef: GPS schreef: Oja! Ik ga morgen mijn zoon helpen in zijn nieuwe huisje. Vis houdt die taxi dus maar bij je.  Ik heb je zoon al opgebeld dat dit plan niet doorgaat. Hij begreep het en vond het geen probleem. *probeert zich dat telefoongesprek voor te stellen en stikt zowat van het lachen* 
|
|
|
Vis
Moderator
|

08 apr 2012, 14:41
|
|
GPS schreef: Vis schreef: GPS schreef: Oja! Ik ga morgen mijn zoon helpen in zijn nieuwe huisje. Vis houdt die taxi dus maar bij je.  Ik heb je zoon al opgebeld dat dit plan niet doorgaat. Hij begreep het en vond het geen probleem. *probeert zich dat telefoongesprek voor te stellen en stikt zowat van het lachen*  Doe dat maar niet; we hebben je morgen nodig want er zijn precies 42 eieren verstopt voor elke deelnemer, per locatie.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

09 apr 2012, 01:22
|
|
Fiets uitzoeken en wellicht ook bespreken en wie weet aanschaffen. 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

09 apr 2012, 19:33
|
|
Geen idee.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

09 apr 2012, 20:02
|
|
weer werken
|
|
|
X-File
Vice Admiral
|

09 apr 2012, 20:16
|
|
Lesgeven. 14:35 weer klaar, 3 uurtjes voor de klas in totaal. De dinsdag is altijd wat dunnetjes bezaaid qua lesuren. Wel om 9:40 op school aanwezig. 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

09 apr 2012, 21:58
|
|
Dingen die het daglicht wel kunnen verdragen ... Waaronder een nieuwe fiets uittesten 
|
|
|
Vis
Moderator
|

10 apr 2012, 00:30
|
|
Blond Guardian schreef: Dingen die het daglicht wel kunnen verdragen ... Waaronder een nieuwe fiets uittesten  Nice  Gewoon je naam niet geven en hard wegfietsen 
|
|
|
|
|