Weltevreden Supermarkten ?
Raiders ? (Ik heb Twix altijd een kutnaam gevonden)
Ik voel me oud

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17985
|
|
|
Torro Supermarkten ?
Weltevreden Supermarkten ? Raiders ? (Ik heb Twix altijd een kutnaam gevonden) Ik voel me oud ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
bestonden die alleen in ERP en omstreken?
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Oh neen maar wellicht wel regionaal
Met wat zoeken kwam ik nog achter de Basismarkt dat is ook nog een supermarkt keten geweest, de Spar bestaat volgens mij nog wel als ik me goed kan herinneren ... Raiders was de voorloper van de Twix , weet eigenlijk niet waarom ze de naam veranderd hebben, hebben ze begin jaren '90 gedaan ... Kan me nog wel herinneren ... |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7188
|
|
|
Idd, Twix zullen voor mij altijd Raiders zijn. Zal wel een copyright technische reden achter hebben gezeten. Twix is als naam wel logischer (verbastering van twin - tweeling).
Als we het dan toch over jammerlijke naamveranderingen hebben: Smiths wat Lays werd. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Oh jah die was ik vergeten zo zijn er wel meer te vinden ...
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
X-File schreef: I Als we het dan toch over jammerlijke naamveranderingen hebben: Smiths wat Lays werd. ![]() Wie kent er trouwens nog Punica? |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Ah, de meest gehypte "dorstlesser". Iedereen wilde Punica, maar het was overdreven dure rommel. En zo zoet dat je meer dorst kreeg.
En dan die vreselijke reclame: Hee, waar gaan jullie naartoe? NAAR DE PUNICA OASE!!! |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Miriam schreef: X-File schreef: I Als we het dan toch over jammerlijke naamveranderingen hebben: Smiths wat Lays werd. ![]() Wie kent er trouwens nog Punica? Natuurlijk ![]() Bestaat Raak kindercola eigenlijk nog ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
O)f wat dacht je van;
![]() ![]() ![]() ![]() Of ze nog bestaan weet ik niet maar; ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Tjolk!
Raak Kindercola... Goede vraag. Das die nep cola troep die alleen door oma's aangekocht werd. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
X-File schreef: Tjolk! Raak Kindercola... Goede vraag. Das die nep cola troep die alleen door oma's aangekocht werd. Kindercola bestaat nog steeds ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Frufo
![]() Die groene dinger herinner ik me ook nog, maar ik was meer van die chemische banaantjes. En Punica...wat een bocht, ik vond het niet te zuipen. De flessen waren stoer, daar kon je iemand zo heerlijk mee zijn hersens inrammen. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ja het was inderdaad niet te zuipen, nee. net als Yogho Yogho trouwens, dat was ook zo zoet als wat.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Ik kreeg volgens mij geen Tjolk , ik kreeg altijd Taksi of Yogho Yogho mee
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
op de basisschool hadden wij schoolmelk
![]() en op de middelbareschool een kantine ![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Raak Kindercola... In de supermarkt waar ik werkte werd dat schap eens per jaar aangevuld, zo rap gingen die dingen. De flessen waren vaak heel kleverig omdat er altijd wel minimaal 1 lekkende fles in de geleverde partij zat.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
X-File schreef: Raak Kindercola... In de supermarkt waar ik werkte werd dat schap eens per jaar aangevuld, zo rap gingen die dingen. De flessen waren vaak heel kleverig omdat er altijd wel minimaal 1 lekkende fles in de geleverde partij zat. Kwam van Bavaria zeker Of nee, Bavaria zal zijn partij slechte flessen van de fabrikant van Raak hebben overgekocht. Man man man, was het daar rond 2005 een teringbende met al die lekkende flessen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: X-File schreef: Raak Kindercola... In de supermarkt waar ik werkte werd dat schap eens per jaar aangevuld, zo rap gingen die dingen. De flessen waren vaak heel kleverig omdat er altijd wel minimaal 1 lekkende fles in de geleverde partij zat. Kwam van Bavaria zeker Of nee, Bavaria zal zijn partij slechte flessen van de fabrikant van Raak hebben overgekocht. Man man man, was het daar rond 2005 een teringbende met al die lekkende flessen.3ES is toch van Bavaria .... Als 3ES nog bestaat heb al een tijdje niet meer gezien of is supermarkt gerelateerd , kocht vroeger altijd blikjes 3es in de supermarkt die waren 25 cent of zoiets ... |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Nee, 3ES bestaat niet meer, Bavaria heeft alle frisdrank afgestoten en volgens mij recentelijk ook eindelijk de blikken gestaakt, die werden nog tot zeker 2010 of 2011 geproduceerd in Liessent. Maar flessen al lang niet meer.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Volgens mij was ik meer van de blikken de middelbare school waar ik op zat heeft nog eens frisdrank automaten aangeschaft (ja ja dat was modern zat op een school van 400 leerlingen , kan tegenwoordig niet meer) .... Die hadden toen besloten om 3ES te gaan verkopen dat was veel goedkoper dan Coca Cola producten ...
Maar het viel me op dat ik ze niet meer zag .... Een paar jaar terug heb ik ze namelijk nog wel gezien bij de Em-Te volgens mij. |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Goh, allemaal spullen van voor mijn tijd!
Jullie worden oud jongens. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
GPS schreef: Goh, allemaal spullen van voor mijn tijd! Jullie worden oud jongens.![]() Jij hebt nog meegemaakt dat het wiel uitgevonden werd ![]() |
|
|
|
|
|
40 jaar getrouwd!
![]() Berichten: 8924
|
|
|
Blind Guardian schreef: GPS schreef: Goh, allemaal spullen van voor mijn tijd! Jullie worden oud jongens.![]() Jij hebt nog meegemaakt dat het wiel uitgevonden werd ![]() Zal best, als jij het zegt. Maar dat is toch aan mij voorbijgegaan. Muv van Raak dan. Da's de grootste misser die ze ooit hebben kunnen bedenken. |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2168
|
|
|
Torro supermarkten? Nog nooit van gehoord. Een supermarkt uit mijn jeugd 4=6.
![]() ![]() ![]() Een grote dropbal kopen op de kermis en daar dan heel lang meedoen. ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Of de Popla wc papier!! ken ik nog wel.
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Spot schreef: ![]() Deze heeft bij Railz ook nog een tijdje rondgereden voordat hij onherstelbaar kapot ging ![]() |
|
|
|
|