|
|
Vis
Moderator
|

30 apr 2012, 17:48
Re: Wat heb je het laatst gedaan?
|
|
Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

30 apr 2012, 18:21
|
|
twee flesjes 'ice tea' uit de vriezer gehaald, nou is het echt 'ice tea' na een dag in de vriezer 
|
|
|
Dark*staR
Administrator
|

30 apr 2012, 18:52
|
|
Avondeten opgegeten 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

30 apr 2012, 20:49
|
|
chinees gegeten
|
|
|
Vis
Moderator
|

30 apr 2012, 21:39
|
|
smaakte hij?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

30 apr 2012, 21:50
|
|
Visch schreef: smaakte hij? Hij stribbelde wat tegen bij het bakken.
|
|
|
Vis
Moderator
|

30 apr 2012, 22:07
|
|
altijd vervelend
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

30 apr 2012, 22:21
|
|
Vis schreef: smaakte hij? ja
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

30 apr 2012, 23:20
|
|
Stekelaarsje schreef: altijd vervelend Ik vind het eerlijk gezegd schandalig, de manieren van het voedsel tegenwoordig 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

30 apr 2012, 23:26
|
|
Mijn bek gereinigd
|
|
|
Vis
Moderator
|

30 apr 2012, 23:31
|
|
Enigste inwoner van ERP schreef: Mijn bek gereinigd Zelfs met een vat zoutzuur gaat dat niet lukken 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 mei 2012, 07:57
|
|
Stekelaarsje schreef: Enigste inwoner van ERP schreef: Mijn bek gereinigd Zelfs met een vat zoutzuur gaat dat niet lukken  Dat arme vat zoutzuur 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

01 mei 2012, 09:48
|
|
Vis schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken. 
|
|
|
Vis
Moderator
|

01 mei 2012, 12:24
|
|
Oldtimer schreef: Vis schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken.  omdat het huis zo vol staat met JOUW boeken vrouwenlogica
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 mei 2012, 13:15
|
|
Ronde 1 van de mailing afgerond
|
|
|
Vis
Moderator
|

01 mei 2012, 13:24
|
|
Blond Guardian schreef: Ronde 1 van de mailing afgerond SPAM! 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 mei 2012, 13:50
|
|
Vis schreef: Blond Guardian schreef: Ronde 1 van de mailing afgerond SPAM!  Ja een enquete van de gemeente Uden over een 'nieuwbouwwijk' in Volkel zover je het dus spam mag noemen 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

01 mei 2012, 14:24
|
|
Vis schreef: Oldtimer schreef: Vis schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken.  omdat het huis zo vol staat met JOUW boeken vrouwenlogicaJa maar denk even na. Ze geeft iets van € 150,-- uit aan een e-reader met boek omdat het er veel te veel boeken in huis komen en dan geeft ze daarna 20 cent uit aan een boek van meer dan vierhonderd pagina's ( zo'n 4 centimeter dik) Kon ze niet laten liggen. Besef je wel dat ze op die manier straks met 750 boeken aan komt zetten. Samen goed voor 30 meter boekenplank en IK mag geen papieren boeken meer kopen. 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 mei 2012, 14:32
|
|
GPS schreef: Vis schreef: Oldtimer schreef: Vis schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken.  omdat het huis zo vol staat met JOUW boeken vrouwenlogicaJa maar denk even na. Ze geeft iets van € 150,-- uit aan een e-reader met boek omdat het er veel te veel boeken in huis komen en dan geeft ze daarna 20 cent uit aan een boek van meer dan vierhonderd pagina's ( zo'n 4 centimeter dik) Kon ze niet laten liggen. Besef je wel dat ze op die manier straks met 750 boeken aan komt zetten. Samen goed voor 30 meter boekenplank en IK mag geen papieren boeken meer kopen.  
|
|
|
Vis
Moderator
|

