|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

12 apr 2012, 11:01
Re: Wist je dat....
|
|
Guess who? schreef: Miriam schreef: .. ik de nieuwe kat kwijt ben .. Hij is een paar weken oud pas en mag daarom nog niet naar buiten ... hij lijkt op een wiskas kat ... hij een grote rode strik op zijn rug heeft Zou ik ook doen als men een rode strik op mijn rug deed. Probeert zich nu GW? met een rode strik op zijn rug voor te stellen en faalt hopeloos.
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 apr 2012, 11:02
|
|
Busofiel schreef: GPS schreef: Poppedein schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Poppedein jarig? Ok, dit gaat wel érg ver 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

12 apr 2012, 11:03
|
|
The Silencer schreef: GPS schreef: Miriam schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Miriam jarig? GMS heet geen Miriam. Dus begrijp ik even niet wat jij bedoelt. 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

12 apr 2012, 11:15
|
|
Viskut schreef: El Slinco schreef: GPS schreef: Poppedein schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Poppedein jarig? Ok, dit gaat wel érg ver  Hoezo? Het schijnt "hip" te zijn om kinderen bij andere vrouwen buiten de eigen te hebben. GPS schreef: The Silencer schreef: GPS schreef: Miriam schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Miriam jarig? GMS heet geen Miriam. Dus begrijp ik even niet wat jij bedoelt.  Jij wel begrijp doen. Ignorant opstellen is een teken van bekennen.
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 apr 2012, 11:24
|
|
Busofiel schreef: Hoezo? Het schijnt "hip" te zijn om kinderen bij andere vrouwen buiten de eigen te hebben.
It's hip to be square!
Tu, du, dudududu 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

12 apr 2012, 13:03
|
|
The Silencer schreef: Viskut schreef: El Slinco schreef: GPS schreef: Poppedein schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Poppedein jarig? Ok, dit gaat wel érg ver  Hoezo? Het schijnt "hip" te zijn om kinderen bij andere vrouwen buiten de eigen te hebben. GPS schreef: The Silencer schreef: GPS schreef: Miriam schreef: 27 april is het tijd voor een feestje  Yep, dan is onze jongste zoon jarig. Nee hij heet geen Willem Alexander. En met onze bedoel ik de zoon vaan GMS en mijn persoontje..En wanneer is dat kind van jou en Miriam jarig? GMS heet geen Miriam. Dus begrijp ik even niet wat jij bedoelt.  Jij wel begrijp doen. Ignorant opstellen is een teken van bekennen. Ik begrijp je heel goed. Maar ik wou je nog een kans geven om te ontsnappen aan de toorn van GMS.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

12 apr 2012, 13:20
|
|
Slincers deinzen niet terug. Hoogstens voor een ongestelde vrouwelijke Slincer.
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 apr 2012, 14:06
|
|
El Slinco schreef: Slincers deinzen niet terug. Hoogstens voor een ongestelde vrouwelijke Slincer. Die maken het avondeten stil?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

12 apr 2012, 14:10
|
|
Geen idee, hun outfit is in ieder geval rood.
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 apr 2012, 15:02
|
|
El Slinco schreef: Geen idee, hun outfit is in ieder geval rood. Wait wat.. jullie Silencers weten niet eens wat jullie vrouwen precies doen?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

12 apr 2012, 15:14
|
|
Vis schreef: El Slinco schreef: Geen idee, hun outfit is in ieder geval rood. Wait wat.. jullie Silencers weten niet eens wat jullie vrouwen precies doen? Jawel, ze zijn in de keuken, maar de definitie van keuken is nogal ruim bij ons. Dat moet ook wel als je iemand in de jungle van Uden wilt slincen. Dan moet ze daar natuurlijk wel mogen komen (en de ketting desbetreffend verlengd worden).
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 apr 2012, 15:31
|
|
Wist je dat 't 3:31PM is?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

12 apr 2012, 18:52
|
|
Vis schreef: Wist je dat 't 3:31PM is? Nee
|
|
|
Miriam
Admiral
|

13 apr 2012, 00:00
|
|
... Ik me afvraag wat de Chinezen aan het bouwen zijn in de Gobi woestijn 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

13 apr 2012, 08:50
|
|
Waarschijnlijk niks wat ons ook maar ene fuck aangaat.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

13 apr 2012, 09:25
|
|
Miriam schreef: ... Ik me afvraag wat de Chinezen aan het bouwen zijn in de Gobi woestijn  Bezig met een doomsday device , laat maar komen ...
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

13 apr 2012, 09:50
|
|
Miriam schreef: ... Ik me afvraag wat de Chinezen aan het bouwen zijn in de Gobi woestijn  Vraag het R2D2.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

13 apr 2012, 15:28
|
|
Wist je dat GPS een Transportbedrijf heeft 
|
|
|
Vis
Moderator
|

13 apr 2012, 15:31
|
|
Blond Guardian schreef: Wist je dat GiPS een Transportbedrijf heeft  Oh?
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

13 apr 2012, 15:32
|
|
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

13 apr 2012, 22:33
|
|
wist je dat ik bij bijna alle onderdelen van the holodeck als laats gespamsde sta 
|
|
|
Vis
Moderator
|

13 apr 2012, 22:34
|
|
Blond Guardian schreef: wist je dat ik bij bijna alle onderdelen van the holodeck als laats gespamsde sta  
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

13 apr 2012, 22:36
|
|
Blind Guardian schreef: wist je dat ik bij bijna alle onderdelen van the holodeck als laats gespamsde sta  Toch gaaf zo'n publieke holodeck in Uden 
|
|
|
Miriam
Admiral
|

14 apr 2012, 09:15
|
|
Als spacewally een vraag heeft is het dan een Judenfrage?
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

14 apr 2012, 11:08
|
|
Wist je dat mijn boeken die ik dacht niet meer kwamen toch verzonden zijn en aankomen tussen 8.30 en 21.30 wat een heerlijk ruime tijden bij post.nl 
|
|
|
Majoor Tom
Ensign
|

14 apr 2012, 11:20
|
|
Miriam schreef: Als spacewally een vraag heeft is het dan een Judenfrage? Als Miriam een vraag heeft, is het dan een domme vraag?
|
|
|
Vis
Moderator
|

14 apr 2012, 11:25
|
|
SpaceWally schreef: Snuitebol schreef: Als spacewally een vraag heeft is het dan een Judenfrage? Als Snuitebol een vraag heeft, is het dan een domme vraag? 
|
|
|
Miriam
Admiral
|

14 apr 2012, 15:19
|
|
Majoor Tom schreef: Miriam schreef: Als spacewally een vraag heeft is het dan een Judenfrage? Als Miriam een vraag heeft, is het dan een domme vraag? En als iemand dan een oplossing geeft voor zijn vraagstuk is het dan; die Endlösung der Judenfrage?
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

14 apr 2012, 15:21
|
|
Wist je dat het spiertje in je neus best wel pijn kan doen ... Tjah gewoon afstraffing dat ik in mijn neus zat te peuteren . 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

14 apr 2012, 16:05
|
|
Wist je dat er geen domme vragen zijn?
|