01 mei 2012, 14:40
|
|
Oldtimer schreef: Vis schreef: Oldtimer schreef: Vis schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken.  omdat het huis zo vol staat met JOUW boeken vrouwenlogicaJa maar denk even na. Ze geeft iets van € 150,-- uit aan een e-reader met boek omdat het er veel te veel boeken in huis komen en dan geeft ze daarna 20 cent uit aan een boek van meer dan vierhonderd pagina's ( zo'n 4 centimeter dik) Kon ze niet laten liggen. Besef je wel dat ze op die manier straks met 750 boeken aan komt zetten. Samen goed voor 30 meter boekenplank en IK mag geen papieren boeken meer kopen.  
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 mei 2012, 20:19
|
|
Fossiel schreef: FIFI schreef: Oldtimer schreef: FIFI schreef: Silvia schreef: FIFI schreef: gelachen om de teringzooi die men probeert te verkopen op de markt in de stad nog harder gelachen om de mensen die het daadwerkelijk gingen kopen  nog harder gelachen om mensen die de moeite gaan nemen om naar zoiets te gaan kijken  ja, die liepen er ook rond  Stom verbaasd GMS zitten aanstaren. Zij komt thuis met een dik boek (oké, spiksplinternieuw) dat ze heeft gekocht op de rommelmarkt. Terwijl ze mij een e-reader heeft gegeven omdat het huis zo vol staat met boeken.  omdat het huis zo vol staat met JOUW boeken vrouwenlogicaJa maar denk even na. Ze geeft iets van € 150,-- uit aan een e-reader met boek omdat het er veel te veel boeken in huis komen en dan geeft ze daarna 20 cent uit aan een boek van meer dan vierhonderd pagina's ( zo'n 4 centimeter dik) Kon ze niet laten liggen. Besef je wel dat ze op die manier straks met 750 boeken aan komt zetten. Samen goed voor 30 meter boekenplank en IK mag geen papieren boeken meer kopen.  En terecht. Jij hebt immers ook niks te zeggen. Je weet toch dat vrouwen stiekem altijd de baas zijn.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 mei 2012, 20:22
|
|
2,15 - 2,02 euro van Arriva teruggevorderd. Ik was te lui om voor ze uit te rekenen hoeveel ik terug wens te hebben, het maar bij het rekensommetje gelaten  Samen met de 4,01 - (4,01 * 0,8) euro en 0,04 euro die ik nog van Connexxion dien te krijgen kan ik straks een feestje geven  Alleen blubbermans is uitgenodigd 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 mei 2012, 20:22
|
|
Balkondeur maar dicht gegooid zitten wat kinderen met een ghettoblaster te kutten
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 mei 2012, 20:24
|
|
Blind Guardian schreef: Balkondeur maar dicht gegooid zitten wat kinderen met een ghettoblaster te kutten  Dat wens ik zelfs jou niet toe  Heb je geen buks liggen?
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

01 mei 2012, 20:26
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: Balkondeur maar dicht gegooid zitten wat kinderen met een ghettoblaster te kutten  Dat wens ik zelfs jou niet toe  Heb je geen buks liggen? Mij kennende is dat ook niet verstandig wellicht dat stenen beter werken 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

01 mei 2012, 20:28
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: Balkondeur maar dicht gegooid zitten wat kinderen met een ghettoblaster te kutten  Dat wens ik zelfs jou niet toe  Heb je geen buks liggen? Mij kennende is dat ook niet verstandig wellicht dat stenen beter werken  Ik heb wel wat stenen voor je liggen  Standaard klinkers, liggen prima in de hand 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

02 mei 2012, 19:22
|
|
Erachter gekomen dat dit forum een waslijst aan kansloze avaters heeft 
|
|
|
Vis
Moderator
|

02 mei 2012, 19:43
|
|
Gleuvenvuller schreef: Erachter gekomen dat dit forum een waslijst aan kansloze avaters heeft  Haha, behalve die van Janeway!
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

03 mei 2012, 22:51
|
|
gisteren te laat gaan slapen, vandaag erg moe, toen nog een vriend helpen met zooi kopen voor zijn nieuwe huis (hij heeft mij ook veel geholpen met mijn huis, vandaar). Nu ongeveer dood. Morgen nog helpen schilderen aldaar. 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

03 mei 2012, 23:08
|
|
Guess who? schreef: gisteren te laat gaan slapen, vandaag erg moe, toen nog een vriend helpen met zooi kopen voor zijn nieuwe huis (hij heeft mij ook veel geholpen met mijn huis, vandaar). Nu ongeveer dood. Morgen nog helpen schilderen aldaar.  Wordt dat aflevering "De schilderende Zombie"?
|
|
|
|
|